Voi ei! Rita Niemi-Manninen avautuu Donna-tyttärestään: "Viime yönä ei sitten nukuttu juurikaan..."

Niemi-Mannisen perheessä on juhlittu hulppeasti Donnan 2-vuotissynttäreitä prinsessa-teemalla. Mutta iän karttuessa joistain asioista pitää myös luopua.... https://www.suomi24.fi/viihde/voi-ei-rita-niemi-manninen-avautuu-donna-tyttarestaan-viime-yona-ei-sitten-nukuttu-juurikaan?s24

75

12570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi itku ja hammasten kiristys. Semmoista se lapsiarki on. Outoa, jos tulee yövalvomiset yllätyksenä tälle pariskunnalle.... Tosin veikkaan, että Aki ei valvo.

      • Anonyymi

        Se on Akin mielestä naisten hommaa...Aki on omasta mielestään tosi mies, Alfa-uros (mitä ei todellakaaan ole)...Kaikki nämä fitness ja kehonrakentaja-tyypit ovat jollain lailla päästään sekaisin...kuvittelevat ensinnäkin, että kaikkien pitäisi näyttää siltä ja jos et näytä, olet lihava vätys..vaikka tosiasiassa hehän kärsivät huonosta itsetunnosta kun pitää koittaa sitä uskottavuutta katukuvaan hakea kuntosalilta.


      • Anonyymi

        Eipä tietenkään sillä hän aikoo valkokaulustyöläiseksi...


      • Anonyymi

        Onko nyt niin, että lastakin tuodaan julkisuuteen, että tuo keski-ikäinen pari saisi roikuttua edes jotenkin lööppijulkisuuden syrjässä? Jos Aki olisi pitänyt suuren suunsa kiinni ja Rita jättänyt julkiset itkut ja sovinistisen äijänsä puolustelut, niin voisi töitäkin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Akin mielestä naisten hommaa...Aki on omasta mielestään tosi mies, Alfa-uros (mitä ei todellakaaan ole)...Kaikki nämä fitness ja kehonrakentaja-tyypit ovat jollain lailla päästään sekaisin...kuvittelevat ensinnäkin, että kaikkien pitäisi näyttää siltä ja jos et näytä, olet lihava vätys..vaikka tosiasiassa hehän kärsivät huonosta itsetunnosta kun pitää koittaa sitä uskottavuutta katukuvaan hakea kuntosalilta.

        Ei tuo Mannisen mies ole mikään alfauros. Mieluummin alfaurpo. Ja tämä termi on sitten suoraan lainattu 7-kymppiseltä tädiltäni, näin hän luonnehtii omaa poikaansa, joka on niin kova jätkä että. Ego sellainen, ettei ovesta sisään mahdu ja joka alan asiantuntija. Mutta henkinen pienuus muutaman sentin.
        En voi hirveästi samaistua tässä the Mannisiin, kun omat vekarani eivät kovasti tutista välittäneet edes vauvaikäisinä. Varmaan seuraavaksi sitten avaudutaan Bebiinan vaippa-arjesta ja pottaharjoituksissa. Tuskaahan nekin varmaan ovat ja leveilyn (uhriutumisen) aihe.


    • Anonyymi

      Nyt pitää ottaa joku Nanny kotiin, joka hoitaa lasta yöt. Eihän sitä muuten jaksa uida uima-altaassa ja käydä naaman kohennuksella.

      • Anonyymi

        …niin ja puolustella äijän sovinistisia möläytyksiä…


      • Anonyymi

        Just hiuspidennykset, ripsipidennykset ja kynnet pitää huoltaa, ja myös Somessa pitää olla joka päivä.
        Siivooja jo heillä käy, Manniset ei siivoa, nannyn voi palkata yöksi ja päiväkoti hoitaa päivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just hiuspidennykset, ripsipidennykset ja kynnet pitää huoltaa, ja myös Somessa pitää olla joka päivä.
        Siivooja jo heillä käy, Manniset ei siivoa, nannyn voi palkata yöksi ja päiväkoti hoitaa päivät.

        Onneksi se työllistää kauneuden hoito alan ihmisiä ettei tarvi olla työttömänä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi se työllistää kauneuden hoito alan ihmisiä ettei tarvi olla työttömänä .

