Halloota. Tietääkö kukaan mikä ihme koodi paukahti viime yönä luuriin?? Yritin soittaa kyseiseen numeroon, mutta ilmoitti, että numerovalintanne on virheellinen 👀 DCB:ZC3385JNLB6JA6S5415IQ8L9R8NJPAI3C eli tollanen rimpsu oli ja numero 0509023779 mistä oli tullut..
Ihme koodi tuli textarina
9
9586
Vastaukset
- Anonyymi
Kukasoitti .fi sivustolla joku anonyymi kirjoitti näin: "Jos olet ostanut jotain puhelinlaskuun, puhelin lähettää automaattisesti "DCB:" -alkavan viestin varmistusta varten. Eli ei ole huijaus.
Täältä näet keskustelua aiheesta:" https://bbs.io-tech.fi/threads/mikae-on-taemmoeinen-tekstiviesti.138344/- Anonyymi
Ahaa okei 😀👍.. Paljon kiitoksia vastauksesta ja se selittääkin kaiken tälle tietämättömälle 😂🤝
- Anonyymi
Kyllä nykyään mikä vain voi olla huijausta, toisten nimiin on tilattu vaikka mikä jne..
Ainoa p.ska tässä on että on vastattava soittoihin mitkä yksityisiä,salaisia, ei nroa ollenkaan, koska terveyden huolto käyttää näitä ja usein.
- Anonyymi
Mulla teki saman jutun! 26 päivä maanantaina oli kello 11 lähettänyt. Mulla on uusipuhelin ja playkauppaa oon käyttäny mutta en mitään pankkikortti tunnuksia oo laittanu. En halua että tililtä lähtee rahaa
- Anonyymi
Minun tililtä lähti. Laitoin viestin numeroon 14789 ja uhkailin rikosilmoituksella niin lähettivät takaisin korttioston, jonka olen maksanut (tulevaisuudessa) 23.8.30
- Anonyymi
Moikka,
Mä sain tänä aamuna samanlaisen tekstarin, mut en varmasti soita siihen numeroon kun ei tiedä mikä huijaus on taas meneillään... - Anonyymi
Olet ostanut esim leffan youtubesta ja maksanut puhelimella
- Anonyymi
Vaikka olisi oikea sovellus niin huijarit osaavat käyttää sitä huijaamiseen. Minulta meni tililtä 124,00. Korttiostot olivat vuosilta 2004,2007 ja 2021,joita veloitettiin minun tililtä 7.8,8.8 ja 22.8. Verkkokauppa oli our beach bag. Com donegal. En ikinä ole ostanut sieltä mitään
- Anonyymi
Olet ostanut jotain puhelimellasi, tai asettanut maksutavaksi operaattorin puhelinlaskun tehdessäsi sovelluskauppatunnusta / ensimmäisen latauksen yhteydessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011