mökillä, mies,mä ja mun lapset. Nyt kuitnekin mies harkitsee että otaa omat lapset mukaan ja lasten äiti tulisi käymään vanhempiensa kanssa siellä. Eikö ole typerä ajatus? Mökki one miehen ja ex vaimon, mutta kuitenkin nyt minä olen siellä emäntä. Mulla on oikeus vastustaa ajatusta. Haluisin oll aoman perheeni parissa, eikä entisiä lapsia eikä exiä.
Juhannus on perhe juhla, joten miksi eksä tuuppaa sinne vanhempineen ja lapsineen.
Olen sitäpaitsi työtön joten rahaa ei ole syöttää vieraita. Enhän minäkään tunge miehen eksän vanhempin kotiin, ei varmasti päästä omaankaan kotiinsa mua vaikka aihetta olisi.
rahat kelpaa ja juhannus ruuat mutta ei muuta kun haukkuu mua. Minä en koskaan ole häenstä pahaa sanaa sanonu, mutta hän jatkuvasti, Minä sen sijaan neuvon ja opastan lasten kasvattamisessa.
Meillä olisi aikomus juhannus olla
3
139
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä se.
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin ettet halua hänen exäänsä tai exän vanhempia sinne. Mutta särähtää hieman korvaan tuo että haluat viettää juhannusta oman perheesi kanssa eikä entisiä lapsia. Ovathan he edelleen miehesi lapsia ja miehesi perhettä. Miksi vain omat lapsesi hyväksytään?
- Anonyymi
Meillä olisi aikomus juhanuksena olla mökillä, naiseni ,mä ja mun lapset. Nyt kuitnekin nainen harkitsee että ottaa omat lapset mukaan ja lasten isä tulisi käymään vanhempiensa kanssa siellä. Eikö ole typerä ajatus? Mökki oon naiseni ja ex miehen mutta kuitenkin nyt minä olen siellä isäntä . Mulla on oikeus vastustaa ajatusta. Haluisin oll oman perheeni parissa, eikä naiseni lapsia eikä exiä.
Juhannus on perhe juhla, joten miksi eksä tuuppaa sinne vanhempineen ja lapsineen.
Olen sitäpaitsi työtön joten rahaa ei ole syöttää vieraita. Enhän minäkään tunge naisen eksän vanhempin kotiin, ei varmasti päästä omaankaan kotiinsa mua vaikka aihetta olisi.
rahat kelpaa ja juhannus ruuat ja viinat ,mutta ei muuta kun haukkuu mua. Minä en koskaan ole häenstä pahaa sanaa sanonu, mutta hän jatkuvasti,mollaa Minä sen sijaan neuvon ja opastan lasten kasvattamisessa naistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923