        Juuh kampaajat , kosmetologit ja Botox/ täytehoitoja pistävät saa töitä, myös hammaslääkäri teki kalliin posliini päällysteen Ritan hampaille.
        Niin ja toki kirurgi joka silikonit laittoi.


    • Anonyymi

      Toi on sitä lapsi arkea, kun ei pärjätä edes yhden lapsen kanssa. Toisilla on useampia lapsia eivätkä he valita. Tuon ikäinen lapsi ei tarvitse enää tuttia. Minun ja tyttäreni lapset eivät ole tarvinneet tuttia kuin muutaman kuukauden. Useat äidit lopettavat myös rintraruokinnan ja siirtyvät pulloruokintaan, vaikka maitoa riittäisi.

      • Anonyymi

        Rita oli aika vanha äidiksi tullessaan. Ei sitä enää tuossa iässä jaksa niinkuin nuoremmat.


      • Anonyymi

        Potalle he eivät ole opettaneet Donnaa, Ilkka kulkee päivisinkin vaipoissa, minun tyttäreni oli jo päivisin ilman vaippaa kaksi vuotiaana yöksi vain vaippa, ja välillä vaippa oli kuiva aamulla, ei , kun äkkiä potalle siitä se sitten lähti.
        Kesällä on hyvä aloittaa potan käyttö, kun ei ole paljoa vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potalle he eivät ole opettaneet Donnaa, Ilkka kulkee päivisinkin vaipoissa, minun tyttäreni oli jo päivisin ilman vaippaa kaksi vuotiaana yöksi vain vaippa, ja välillä vaippa oli kuiva aamulla, ei , kun äkkiä potalle siitä se sitten lähti.
        Kesällä on hyvä aloittaa potan käyttö, kun ei ole paljoa vaatteita.

        Painovirhe, siis likka.


      • Anonyymi

        Minä nautin tutista 6-vuotiaaksi.

        Luovuin kun olin valmis. Tosin usein riitti, että sain tutin nukkumaan mennessä käteeni. En siitä ainakaan mitään haittaa ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nautin tutista 6-vuotiaaksi.

        Luovuin kun olin valmis. Tosin usein riitti, että sain tutin nukkumaan mennessä käteeni. En siitä ainakaan mitään haittaa ole ollut.

        Tutin käytöstä voi olla paljonkin haittaa; syntyy purentavirheitä, hiivasienitulehdusta eli sammasta, kariesbakteereja, välikorvatulehduksia.


      • Anonyymi

        Jku veti tänne rintaruokinan: Jotkut äidit lopetavat rintaruokinnan ja siirtyvät pullo ruokintaan...Huom! Lopettavat. nyt mentiin alue joka on henkilökohtainen,sillä kaikilla ei maidoin tutanto ole lainkaan tai riitävä.Joten loukaatte heitä.Yksilön asian on kuinka pitkään imettää.Itse imetin 3 kk.Oli pakko mennä töihin.Aika jolloin äitiysloma oli 3kk.Kassalta ei lähdetty maitoa rinoista lypsää. Toisen kerran äitiysloma olikin jo 6kk.siihen kesälomani,Mutta jouduin leikaus,lapsen olessa 5kk. lypsin ennen leikaussaliin meno ja sieltä palatessa maitoa ei tuluut.Letkuissa kun olin viikon päivät,Umpisuoli kun puhki oli.Revi huumoria imetys ja sen pituus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nautin tutista 6-vuotiaaksi.

        Luovuin kun olin valmis. Tosin usein riitti, että sain tutin nukkumaan mennessä käteeni. En siitä ainakaan mitään haittaa ole ollut.

        Niin minun pikku velikin lutkutti tuttia kouluikään asti, mutta vain yöllä, sitten meni 10 vuotta tilalle tuli tupakka, jota nyt vetänyt lähes 40 vuotta.


      • Anonyymi

        Niin. Siis kun aika menee itsensä esittelyyn..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nautin tutista 6-vuotiaaksi.

        Luovuin kun olin valmis. Tosin usein riitti, että sain tutin nukkumaan mennessä käteeni. En siitä ainakaan mitään haittaa ole ollut.

