heip, olen uusi tytteli mikkelissä. kysyisin onko täällä naturistirantaa?
naturistirantaa
20
1216
Vastaukset
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Mikkeli on yksi naturistiranta, menet mihin vaan rantaan (ei yleinen uimaranta) ja vedät itsesi alasti ja järveen.
- Anonyymi
pitiksen uimarannan eteläpää on varattu nudisteille
- Anonyymi
Milloin meet?? Oon valmiina.
- Anonyymi
Orijärvellä on koiraranta, sinne vaan sekaan.
- Anonyymi
Koirat ui alasti , ilman uimahousuja.
- Anonyymi
Ootko yhtä nätti kuin se romukauppias Markus
- Anonyymi
Vielä enemmän katuhuoran näköinen olen . Sellainen kiertopalkinnon oloinen ja joka haluaa alastomia koiria uimarannoilla ihastella ja silitellä.
- Anonyymi
Olisi edes yksi uimaranta jolle ei olisi tenavilla asiaa.
- Anonyymi
Vuh vuh... Rannan kuumalla hiekalla karvaturrin alle kaipaan ma . Vaan kuink saatan ? Koiran läähätyksen kuulen. Hännän heiluvaisen silmissäin jo nään. Tää kesä muistoihini jää.
- Anonyymi
Onko nudisteille vielä paikkaa, jossa voi ottaa aurinkoa ilman vaatteita? Lahti tai Villähte tai Nastola.
- Anonyymi
on kyllä
- Anonyymi
Eduu1986 kirjoitti:
Missä??
Mikkelissä.
Ei todellakaan tänne runkkareille näitä paikkoja aleta kertomaan.
- Anonyymi
Pitkäjärvi, Laajalampi, Kaihu nämä kaikki ovat naturisteille ja näissä paikoissa saa paahtaa kikkeli ja pimppi paljaana yötä päivää. selällään, mahallaan, pylly pystyssä, väärin päin, oikein päin. Saat valita.
- Anonyymi
oisko mikkelis mitä semijulkisia rakastelupaikkoja? haluttas poikakaverin kanssa tulla "vahingossa" nähdyksi. :D
- Anonyymi
Mielikuvitusta kehiin ja torille
- Anonyymi
Torninmäellä laitamilla on vaikka aika sutina aina kesäisin ja on siellä alaston auringon ottajakin ollut hyppyrimäen kulmilla monena kesänä. Siellä on sutinaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torninmäellä laitamilla on vaikka aika sutina aina kesäisin ja on siellä alaston auringon ottajakin ollut hyppyrimäen kulmilla monena kesänä. Siellä on sutinaa,,
Eli sä olet jakamassa siellä satiaispesää? 🤔
- Anonyymi
yksi hyvä löytyy omasta porraskäytävästä. kerrot vaan ajan, niin miä voin leikkiä asukasta ja hups" kävelen vain ohitse. voin kyllä vahingossa livauttaa itsekin limpun kannikkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788