Christian Eriksen tuupertui - Venäjän EM-ottelu alkoi farssilla
https://www.iltalehti.fi/jalkapallon-em-2021/a/2a6c392c-68b0-489f-8d4c-fcb376cbe62a
Pelatkaa ulos nuo venäläiset "elukat" EM-turnauksesta! Älkääkä antako minkäänlaista armoa niille!
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että sotarikolliset hävisivät. Että joku kehtaakin edustaa mh17 tappajaputinin venäjää.
- Anonyymi
Se on juuri näin. Venäjä ei ole ymmärtänyt vieläkään, että Neuvostoliitto hävisi toisen maailmansodan. Aikaa sodan päättymisestä on kulunut lähes 80 vuotta, eikä asia ole vieläkään valjennut heille. Pitävät yhä niitä typeriä voiton päivän juhliaan.
Minä kävin Länsi-Saksassa ensimmäisen kerran vuonna 1967 ja ymmärsin, että Saksahan on tosiasiassa voittanut sodan. Edellisenä vuonna olin käynyt Leningradissa. Saksalaiset olivat päässeet toisen maailmansodan jälkeen eroon hirveästä natsihallinnosta ja heidän elämänsä oli laadukasta. Elintaso erittäin hyvä ja kaikilla mittareilla paljon parempaa kuin se paska elämä, jota Neuvostoliitossa elettiin. Suomessakin elämä on ollut paljon parempaa kuin Venäjällä.
Onneksi Venäjä putoaa jo alkulohkovaiheessa. Alunperin olin jo. sitä mieltä, ettei Venäjällä pitäisi pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000