        Tutti on hampaiden asennon turma. Lisäksi se vaikuttaa äänteiden selkeyden kehittyminen hankaloituu. Suomi onkin sössöttäjien maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rita oli aika vanha äidiksi tullessaan. Ei sitä enää tuossa iässä jaksa niinkuin nuoremmat.

        Mitä helkkaria vanha!!!!!. Kyllä tänäpäivänä muuta valitus valitus kun ei jaksa!!! Oin 34v. Kun sain ensim. Lapsen ja toisen 38v. Hyvin jaksoin sain olla kotona hoitaa itse ! Parasta aikaa elämästäni ! Töitäkin ehdin tehdä kotona olo vuosien jälkeen 21v. Nyt eläkkeel. Lapset omillaan hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutti on hampaiden asennon turma. Lisäksi se vaikuttaa äänteiden selkeyden kehittyminen hankaloituu. Suomi onkin sössöttäjien maa.

        Ei tullut itelle ainakaan puhevikaa ja hampaat on tasaiset vaikka tutti maistuikin pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helkkaria vanha!!!!!. Kyllä tänäpäivänä muuta valitus valitus kun ei jaksa!!! Oin 34v. Kun sain ensim. Lapsen ja toisen 38v. Hyvin jaksoin sain olla kotona hoitaa itse ! Parasta aikaa elämästäni ! Töitäkin ehdin tehdä kotona olo vuosien jälkeen 21v. Nyt eläkkeel. Lapset omillaan hyvin!

        Jaa, mutta Rita oli 40 kun sai ekan ja vissiin viimeisen ja nyt hän on 42 v, olis kai hänkin jo aikaisemmin lapsen tehnyt, mutta ei se aina mene niin, kun toivoo, hänhän oli jo hakeutunut lapsettomuushoitoihin ,mutta yhtäkkiä olikin jo raskaana, ei tarvinnutkaan niitä hoitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rita oli aika vanha äidiksi tullessaan. Ei sitä enää tuossa iässä jaksa niinkuin nuoremmat.

        Juu, mutta tosi hyvässä kunnossa, harva 42v on tuossa kunnossa, yleensä tuon ikäiset naikkoset on aikamoisia ryhävalaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potalle he eivät ole opettaneet Donnaa, Ilkka kulkee päivisinkin vaipoissa, minun tyttäreni oli jo päivisin ilman vaippaa kaksi vuotiaana yöksi vain vaippa, ja välillä vaippa oli kuiva aamulla, ei , kun äkkiä potalle siitä se sitten lähti.
        Kesällä on hyvä aloittaa potan käyttö, kun ei ole paljoa vaatteita.

        Jos potalle opettamisesta oli Ritalle liikaa vaivaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helkkaria vanha!!!!!. Kyllä tänäpäivänä muuta valitus valitus kun ei jaksa!!! Oin 34v. Kun sain ensim. Lapsen ja toisen 38v. Hyvin jaksoin sain olla kotona hoitaa itse ! Parasta aikaa elämästäni ! Töitäkin ehdin tehdä kotona olo vuosien jälkeen 21v. Nyt eläkkeel. Lapset omillaan hyvin!

        Haiseeko täällä jonkun taviksen omakehu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helkkaria vanha!!!!!. Kyllä tänäpäivänä muuta valitus valitus kun ei jaksa!!! Oin 34v. Kun sain ensim. Lapsen ja toisen 38v. Hyvin jaksoin sain olla kotona hoitaa itse ! Parasta aikaa elämästäni ! Töitäkin ehdin tehdä kotona olo vuosien jälkeen 21v. Nyt eläkkeel. Lapset omillaan hyvin!

        Ei sullakaan sit häävi eläke ole, vain 21 v työuran jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helkkaria vanha!!!!!. Kyllä tänäpäivänä muuta valitus valitus kun ei jaksa!!! Oin 34v. Kun sain ensim. Lapsen ja toisen 38v. Hyvin jaksoin sain olla kotona hoitaa itse ! Parasta aikaa elämästäni ! Töitäkin ehdin tehdä kotona olo vuosien jälkeen 21v. Nyt eläkkeel. Lapset omillaan hyvin!

