rakas lupaatko mulle

ettet katoa etkä kuole tai muuta lopullista ennenku puhutaan?
29879
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Sellaista kukaan ei voi luvata. Kuolemakin on hieman liian lähellä käynyt. Ehkä olet viivytellyt puhumista liikaa, etkä saa siihen enää mahdollisuutta. Silloin kyse on jo omasta tyhmyydestäsi ja välinpitämättömyydestäsi. Niin se vain on . . .

Äänestä
  • Tiedän, ei pidä kaikkea ottaa sananmukaisesti.

Äänestä

Kenelle?

Äänestä
  • Sulle miehelle tietysti.

Äänestä

Joo, pysytään maisemissa ja katellaan sopivaa saumaa.

Äänestä
  • Ihana vastaus. Nyt menen heti nukkumaan tämä silmissä. Hyvää yötä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana vastaus. Nyt menen heti nukkumaan tämä silmissä. Hyvää yötä.

Mitä jos tuo olikin minulle?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos tuo olikin minulle?

Sitten joku sanoi sulle ihanasti etkä sinä saa sitä koskaan tietää. Kyse on mielikuvituksesta.

Äänestä

• Lopeta lässytys, se ei ole sun miehes!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lopeta lässytys, se ei ole sun miehes!

Lopeta sinä lässytys. Sinä et tiedä kuka on kenenkin mies tai nainen. Enkä ole tuo kelle kommentoit. Mene Vattuus siitä pilaamasta tunnelmaa.

Äänestä

Lupaan

Äänestä
  • Ihana olet.

Äänestä

Kuolen jos et puhu kanssani.

Äänestä
  • Kuolemani lähestyy joka sekunti nainen. Sille emme mahda mitään. Kellon voit pysäyttää muttaa aikaa et.

Äänestä

• Minä puhun kyllä kunhan näytät edes vähän siltä, että haluat kuunnella.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä puhun kyllä kunhan näytät edes vähän siltä, että haluat kuunnella.

Odotas kun hän tyynyni, en ole saanut kunnon unia pitkään aikaan. No ei vainenkaan. Ei oikein ehdi kuunnella kun on röitä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Odotas kun hän tyynyni, en ole saanut kunnon unia pitkään aikaan. No ei vainenkaan. Ei oikein ehdi kuunnella kun on röitä.

Sähän voit vaikka nukkua samalla kuin puhun sulle. Jos siis mun se olisit. 2 minuuttia ehtii helposti.

Äänestä

• Kuole vaan, ei ole mun asia puhuakelleen tuntemattomalle vieraalle!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kuole vaan, ei ole mun asia puhuakelleen tuntemattomalle vieraalle!

Mene pois. Tuo kommentti ei ollut sulle vaan mulle. Mene muualle purkamaan pahaa oloasi. Täällä on kivoja ihmisiä eikä siis sulle mitään.

Äänestä

Kuuleppas tuosta kuolemasta en voi luvata mutta jos sitä ennen Sinä kerkiät niin minulle passaa . Melkeimpä jään sitä odottelemaan .

Äänestä
  • Kerkiät kuolla vai mitä?

Äänestä

No vitsit, en tiijjä kauvanko tätä kestee kun on muutenniin jo monta piikkiä saanu.

Jos olenkin liian viärä ja kiero sulle kun sinäkin joskus ainnain oot etsinä sitä totuutta.

Olet varmasti sen jo suanutkin.

Minä en ole ollenkaan varma olenko minä .

Minua pidetään vain piäosin pilkkana ,enkä ole semmousta3 kohtelua ansainnut eikä mun mielestä kukaan muukaan.

Äänestä
  • Semmotii ne "paremmat" immeiset on.
    Varmaan joku hyvä selittävä tekijä löytyy epäilemättä.

Äänestä

• En ole itsekään enää varma kuka oon, Mutta jotenkin tuntuu ettet sä ole hän.

Äänestä

Huonot tunnisteet :(
Vaikka olisikin naiselta miehelle

Äänestä
  • No kun osa heti suuttuu, jos laittaa niitä tunnisteita. Saavat raivareita täällä.

Äänestä

Samaa mieltä vaikka tälleen sivustakin. Olen paremmalla mielellä, paremmassa kondiksessa.
Mun kaipuunsa kohde nainen häippäsi kevään aikana. Sellaist elämä vaan on.
Kun laitoin talteen sun osoitteensa voin jotaa sinulle kirjoittaa ennen Jussia.
( mut tiedän, ettet kuitenkaan vastaa, silti )

Äänestä

Minä tahtoisin pussata yhtä miestä, puhminenkin voidaan samalla kyllä hoitaa <3

Äänestä
  • Siksipä aloitus ei ole sinulle.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

ettet katoa etkä kuole tai muuta lopullista ennenku puhutaan?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu