Halloota. Tietääkö kukaan mikä ihme koodi paukahti viime yönä luuriin?? Yritin soittaa kyseiseen numeroon, mutta ilmoitti, että numerovalintanne on virheellinen 👀 DCB:ZC3385JNLB6JA6S5415IQ8L9R8NJPAI3C eli tollanen rimpsu oli ja numero 0509023779 mistä oli tullut..
Ihme koodi tuli textarina
9
10147
Vastaukset
- Anonyymi
Kukasoitti .fi sivustolla joku anonyymi kirjoitti näin: "Jos olet ostanut jotain puhelinlaskuun, puhelin lähettää automaattisesti "DCB:" -alkavan viestin varmistusta varten. Eli ei ole huijaus.
Täältä näet keskustelua aiheesta:" https://bbs.io-tech.fi/threads/mikae-on-taemmoeinen-tekstiviesti.138344/- Anonyymi
Ahaa okei 😀👍.. Paljon kiitoksia vastauksesta ja se selittääkin kaiken tälle tietämättömälle 😂🤝
- Anonyymi
Kyllä nykyään mikä vain voi olla huijausta, toisten nimiin on tilattu vaikka mikä jne..
Ainoa p.ska tässä on että on vastattava soittoihin mitkä yksityisiä,salaisia, ei nroa ollenkaan, koska terveyden huolto käyttää näitä ja usein.
- Anonyymi
Mulla teki saman jutun! 26 päivä maanantaina oli kello 11 lähettänyt. Mulla on uusipuhelin ja playkauppaa oon käyttäny mutta en mitään pankkikortti tunnuksia oo laittanu. En halua että tililtä lähtee rahaa
- Anonyymi
Minun tililtä lähti. Laitoin viestin numeroon 14789 ja uhkailin rikosilmoituksella niin lähettivät takaisin korttioston, jonka olen maksanut (tulevaisuudessa) 23.8.30
- Anonyymi
Moikka,
Mä sain tänä aamuna samanlaisen tekstarin, mut en varmasti soita siihen numeroon kun ei tiedä mikä huijaus on taas meneillään... - Anonyymi
Olet ostanut esim leffan youtubesta ja maksanut puhelimella
- Anonyymi
Vaikka olisi oikea sovellus niin huijarit osaavat käyttää sitä huijaamiseen. Minulta meni tililtä 124,00. Korttiostot olivat vuosilta 2004,2007 ja 2021,joita veloitettiin minun tililtä 7.8,8.8 ja 22.8. Verkkokauppa oli our beach bag. Com donegal. En ikinä ole ostanut sieltä mitään
- Anonyymi
Olet ostanut jotain puhelimellasi, tai asettanut maksutavaksi operaattorin puhelinlaskun tehdessäsi sovelluskauppatunnusta / ensimmäisen latauksen yhteydessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061708
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931316- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214830Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718