Sopiva A2 pyörä

Anonyymi

Moro. Oon 24v jäbä, pituus 190 painoi 100kg. Ajoin A2 kortin ja oon kattellu noin 2000e hintaluokassa pyörää alle. Rehellisesti sanottuna en oo perehtynyt pyöriin paljoa, kelmulla ajoin nuorempana mutta muuta kokemusta ei ole. En ole siis kokenut ajaja. Tuleeko kellekään mieleen pyörää joka vois sopia meitsin pituselle. Endurot ei pahemmin kiinnosta. Kelailin lähinnä lyhyen matkan ajoja ettei läpi Suomee tarvi päästä. 👍

12

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helmi naisten pyörää suosittelen. Kehuttu kauniiksi mutta ei aja lujaa. Ehkä noin 2 km/h

      • Anonyymi

        Harkitsen vakavasti!


    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä

      • Anonyymi

        Toi tyyppi, kommentit vai kysymys?


    • Anonyymi

      Minullakaan ei ole kokemusta enkä ole perehtynyt pyöriin paljoa. Toisaalta tuo helmi kuulostaa hintaluokkaan sopivalta. Jää rahaa muuhunkin.

    • Anonyymi

      Oliko elmukelmu? Sillä ei varmaan pitkälle pötkinyt

      • Anonyymi

        Itse olen ajanut elmukelmulla jo vuosia. Kestävä ja pettämätön. Hanki uusi sellainen👍🏻


    • Anonyymi

      Meinasitko hankkia uuden vai käytetyn? Mietin vaan sitä hintaluokka asiaa mitä suositella

      • Anonyymi

        Käytettyä mie. En ens pyöräks vittis hirveemmin rahaa käyttää kun auto vie jo


    • Anonyymi

      Älä nyt ainakaan kyykkyä osta,. Et mahdu sillä edes ajamaan. Mulla on toi pituus myös ongelmana, yli 190. Mikään nykypyöristä ei sovi kropalle enduroita lukuunottamatta. En tiedä miksi kaikki uudet pyörät ovat Afrikan vientimalleja. Ne on suunniteltu lähinnä pygmeille. Vielä 70- ja 80-luvulla valmistettiin myös miehille sopivia moottoripyöriä, Ei enää.

      Käy koeistumassa liikkeissä eri mallisia pyöriä, niin saat osviittaa. Itse ajan pääsääntöisesti matka-ajoa niin pyörän täytyy myös ajoasennoltaan mukava. Muuten on joka paikka puuduksissa ekan sadan kilsan aikana.

      Kyse ei ole pyörän kuutioista tai fyysisestä koosta vaan lähinnä satulan ja jalkatappien välisestä etäisyydestä. Se kyykkypaskalla istuma-asento ei ole kaikkein mukavin. Moniin saa siirtosarjoja alaspäin, mutta sitten loppuu kallistusvarat. Pyörät ovat niin matalia eikä nuo säädettävät satulankorkeudet auta asiaa pätkääkään.

      Niilä jalat edellä ajettavilla en suostu ajamaan. Eihän niillä voi kunnolla ajaakaan, kun jalat ovat väärässä paikassa. Soveltuvat kyllä leppoisaan kruisailuun.

      Vähän sama on mun kenkieni kanssa. Yleensä myynnissä on vain naisten ja lasten kokoja.:-DD

      • Anonyymi

        Kuis sun ÄO? Lapsen tasoa?


      • Anonyymi

        Kiitost vastauksesta 👍. Joo kyykkyjä harkinnut mutta ei se ajoasento ihanteellisin ole. Joku custom pyörä ois kova ja matkapyörät vähä niin ja näin kun en tota matkaa aja niin paljoa. Lähinnä Pirkanmaan sisäistä ajoa. Ja kyllä sen pitäis olla jalat takana, en koe sen olevan luontaista ajaa jalat edessä😅 maku kysymyksiä toki.. mikähän custom merkki/malli ois hyvä pidemmälle miehelle. Tullut vastaan joitain mutta vähä tuo koko ihmetyttää. Matalia tottakai ja se nyt on customeissa vissii normi mutta jotkut on niin pieniä etten tiiä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe