Mitä pidätte Tuulosesta!
Kauppakeskus Tuulonen
19
1399
Vastaukset
- Anonyymi
Viihdyn siellä yleensä aika kauan. Great place!!
- Anonyymi
Aivan huippupaikka.
- Anonyymi
Hyvä maalaiskauppa. Kaikilla ei maskii myyjilläkään vaikka asiakkailta vaaditaan.
Palvelu ok, mitä nyt joskus takkuaa.. - Anonyymi
Ihan ok. Hyvät parkkipaikat, talvella saa auton sulatettua lämpimässä parkkihallissa.
- Anonyymi
Hyvä kahvio (Laurell), ruokapaikkoja siellä ei taida olla kuin kebabbaikkoja ja Neste/Hese/Kotipissa. Noillakin pärjää, mutta jotain omaperäisempääkin vois kokeilla.
- Anonyymi
Mutta eiks se oo kauheen kaukana. Taitaa olla lähempänä Lahtee.
- Anonyymi
Mä asun hauhola. Ei .
- Anonyymi
Heh heh. Kun saat rahaa niin osta oma kartta. Saatat yllättyä.
- Anonyymi
Lammilla käydessä tulee poikettua. Varmaan paljon kesäasukkaita noilla seuduilla.Ja Lahti-Tampere tien varrella, että kyllä siellä asiakkaita riittää.
- Anonyymi
Tuuloseen pitäisi saada Alko ja olisi kiva, jos Seppälän ja Nahka-Mettisen tilalle saisi vaatekauppoja. Se kenkäkauppakin kai lopetti?
Hotelliin tulisi toimintaa, jos Tuulosessa olisi rafla tanssilla ja aamukolmeen auki.
ABC:kin nosti kytkintä. Hämeenlinnasta käyn usein ostoksilla ihan paikan viihtyisyyden vuoksi.
Jotain tilamyyntiä siinä voisi olla kesällä, marjoja jne. - Anonyymi
Hämeenlinnan paras,ehdottomasti.
- Anonyymi
Mukava käydä, mut talvella tosi hiljainen, nyt enemmän liikkeitä.
Maalaiskauppa, joskus palvelu vähä huonoa, myyjä selaa kännykkää, vaihdetaan tuttujen kanssa kuulumisia. Mökkiläiset ei niin suosittuja
S marketissa toivotettiin kassalla hyvää päivänjatkoa, pelästyin pari kassaa olleet aika töykeitä. Varmaan kyllästyneitä.
Kukkia saa nyt aika mukavasti. No mut hyvä kun on olemassa. - Anonyymi
Kukkia sää tokmannilta hyviä ja edullisia ja siel oli myyjäki. Palveli ei ollut kännykkää.
Kirpputoreja ei enää kannata avata liikaa on.
Eiks jotain muuta tilalle kivempia liikkeitä, ei enää vanhaa roinaa. Palveluja enemmän partureita yms. - Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
En tarvitse mitään kaupunkilaisten hömpötyksiä.
- Anonyymi
Voglialla erittäin hyviä farkkuja.
- Anonyymi
Niin malaisämmille XXXXL-kokoa kaikkihousut ja mekot teltan kokoisia. Sopivat varmaan maalaismammoille lypsylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin malaisämmille XXXXL-kokoa kaikkihousut ja mekot teltan kokoisia. Sopivat varmaan maalaismammoille lypsylle.
Ei sieltä löydy noin isoja kokoja. Mutta voi olla, että pygmeille ei löydy kokoja.
- Anonyymi
Tuulosessa parasta on Hanssin-Jukka lentokone....Muistoja lapsuudesta, kun se oli kahvilana Hämeenlinnan rantatorin kulmassa. On siellä kiva muutenkin kierrellä ja käydä vaikka syömässä tai kahvilla (jos ei olisi korona helvettiä). Todella harvoin tulee käytyä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659