Testi testi testi
Testi testi
2
2774
Vastaukset
- Anonyymi
testi testi
- Anonyymi
Näkyykö lainausmerkit oikein:
“Oma pahuutesi tuottaa sinulle kurituksen ja luopumuksesi ojentaa sinua. Tiedä ja ymmärrä, kuinka pahaa ja katkeraa on, että sinä hylkäät Herran , Jumalasi, etkä pelkää minua, sanoo Herra, Herra Sebaot.” Jeremia 2:19
JEESUS sanoi, että joka uskoo Häneen, sillä on iankaikkinen elämä. Jeesus kantoi syntivelkamme kun hän kuoli syntiemme puolesta ristillä ja sen jälkeen Hän nousi ylös Taivaaseen.
“Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Johannes 3:16
On parempi nöyrtyä parannukseen synneistä ja tunnustaa ne Jeesukselle, kuin elää valheessa ja vastustella totuutta. Jumala on armollinen ja antaa uuden mahdollisuuden.
”Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte.” Luukas 13:3
ÄLÄ VIIVYTTELE, etsi Herraa vielä kun on siihen mahdollisuus. ”Nyt on pelastuksen päivä.”
”Sillä jokainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.” Matt. 7:8
HERRA JEESUS ON HYVÄ PAIMEN.
”Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.” Room. 10:13
Voit rukoilla vaikka näin
”Herra Jeesus, anna syntini anteeksi ja johdata elämääni tästä eteenpäin. Auta minua lähestymään sinua ja pääsemään irti pimeyden kahleista. Auta nöyrtymään parannukseen synneistäni. Kiitos. Amen. ”
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905509Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011917- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363