        Älä kitise, minulla neljä tenavaa, kaikki tein alle nelikymppisenä , en ollut silti töistä pois, kun noin puolivuotta / tenava , kerkesin tekeen 40 v töitä ja ihan kohtuu eläke.
        Kaikki lapseni on hyvin menestyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kitise, minulla neljä tenavaa, kaikki tein alle nelikymppisenä , en ollut silti töistä pois, kun noin puolivuotta / tenava , kerkesin tekeen 40 v töitä ja ihan kohtuu eläke.
        Kaikki lapseni on hyvin menestyneet.

        Mahtavaa, hei isot aplodit sulle ja marttyyrimitali kaulaan. Kertoisitko vielä lisää lapsistasi! Yhteiskunta ei varmasti tulisi toimeen ilman heitä. Kiitos vielä kaikesta sinulle näin henkilökohtaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutti on hampaiden asennon turma. Lisäksi se vaikuttaa äänteiden selkeyden kehittyminen hankaloituu. Suomi onkin sössöttäjien maa.

        Ensin tungetaan muovilelu suuhun että olisi hiljaa sitten sitä revitään väkisin pois .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, mutta Rita oli 40 kun sai ekan ja vissiin viimeisen ja nyt hän on 42 v, olis kai hänkin jo aikaisemmin lapsen tehnyt, mutta ei se aina mene niin, kun toivoo, hänhän oli jo hakeutunut lapsettomuushoitoihin ,mutta yhtäkkiä olikin jo raskaana, ei tarvinnutkaan niitä hoitoja.

        40- vuotiaana saa laillisesti sterilisaation jo . Se on laskettu että siihen mennessä on jo lapset tehty . Kuitenkin monet vasta aloittaa . Vaihdevuodet tulee siinä 45-55 että on siinä aikaa synnyttää . Hyvä puoli että opettaa liikuntaa lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta tosi hyvässä kunnossa, harva 42v on tuossa kunnossa, yleensä tuon ikäiset naikkoset on aikamoisia ryhävalaita.

        Ryhmä valas kun terveelle ruoka maistuu toisille lihottavat jäätelöt ja siiderit mikä on pelkkää sokeria glugoosia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sullakaan sit häävi eläke ole, vain 21 v työuran jälkeen.

        Ei kenelläkään ole kun eläkkeitä leikattiin sekä alku että loppupäästä oliko kokoomus vai mikä ryhmä sen teki . Meiltä lähti 7 vuotta on kai niitä palautettu myös. Veroja maksettu palkasta jo 16- vuotiaasta asti ja eläkemaksuja ettei niitä voi leikata mitenkään sehän on vääryyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, hei isot aplodit sulle ja marttyyrimitali kaulaan. Kertoisitko vielä lisää lapsistasi! Yhteiskunta ei varmasti tulisi toimeen ilman heitä. Kiitos vielä kaikesta sinulle näin henkilökohtaisesti.

        Ole hyvä vaan, en minä ole mikään marttyyri , vaan olen hyvä veronmaksaja edelleen yhteiskunnalle, samoin lapseni ovat yhteiskunalle hyviä veronmaksajia.
        Minä ja monet muut maksamme kaikkien loisten hyvinvoinnin , jotka eivät töitä tee ,vaan elävät yhteiskunnan piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä vaan, en minä ole mikään marttyyri , vaan olen hyvä veronmaksaja edelleen yhteiskunnalle, samoin lapseni ovat yhteiskunalle hyviä veronmaksajia.
        Minä ja monet muut maksamme kaikkien loisten hyvinvoinnin , jotka eivät töitä tee ,vaan elävät yhteiskunnan piikkiin.

        Onneksi olkoon !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jku veti tänne rintaruokinan: Jotkut äidit lopetavat rintaruokinnan ja siirtyvät pullo ruokintaan...Huom! Lopettavat. nyt mentiin alue joka on henkilökohtainen,sillä kaikilla ei maidoin tutanto ole lainkaan tai riitävä.Joten loukaatte heitä.Yksilön asian on kuinka pitkään imettää.Itse imetin 3 kk.Oli pakko mennä töihin.Aika jolloin äitiysloma oli 3kk.Kassalta ei lähdetty maitoa rinoista lypsää. Toisen kerran äitiysloma olikin jo 6kk.siihen kesälomani,Mutta jouduin leikaus,lapsen olessa 5kk. lypsin ennen leikaussaliin meno ja sieltä palatessa maitoa ei tuluut.Letkuissa kun olin viikon päivät,Umpisuoli kun puhki oli.Revi huumoria imetys ja sen pituus..

        Ei töihin meno tarkoita että on pakko lopettaa imettäminen. Kyllähän se vauva iltaisin ja viikonloppuisin tiskistä tankkaa vaikka olisi äidin työnteon aikana muulla ruokinnalla. Ihme uhriutumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nautin tutista 6-vuotiaaksi.

        Luovuin kun olin valmis. Tosin usein riitti, että sain tutin nukkumaan mennessä käteeni. En siitä ainakaan mitään haittaa ole ollut.

        Mä imin tuttia vielä ylä-aste ikäisenä,se oli sellanen ruskeahko vanhan aikainen pullo tutti,kätkin sen kun kaverit tuli,oli kiva lutkuttaa sitä ja nukahtaa,ainoo haittapuoli oli,että etuhampaat on nykyään kaksi senttii profiiilista ulkona🤓


    • Anonyymi

      Lopettakaa hyvät ihmiset. Jokainen keskittyköön omaan elämään ja tekemään siitä mahdollisimman hyvän itselleen ja läheisilleen.
      Me suomalaiset ollaan niin järkyttävän inhottavia toisiamme ja varsinkin tuntemattomia kohtaan ja ollaan arvostelemassa kuitenkaan tietämättä/tuntematta ko. Ihmisiä.

      En tunne Akia enkä Ritaa ja mulle on täysin yks hailee mitä he tekevät. Miksi kuluttaa energiaa vatvomalla mitä joku julkimo puuhaa.

      Katse peiliin ja keskittykää itseenne ja läheisiin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä edellisen kanssa.


      • Anonyymi

        Mitä sinä sitte täällä
        palstalla teet, jollei sua vähän kiinnosta julkimot?


    • Anonyymi

      160cm ei oo alfa.

      • Anonyymi

        On se sentään 171 cm, niinkö Tom Cruise.


    • Anonyymi

      Huolettaa tämän täysin tuntemattoman ja tavallisen perheen julkisuus hakuisuus, se on hyvin vakavan oloista, jatkuvasti tulee uutisia heistä ja sitten moni yrittää katsoa netistä, että ketä he ovat ja mitä he ovat maailmalla saavuttaneet. Nämä vanhemmat varmaan tarvitsivat pian ammattiapua ja lapselle huostaanotto vai mitä ?

      Tälläinen perhe saa tietynlaisten sekopäiden vihat ja kateellisuuden niskaansa, tappouhkailut eivät välttämättä olekaan enää Suomessa ihan pikku juttu, jos tyttölasta prinsessoidaan ja tuodaan julkisuuteen ja markkinoille, niin joku pedofiili kohta kiinnostuu ja käy kuten Madelein..

      Pliis lopettakaa lapsella uutisointi ja hänestä kuvien julkaisu, hyvin vaarallista touhua..

      • Anonyymi

        Tavalliset sen perheen . Nämä on julkisia nykyään kyllä kaikille mutta nämä ovat urheilupalkintoja voittaneita liikunta ihmisiä ja tehneet Tv ohjelmia eikä mitään taviksia vaan heillä on ammatti . Uhkailetko heitä täällä ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavalliset sen perheen . Nämä on julkisia nykyään kyllä kaikille mutta nämä ovat urheilupalkintoja voittaneita liikunta ihmisiä ja tehneet Tv ohjelmia eikä mitään taviksia vaan heillä on ammatti . Uhkailetko heitä täällä ???

        Rita on aerobikissa Euroopan mestari ja muutama hopeaakin, mutta Aki ihan tavallinen Porilainen timpuri , mutta hyvä timpuri, ja aina pitänyt kroppansa kunnossa.
        Hänellä oli rakennusalan yritys aikoinaan , mutta se meni konkkaan , sitten kun löysi Ritan niin he laittoivat tämän hyvinvointiyrityksen pystyyn ja firman nimi on RitaAki Oy .


