Vihaan isääni

Anonyymi

Mun isä sitten osaa olla ihan hirveä tai sanoisinko jopa hirviö. Kaikki mitä se on sanonu mulle ihan pikku lapsesta saakka ”olisitpa sä kuollu” ”oot ihan kauhea ihminen” ”vihaan sua” ”kuole” ”näytät ihan ämmältä” ”enpä ois koskaan pannu sun mutsiis raskaaks” niiku hyi vittu että oksettaa muistella mitä Kaikkee se on sanonu.. se on kans lyöny mua monesti ja pelkään mun isää ihan helvetin paljon.. isän kanssa en oo ikinä viettänyt yhtään aikaa en edes sekuntia ollu senkaa kahdestaan vapaa ehtoisesti.. ja mikä on tosi ahdistavaa ja outoa on se että mun isä on runkannu mun kuullen muutaman kerran niiku vessassa mut on tienny että mä oon viereisessä huoneessa ja sitte ku yritin nukkua nii sohvalta kuulu vaa sen ähkäsyt ja semmoinen limainen ääni aloin itkee ja tärisee tukin vaa korvat ja yritin itkee niin hiljaa ettei se kuule mua .. miettikää nyt miten traumatisoivaa on kuulla sun isä runkkaamassa vaikka se on tietoinen siitä että sä tuut kuulee sen NIINKU HYI VITTU.. ainii mun isä myös juo joka ilta viiniä ja viikonlopuksi kännissä.. narsistinen paska joka yrittää alottaa munkaa riitoja ihan vaa koska sil on tylsää ja se haluu et mul on paska mieli.. kerran mun frendi (tummaihoinen) tuli meille käymään nii mun isä tuli mun huoneeseen ku se oli siel ja sano n sanan ja et “mustat miehet ei oo tervetulleita tänne” se on siis myös vitun rasisti🤮🤮täytin pari kk sitte 15 ja oon kestäny tätä samaa paskaa jostai 8-9 vuotiaasta.. mut kaiken tän jälkeen aina vaan ajattelen että vika on mussa itessäni ja tunnen syvää empatiaa mun isää kohtaan en ees tiiä miks.. mulla on kai vaan niin hyvä sydän.. kerran itkin mun isän edessä että voisiko se olla mulle edes yhen päivän kiva tai normaali nii sen vastaus tähän oli vaan sen nyrkki mun naaman edessä.. pelkään myös et se tekee mun äitille jotain koska niin on jo käyny ennenki .. vihaan mun isää koska se vihaa myös mua…

3

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tota ei kenenkään pitäis sietää! Varsinkaan lapsen! Nyt meette suoraan lastensuojeluun/poliisille sanomaan tosta!!!

    • Anonyymi

      Sekaisin24/7 chat ja nuorten auttava puhelin auttaa.

    • Anonyymi

      Se on kivaa se provoaloitusten tekeminen eikö vain Pertti 65v?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe