Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vihaan isääni

Anonyymi

Mun isä sitten osaa olla ihan hirveä tai sanoisinko jopa hirviö. Kaikki mitä se on sanonu mulle ihan pikku lapsesta saakka ”olisitpa sä kuollu” ”oot ihan kauhea ihminen” ”vihaan sua” ”kuole” ”näytät ihan ämmältä” ”enpä ois koskaan pannu sun mutsiis raskaaks” niiku hyi vittu että oksettaa muistella mitä Kaikkee se on sanonu.. se on kans lyöny mua monesti ja pelkään mun isää ihan helvetin paljon.. isän kanssa en oo ikinä viettänyt yhtään aikaa en edes sekuntia ollu senkaa kahdestaan vapaa ehtoisesti.. ja mikä on tosi ahdistavaa ja outoa on se että mun isä on runkannu mun kuullen muutaman kerran niiku vessassa mut on tienny että mä oon viereisessä huoneessa ja sitte ku yritin nukkua nii sohvalta kuulu vaa sen ähkäsyt ja semmoinen limainen ääni aloin itkee ja tärisee tukin vaa korvat ja yritin itkee niin hiljaa ettei se kuule mua .. miettikää nyt miten traumatisoivaa on kuulla sun isä runkkaamassa vaikka se on tietoinen siitä että sä tuut kuulee sen NIINKU HYI VITTU.. ainii mun isä myös juo joka ilta viiniä ja viikonlopuksi kännissä.. narsistinen paska joka yrittää alottaa munkaa riitoja ihan vaa koska sil on tylsää ja se haluu et mul on paska mieli.. kerran mun frendi (tummaihoinen) tuli meille käymään nii mun isä tuli mun huoneeseen ku se oli siel ja sano n sanan ja et “mustat miehet ei oo tervetulleita tänne” se on siis myös vitun rasisti🤮🤮täytin pari kk sitte 15 ja oon kestäny tätä samaa paskaa jostai 8-9 vuotiaasta.. mut kaiken tän jälkeen aina vaan ajattelen että vika on mussa itessäni ja tunnen syvää empatiaa mun isää kohtaan en ees tiiä miks.. mulla on kai vaan niin hyvä sydän.. kerran itkin mun isän edessä että voisiko se olla mulle edes yhen päivän kiva tai normaali nii sen vastaus tähän oli vaan sen nyrkki mun naaman edessä.. pelkään myös et se tekee mun äitille jotain koska niin on jo käyny ennenki .. vihaan mun isää koska se vihaa myös mua…

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tota ei kenenkään pitäis sietää! Varsinkaan lapsen! Nyt meette suoraan lastensuojeluun/poliisille sanomaan tosta!!!

    • Anonyymi

      Sekaisin24/7 chat ja nuorten auttava puhelin auttaa.

    • Anonyymi

      Se on kivaa se provoaloitusten tekeminen eikö vain Pertti 65v?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe