Ei hyvää lupaa, uusi kauppias ei edes tervehdi. Valikoima tosi pieni. Ei tarvitse enää mennä sinne.
Uusi Cara Fashion
10
1166
Vastaukset
- Anonyymi
Äläs nyt. Sen verran kattelin oven vieressä olevia tarjouspaitoja että, oli isompiakin kokoja.. Valikoiman ei tarvitse olla kahtakymmnentä merkkiä kun on kivan näköisiä ja kokoja löytyy... Olisiko epähuomiossa jäänyt se hei tai päivää sanomatta?
- Anonyymi
Ensi vaikutelma oli positiivinen. Kauppias jutteli asiakkaille.
Tuotevalikoima asiallinen ei mitään turhaa valikoimaa.
Siisti ja selkeä liike. - Anonyymi
se hyöty tämän ketjun aloittamisesta, että levisi tieto uuden liikkeen olemassa olosta
- Anonyymi
...johon ei tarvitse mennä aloitusviestin perusteella. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Annetaan uudelle yrittäjälle tilaisuus...
- Anonyymi
Annettu jo. Ensivaikutelman voi antaa vain yhden kerran.
- Anonyymi
jos olet elämässäsi ensivaikutelman mukaan tehnyt valintasi, niin mikähän persoonallisuushäiriö sinulla on ?
- Anonyymi
Valitettavasti en voi suositella. Olen nyt käynyt liikkeessä jo muutaman kerran kun uutta tulee, mutta kertaakaan minua ei ole noteerattu ollenkaan ei tervehditty tai kysytty mitään. Pelkkää ilmaa ja sentään kaksi myyjää paikalla.
- Anonyymi
Uusin yrittäjä taas saanut rekit pullolleen samoilla yhden koon vaatteilla. Huomioiminen riippuu kuka on paikalla. Eipä tarvitse täältäkään mitään etsiä tai ostaa.
- Anonyymi
Missäs tämmönen myymälä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273593- 412439
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362254Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131269
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2601255