Millä perusteella ratkaiset aloitatko suhteen?

Anonyymi

Jos olet kiinnostunut, mutta ilmenee asioita puolesta ja vastaan, eli ei ole ihan selkeä tapaus.

9

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähinnä pohdin kun näillä foorumeilla valtaosin näkee kommentteja tyyliin olen kiinnostunut/ihastunut/rakastunut ja sitten seuraa liuta syitä ja selityksiä, miksi ei kuitenkaan halua suhdetta kyseisen ihmisen kanssa.

• Anonyymi

No itsellä tutustuminen kunnolla on ihan ehdoton juttu.
      Yleensä sitä ihastuu mielikuvaan ihmisestä jota sitten oikeasti tunne.
      Mulla se menee niin että jonkun hymy ja lähestyminen ja katse saavat aikaan sen että kiinnostun. Oikeastaan ulkonäkö ei niin kiinnitä huomiota.ä, sukupuoli kylläkin. Eli minulla suhteeseen hyvin pitkä matka pelkästä ihastumisesta.

• Anonyymi

Ja tietenkin vaikuttaa onko vastapuoli varattu tai onko hän kiinnostunut aloittamaan suhdetta. Muut asiat ovat ehkä järjestelykysymyksiä vain..

• Anonyymi

Seuraan parhaillaan monia keskusteluryhmiä liittyen parisuhteisiin ja sinkkuuteen. Niissä ihmiset kertovat kriteeteistään yms. Olen todennut että muilla on paljon tiukemmat ja tarkemmat kriteerit kuin itselläni, mistä olen aika yllättynyt, koska olen kuvitellut olevani liiankin tarkka. Ajattelen kuitenkin että päälinjat ovat keskeisiä, eikä niinkään yksityiskohdat. Saatan kyllä kiinnittää huomiota yksityiskohtiin, mutta en tee mitään ratkaisuja niiden perusteella. Muille taas yksityiskohdat ovat usein tärkeämpiä kuin perusasiat, esim. moni kertoo että treffeillä pitää sanoa tietyt sanat tai tehdä tietyt eleet ja heti pitää olla joku kipinä, kun ekaa kertaa näkee toisen.

Silloin (harvoin) kun ihastun olen kyllä valmis melkein heti viemään asiaa eteenpäin. Ei varmaan olisi ikinä ollut yhtäkään suhdetta muuten, koska ihastun erittäin hitaasti. Ajattelisin että tuo "puolesta ja vastaan- vaihe" on silloin jo ohitettu, kun ihastumisen tunteita syntyy.

• Anonyymi

Sama tunne että muilla isommat kriteerit. Luetteloa piisaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tunne että muilla isommat kriteerit. Luetteloa piisaa..

Niinpä ja näiden kriteerien perustana on lyhyet vaikutelmat ja yksittäiset asiat. Itse en osaa nähdä sellaista tärkeänä parisuhteessa, enkä anna pikkuasioiden tai mielialojen vaikuttaa päätöksiini. Mitä merkitystä sillä on, jos joku tekee jonkun oikean jutun ekoilla treffeillä, jos jatkossa tekee kaiken päin mäntyä seuraavat 20 vuotta.

• Anonyymi

Taitaa olla jo tässä iässä aika hyvin mieleen painunut vaatimuslista, eikä juuri tule kiinnostuttua sopimattomista kandidaateista. Molemmat siinä voittaa, ettei valmiiksi ontuvaa suhdetta lähdetä väkisin yrittämään. Tunteiden herääminen on lähtökohta, mutta eivät yksin riitä toimivaan suhteeseen. Näissä asioissa on pidettävä pää kylmänä kunnes tietää toisesta riittävästi. Toisin sanoen, jos ilmenee vastaan hankaavia asioita, en lähde yrittämään suhdetta.

• Sillä mitä mun sydän sanoo.

• Anonyymi

Mä oon yrittänyt olla mahdollisimman vapaamielinen, ja vakavissani.
      Mutta n.10-15 seksikerran jälkeen mä en enää ole kiinnostunut koko ihmisestä.
      Ja lopetan suhteen.

Jos ensimmäisestä seksikerrasta lähtien on molemmille ollut selvää, että juttu on vain himojen tyydytystä, voi tuttavuus jatkua pitkään. Pisimmän aikaa näitä satunnaisia panoja on jatkunut -80 luvulta lähtien. Pidetty juttu tunteettomana rynkytyksenä.
      1 kuussa - pari kertaa vuodessa. Wham-bam-thanks man.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      150
      13211
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9631
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      96
      9128
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7766
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6744
    6. 148
      6168
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      19
      3145
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      395
      1252
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1174
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      88
      1016
    Aihe