Meillä olisi aikomus juhannus olla

Anonyymi

mökillä, mies,mä ja mun lapset. Nyt kuitnekin mies harkitsee että otaa omat lapset mukaan ja lasten äiti tulisi käymään vanhempiensa kanssa siellä. Eikö ole typerä ajatus? Mökki one miehen ja ex vaimon, mutta kuitenkin nyt minä olen siellä emäntä. Mulla on oikeus vastustaa ajatusta. Haluisin oll aoman perheeni parissa, eikä entisiä lapsia eikä exiä.
Juhannus on perhe juhla, joten miksi eksä tuuppaa sinne vanhempineen ja lapsineen.

Olen sitäpaitsi työtön joten rahaa ei ole syöttää vieraita. Enhän minäkään tunge miehen eksän vanhempin kotiin, ei varmasti päästä omaankaan kotiinsa mua vaikka aihetta olisi.

rahat kelpaa ja juhannus ruuat mutta ei muuta kun haukkuu mua. Minä en koskaan ole häenstä pahaa sanaa sanonu, mutta hän jatkuvasti, Minä sen sijaan neuvon ja opastan lasten kasvattamisessa.

3

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätä se.

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin ettet halua hänen exäänsä tai exän vanhempia sinne. Mutta särähtää hieman korvaan tuo että haluat viettää juhannusta oman perheesi kanssa eikä entisiä lapsia. Ovathan he edelleen miehesi lapsia ja miehesi perhettä. Miksi vain omat lapsesi hyväksytään?

• Anonyymi

Meillä olisi aikomus juhanuksena olla mökillä, naiseni ,mä ja mun lapset. Nyt kuitnekin nainen harkitsee että ottaa omat lapset mukaan ja lasten isä tulisi käymään vanhempiensa kanssa siellä. Eikö ole typerä ajatus? Mökki oon naiseni ja ex miehen mutta kuitenkin nyt minä olen siellä isäntä . Mulla on oikeus vastustaa ajatusta. Haluisin oll oman perheeni parissa, eikä naiseni lapsia eikä exiä.
      Juhannus on perhe juhla, joten miksi eksä tuuppaa sinne vanhempineen ja lapsineen.

Olen sitäpaitsi työtön joten rahaa ei ole syöttää vieraita. Enhän minäkään tunge naisen eksän vanhempin kotiin, ei varmasti päästä omaankaan kotiinsa mua vaikka aihetta olisi.

rahat kelpaa ja juhannus ruuat ja viinat ,mutta ei muuta kun haukkuu mua. Minä en koskaan ole häenstä pahaa sanaa sanonu, mutta hän jatkuvasti,mollaa Minä sen sijaan neuvon ja opastan lasten kasvattamisessa naistani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe