gay boy

gay boy

voitteko kertoo kun minä olisin kiinnostunut uhestä pojasta enkä tiedä onko homo mutta kun se on niin ihana ja haluaisin alkaa oleen sen kanssa mutta kun en tiedä onko se omo elikkä kertokaas miten saisin sen selville etten saisi turpiin

7

2736

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niihmää tekisin.

Sitten annat seisoa sen nähden saunassa, ja valitat että kun seisoo. Siitä se lähtee jos on lähtiäkseen.

Toinen keino on, pyydät sen yökylään, sitten rohkeasti meet alasti nukkuun, hetken maattuasi alat runkkaan peiton alla niin että se varmasti huomaa. Jos näillä vinkeillä ei toimi niin se ei oo homo. ;)

• Nimetön

Minä itse BI- henkisenä ihmisenä olisin erityisen imarreltu jos mulle joku tulisi jotain ehdottamaan. Toki en olisi helpponakki.

• apu

No, sinun on vaan uskallettava kysyä, siis jos mielit saada varman vastauksen. Järjestä yhteistä aikaa ihan muuten vaan, menette vaikka samassa porukassa kaupungille pyörimään. Sitten voit kysyä ihan rohkeasti, että pitääkö poika tytöistä vai pojista. Jos vastaus ei ole suora ei, esim. jotakin muminaa tai puolustelua niin kyseessä on suht varmuudella homo.

Homoutta ei voi yleisesti nähdä, mutta tiettyjä tunnusmerkkejä on toki olemassa. Mitä jätkä harrastaa, millaisia ystäviä, mistä pitää. Mutta edes nämä stereotypiat eivät merkitse mitään, kuka tahansa ihan "heteron oloinen" voi olla homo. Mutta rehelliseen vilpittömään kysymykseen saa yleensä kunnollisen vastauksen.

Rohkaise itsesi ettet kadu päätöstäsi loppuelämääsi.

• nimetön

Tuommoisesta kysymyksestä mikä kuitenkin käsittelee ihmisen seksuaalisuutta, mikä on iso osa ihmistä itseään voi häkellyttää ja jopa säikäyttää.

Uskon että kuka tahansa kiusaantuu tuommoisesta kysymyksestä. :) Sen tilanteen pitää olla otollinen tuommoselle kysymykselle. Etsä voi kysyä tuommosta väkijoukon keskellä tms sellaisessa paikassa.

Itse uskon, että itse mulla sydän pamahtas pari kertaa ja meinais tulla rinnasta ulos. :) Tosin jos tämä kyseinen henkilö pitää sinusta, ja saat asian kerrottua, se voi ottaa onkeensa... jos tiedät mitä tarkoitan.

• Janne26v

Mulla oli joskus ihan sama ongelma, ihastuin pari vuotta sitten yhteen opiskelukaveriini ja oli tosi söde ja meillä oli vähän samanlaisia harrastuksia ja huumorintaju, joten me viihdyttiin esim. baarissa yleensä opiskeluporukoissa keskenämme. No sit mä tosiaan aloin ajatella että onkohan se homo kun se vielä oli niin ylisymppis. Mä sit kerroin sille vappuna että ite oon enemmän kiinnostunu pojista ku tytöistä ja et mitä mieltä se on asiasta. Ja arvatkaas - se vastas että niin hänkin taitaa olla! Mut valitettavasti siitä ei sitten kuitenkaan tullu mitään romanssia, ollaan kyllä frendejä edelleen.

• juupajuuupa

Että, yrität tutustua häneen. Otat selville joltain,että kuka hän on.

Meet juttelemaan jotain hänelle. Älä kuitenkaan näytä että olet hänestä ENEMMÄNKIN kiinnostunu.
      Vaikka jotain smalltalkkia asiaan liittyvää, esim. jos ootte jossain koulus, niin et "Millon alkaa kesäloma. Tiedätkö." Yrität vähitellen antaa vihiä itsestäs.

Kirjoitat vaikka s-posti tai kirjeen, missä kerrot itestäs ja tunteistas. Miehet kun ovat hännästä vedettäviä, voit toki ehdottaa jotain seksijuttuja. Et salaisesti, voitasko??

Se voi olla houkuttelevampaa, kuin se että kysyisit seurustelemaan. :D

Sen lisäksi, jos ehdotat seksiä, se voi olla todella nöyryyttävää hänelle, eikä hän tohdi siitä muille kertoa, että sai ehdotuksen. Tosi hetero ei sitä siedä edes ottaa puheeksi.

Voi hyvinki olla, että se tyyppi on fiksu eikä nosta siitä meteliä, jos sitä ei kiinnosta.

Kuitenki tsäänssit on semmoset, että jos ite koet että viehätät häntä olemuksellasi, tai saat hänet jotenkin hämilleen, todennäköisyys että saat hänet loukkuun on aika suuri.

• somebody_iscrazzy

Mulla on ihan prikulleen sama ongelma!
      Mulla on samassa scoolessa aivan ihana tyyppi ja kaiken kukkuraksi olen saanut siltä jopa katsetta takasinkin päin. Luulenpa että tämä ihana tyyppi on homo koska liikkuu kaiken aikaa jätkien kanssa... Mutta en aio tehdä sille mitään, puhua yms. Tehkööt ite alotteensa jos on kiinostunut... mä tyydyn ihan silmä ruokaan!
      Sulle ehdottaisin että yrität vähän olla sillai näköetäisyydellä ja yritä tehä siihen "vaikutus".
      Kyllä homo homon tunnistaa! ;DD
      Yritä vaan... kyllä se sulle sitte aijan myötä paljastuu että onko se homo!
      Onnee ja Hyvää kevättä! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6544
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3910
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3335
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      382
      1794
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1073
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe