Ihme koodi tuli textarina

Anonyymi

Halloota. Tietääkö kukaan mikä ihme koodi paukahti viime yönä luuriin?? Yritin soittaa kyseiseen numeroon, mutta ilmoitti, että numerovalintanne on virheellinen 👀 DCB:ZC3385JNLB6JA6S5415IQ8L9R8NJPAI3C eli tollanen rimpsu oli ja numero 0509023779 mistä oli tullut..

9

10829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ahaa okei 😀👍.. Paljon kiitoksia vastauksesta ja se selittääkin kaiken tälle tietämättömälle 😂🤝

• Anonyymi

Kyllä nykyään mikä vain voi olla huijausta, toisten nimiin on tilattu vaikka mikä jne..
        Ainoa p.ska tässä on että on vastattava soittoihin mitkä yksityisiä,salaisia, ei nroa ollenkaan, koska terveyden huolto käyttää näitä ja usein.

• Anonyymi

Mulla teki saman jutun! 26 päivä maanantaina oli kello 11 lähettänyt. Mulla on uusipuhelin ja playkauppaa oon käyttäny mutta en mitään pankkikortti tunnuksia oo laittanu. En halua että tililtä lähtee rahaa

• Anonyymi

Minun tililtä lähti. Laitoin viestin numeroon 14789 ja uhkailin rikosilmoituksella niin lähettivät takaisin korttioston, jonka olen maksanut (tulevaisuudessa) 23.8.30

• Anonyymi

Moikka,
      Mä sain tänä aamuna samanlaisen tekstarin, mut en varmasti soita siihen numeroon kun ei tiedä mikä huijaus on taas meneillään...

• Anonyymi

Olet ostanut esim leffan youtubesta ja maksanut puhelimella

• Anonyymi

Vaikka olisi oikea sovellus niin huijarit osaavat käyttää sitä huijaamiseen. Minulta meni tililtä 124,00. Korttiostot olivat vuosilta 2004,2007 ja 2021,joita veloitettiin minun tililtä 7.8,8.8 ja 22.8. Verkkokauppa oli our beach bag. Com donegal. En ikinä ole ostanut sieltä mitään

• Anonyymi

Olet ostanut jotain puhelimellasi, tai asettanut maksutavaksi operaattorin puhelinlaskun tehdessäsi sovelluskauppatunnusta / ensimmäisen latauksen yhteydessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      379
      8371
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2740
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1032
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      883
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      866
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      853
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      762
    Aihe