Pakokaasutesti

Suru

Onko joku autokorjaamo Vaasassa missä saan pakokaasutesti heti. Pitä olla katsastettu huomenna...

17

1379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehdään

siellä katsastusasemalla. Voivat tehdä sen vaikka sinulla olisi korjaamon paperi mukana. Korjaamon testipaperi ei anna oikeutta katsastajalle olla tekemättä pakokaasutestiä jos hän sen haluaa pistokokeena tehdä. Elikkä turha hakea sitä etukäteen.

• Finlandssvensk74

Eli mä on ollut katsatusasemaan ja se oli hylätty. Eli mä haluan(se on pakko) sen etukäteen koska se on epäkunnossa ja se pitä olla kunnossa huomenna... Eli joku korjaamon nimi kuka voi hoitaa se paikalla...

• neon

Autokorjaamo Seppo Korpi Välitiellä (ristinummen ja huutoniemen välissä) hoitaa mittauksen ja haluttaessa korjauksen ja katsastuksen kohtuuhinnalla. Mutta tuskin heillekään pääsee ilman ajanvarausta.

• vie

se saatanan romu Suvilahteen Talttatielle, sinne se kuuluu saatana. ( Suvilahden autohajottamo ) on paikan nimi.

• testi!

Olen kuullut tapauksen jossa eräs ukko oli käynyt ottamassa korvelta pakokaasutestin ennen katsastusta. No katsastusasemalla katsastusmies kysyi että missä pakokaasutesti oli otettu, no asiakas oli antanut kuitit testistä virkailialle ja sanonut että korvelta johon katsastusmies oli sanonut heti että nämä pakokaasutestit ei sitten päde. En tiedä sitten pitääkö tarina paikkaansa mutta näin olen kuullut.

• neon
        vie kirjoitti:

se saatanan romu Suvilahteen Talttatielle, sinne se kuuluu saatana. ( Suvilahden autohajottamo ) on paikan nimi.

ei minulla ole mitään ongelmia auton katsastuksen kanssa. Aina mennyt läpi katsastuksesta ensimmäisellä yrittämällä. Miksi toimiva ja katsastettu auto pitäisi viedä autohajottamolle, kun sillä ajaa vielä ainakin 10 vuotta?

• neon
        testi! kirjoitti:

Olen kuullut tapauksen jossa eräs ukko oli käynyt ottamassa korvelta pakokaasutestin ennen katsastusta. No katsastusasemalla katsastusmies kysyi että missä pakokaasutesti oli otettu, no asiakas oli antanut kuitit testistä virkailialle ja sanonut että korvelta johon katsastusmies oli sanonut heti että nämä pakokaasutestit ei sitten päde. En tiedä sitten pitääkö tarina paikkaansa mutta näin olen kuullut.

Minä taasen olen kuullut monet kerrat väitettävän, että Korpi saa menemään läpi katsastuksesta vaikka minkä romun, kun katsastusmiehet luottavat hänen ammattitaitoonsa niin vankasti.

• kuullut myös
        neon kirjoitti:

Minä taasen olen kuullut monet kerrat väitettävän, että Korpi saa menemään läpi katsastuksesta vaikka minkä romun, kun katsastusmiehet luottavat hänen ammattitaitoonsa niin vankasti.

mitä "neon" kirjoitti. Kaikki romutkin Korpi saa siihen kuntoon, että katsastuksesta menee läpi.

• Zaalari

Autopaikka oli kyllä elämäni suurin virhe. Kolme kertaa auto oli pukilla viikossa. Ensin huolto, jonka yhteydessä piti korjata mahdolliset klapit ym. koska olin menossa katsastamaan. Ei korjattu - auto siis uudelleen pukille. Sit korjattiin raidetankojen klappia... ja molemmat keikat oli raakasti yli sanotun hinta-arvion! Menin katsastamaan, alapallonivel sökö ja käsijarru ei ottanut! Sitten alko huuto ja räyhääminen autopaikassa. Huolsivat ja uusintakatsastus ok. Eli kuluttaja-asiamiehen ja maalaisjärjen voimin sain niille rasvasormille hieman tietoa tukan juureen.

Oli ylimielinen ja surkea mesta. Vältä kyseistä paikkaa ja mene Korvelle tai jonnekin, missä osaavat korjata autoja ja tietävät niistä jotain.

• Auto

Autopaikka lnjaautoaseman vieressä. Testi ja säätö tarvittaessa

• Finlandssvensk74

Mitä on autopaikkan nimi?

• Finlandssvensk74

• Finlandssvensk74

Nyt se on katsastettu ja myydetty =)

• rujo

Risto Rantanen ei tee enää jakopään remonttia

• oivata

Hyvä tietää

• Anonyymi

paree kun ei tekis mitään,eläkeukot kuuluu sohvalle.

• Anonyymi

mulla ainakin yks korjaamo ukko sammutti egr vikakoodin ennen katsastusta,no katsastusukko sano ettei mee läpi...mutta oli sen verran höveli sitten että päästi. sano vaan että kannattaa mennä semmoselle korjaamolle mikä pystyy huoltaa ns"tietokone"ajan autoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66