Kiitän kaikkia minua äänestäneitä.
Tuntemattomana altavastaajana tehtävä oli alun alkaen mahdoton, mutta jytky tuli! :)
Bruunin kanssa tasapeli. Vt. Rehtori ja Kare jäi taakse. Kokoomus romahti. Tehtävä suoritettu.
Kuntavaalikampaniassani tavoitteenani oli nostaa Sysmän tabuja ja kissoja pöydälle. Herätellä keskustelu.
Vaaliteemojani olivat kunnanjohdon harjoittaman korruption ja konsulttien ökykalliiden hömppäprojektien lopettaminen. Tuulihäkkyröiden vastustaminen. Koulutus ja terveydenhoitopalvelujen laadun kehittäminen. Monipuolisen yritystoiminnan ja uusien yksityisen-sektorin työpaikkojen syntymisen mahdollistaminen sekä asukasmäärän kasvattaminen - verotusta laskemalla ja turhia kunnan menoja karsimalla, sekä kunnanjohtajan erottaminen.
Sain kuntavaaleissa kymmenen (10) ääntä. Se oli seitsemän (7) ääntä enemmän kuin oletin mahdollisesti saavani. Ääni minulle oli ääni Sysmän Perussuomalaisille.
Osallistuminen kuntavaaleihin oli minulle henkilökohtaisesti arvokas ja mielenkiintoinen kokemus. Kiitokset Sysmän Persuille mahdollisuudesta asettua ehdokkaaksi.
Sysmän Perussuomalaiset sijoittui kuntavaaleissa Kokoomuksen kanssa jaetulle 3. sijalle KEPUn ja Avoimien jälkeen. Saimme kunnanvaltuustoon yhteensä kolme valtuutettua.
Menestyimme paremmin kuin SDP (2 paikkaa) ja Sysmän Sitoutumattomat (nolla 0 paikkaa).
Tulen jatkamaan poliittista aktivismiani Perussuomalaisen puolueen jäsenenä. Vihervasemmiston, Löysäilijöiden ja EUn uhka on todellinen.
Sysmässä keskityn muun muassa tuulihäkkyröiden, konsulttien ja kunnanjohdon harjoittaman korruption vastustamiseen.
Kannatan kunnanjohtajan erottamista, Lähilehden tilauksen peruuttamista ja Kuntavelhon pyörittämän uimahallin boikotoimista.
Kiitos kaikille vaaleihin osallistuneille ehdokkaille ja vaaleissa äänestäneille. Kansanvalta on puhunut.
Mukavaa kesän jatkoa.
Jani Aalto - www.janiaalto.com
Jani Aalto kiittää
Anonyymi
4
965
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää työtä👍
- Anonyymi
Kiitos sinulle kaikkia tarvitaan yksi sysmässä
- Anonyymi
Paitsi Ruunia, Elomaata ja Järvisen kompanjaa...
- Anonyymi
Kyllä täytyy päässä olla vikaa ja pahasti, kun kehtaa omalla nimellään mainostaa kannattavansa persuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671939
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601571Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281248- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan511089viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101063- 38895