Moi!
Te, jotka olette lähettäneet käsikirjoituksen kustantamoihin: oletteko laittaneet viestiä perään ja udelleet, joko he ovat ehtineet tutustua käsikirjoitukseen? Milloin olisi mielestänne sopiva aika kysellä? Liian jännittävää tämä odottaminen :D
Käsikirjoitus kustantamoihin ja odotusaika
2
209
Vastaukset 2
- Anonyymi
Odottaminen on kyllä jännittävää, turhauttavaa, pelottavaa, toiveikasta - kaikenlaisia tunteita ilmenee. Tsemppiä :) Joku kustantamo sanoi nettisivuillaan, että jos puoli vuotta menee ilman vastausta, sitten voi kysyä perään. Ja osa kustantamoista vastaa vain jos kiinnostuvat käsiksestä, mm. s&s. Isoilla kustantamoilla saattaa kestää pitkään, ennen kuin ottavat tekstin tutustuttavaksi. Joten kyllä tämä odottelu kärsivällisyyttä vaatii.
- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi. No niin on jännittävää, turhauttavaa ja hyvin pelottavaa. Tässä alkaa epäillä itseään, ja koko teos tuntuu nyt ihan naurettavalta. :D
Olin erään kustannustoimittajan (Gummerus) luennolla muutama vuosi takaperin ja hän sanoi, että noin reilun kuukauden päästä voisi kysellä, mikä tilanne kirjan kanssa. Se tuntuu nyt nopealta ajalta, sillä ilmeisesti jonot ovat vain kasvaneet koronankin myötä.
Laitoin tekstin vasta muutamaan kustantamoon, mutta tänään lähetän lopuillekin. S&S olikin listallani ensin, sieltä ei ole kuulunut mitään, mutta vasta reilu kuukausi mennyt. Hätähousu kun olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3191369Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3271307- 1041077
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105971
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22767- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5617