Christian Eriksen tuupertui - Venäjän EM-ottelu alkoi farssilla
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2021/a/2a6c392c-68b0-489f-8d4c-fcb376cbe62a
Pelatkaa ulos nuo venäläiset "elukat" EM-turnauksesta! Älkääkä antako minkäänlaista armoa niille!
2
153
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että sotarikolliset hävisivät. Että joku kehtaakin edustaa mh17 tappajaputinin venäjää.
- Anonyymi
Se on juuri näin. Venäjä ei ole ymmärtänyt vieläkään, että Neuvostoliitto hävisi toisen maailmansodan. Aikaa sodan päättymisestä on kulunut lähes 80 vuotta, eikä asia ole vieläkään valjennut heille. Pitävät yhä niitä typeriä voiton päivän juhliaan.
Minä kävin Länsi-Saksassa ensimmäisen kerran vuonna 1967 ja ymmärsin, että Saksahan on tosiasiassa voittanut sodan. Edellisenä vuonna olin käynyt Leningradissa. Saksalaiset olivat päässeet toisen maailmansodan jälkeen eroon hirveästä natsihallinnosta ja heidän elämänsä oli laadukasta. Elintaso erittäin hyvä ja kaikilla mittareilla paljon parempaa kuin se paska elämä, jota Neuvostoliitossa elettiin. Suomessakin elämä on ollut paljon parempaa kuin Venäjällä.
Onneksi Venäjä putoaa jo alkulohkovaiheessa. Alunperin olin jo. sitä mieltä, ettei Venäjällä pitäisi pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k303808- 412579
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422518Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82285- 211924
- 381729
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001480- 1411467
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461428