    • Anonyymi

      Miks helvetissä te tulette nettiin arvostelemaan muita ihmisiä? Antaa ihmisten elää kukin omalla tyylillään ja joskus vaan voisi parempi olla hiljaa ja keskittyä siihen omaan "täydelliseen" tekemiseen.

      • Anonyymi

        Tää on julkkisjuorut palsta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on julkkisjuorut palsta..

        Niin on , tuo yksikin on silti täällä ja haukkuu meitä muita tällä palstalla , mitä se hänelle kuuluu mitä me täällä arvostelemme.


    • Anonyymi

      Kivitalon velan lyhennykseen valjastettu myös lapsi, olisihan tuo pitänyt arvata.🤣

      • Anonyymi

        Se on paha tauti tuo julkisuushakuisuus.


      • Anonyymi

        Lapsi myös tuokoon kortensa kekoon...😄


      • Anonyymi

        Kivitalon velan. Kaikki ostaa asunnon velaksi eikä heillä paljon velkaa ole koska myivät entisen . Tietysti heidän talot tavarat jää lapsille mitä jää . Lapset on mukana aina perheessä . Myös liikunnassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paha tauti tuo julkisuushakuisuus.

        Julkisuus hakuisuus on heille työ ja ammatti mistä saa palkan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi myös tuokoon kortensa kekoon...😄

        Niinpä lapset tekee kotitöitä ja on mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivitalon velan. Kaikki ostaa asunnon velaksi eikä heillä paljon velkaa ole koska myivät entisen . Tietysti heidän talot tavarat jää lapsille mitä jää . Lapset on mukana aina perheessä . Myös liikunnassa .

        Ei siitä Porin rintamamiestalosta niin paljoa saaneet, koska se sijaitsi ihan Porin perällä työläiskaupunginosan osassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuus hakuisuus on heille työ ja ammatti mistä saa palkan .

        Monet tekee samaa työtä ilman julkisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä Porin rintamamiestalosta niin paljoa saaneet, koska se sijaitsi ihan Porin perällä työläiskaupunginosan osassa.

        Ai niin huonossa kaupunginosassa…Ei se kuvissa näytä yhtään tavalliselta rintamamiestalolta. Siinä on isäntä tehnyt töitä talonsa eteen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin huonossa kaupunginosassa…Ei se kuvissa näytä yhtään tavalliselta rintamamiestalolta. Siinä on isäntä tehnyt töitä talonsa eteen !

        Järvikylä on porin perällä oleva työläisten asuttama alue, tuo Akin ent talo on tehty 1942, ja Aki maalasi talon ulkoa ja teki sisäremontin , ja kaksi terassia, ja uimaaltaan toiselle terassille. Manninen asui siellä ennen ex naisensa kanssa, ja yksin jonkin aikaa.
        Kaupungin keskustaan sieltä matkaa kahdeksan kilometriä ja julkiset ei sinne kulje.
        Olen itse asunut porissa ja just tuolla Järvikylässä.
        Pori on muutenkin muuttotappio kaupunki pussinperällä, sieltä melkeen kaikki nuoret lähtee yliopistokaupunkeihin.
        Minä muutin Turkuun ja Manniset Lempäälään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivitalon velan. Kaikki ostaa asunnon velaksi eikä heillä paljon velkaa ole koska myivät entisen . Tietysti heidän talot tavarat jää lapsille mitä jää . Lapset on mukana aina perheessä . Myös liikunnassa .

        Ei se entisestä saanut, kun vajaa 200 000€ ja siitäkin oli vielä velkaa, vaha 1942 rakenettu talo, jonka Manninen vähän korjasi, sisältä ja teki terassit ympäri taloa, hiekkatien varrella lähes 10 km keskikaupungista.
        Tölli oli kauan myynnissä ja lopulta joku sukulainen sen osti.
        Porissa vanhat talot ei paljoa maksa, jollei ole talo ole melkeen uusi ja Kokemäenjoen rannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se entisestä saanut, kun vajaa 200 000€ ja siitäkin oli vielä velkaa, vaha 1942 rakenettu talo, jonka Manninen vähän korjasi, sisältä ja teki terassit ympäri taloa, hiekkatien varrella lähes 10 km keskikaupungista.
        Tölli oli kauan myynnissä ja lopulta joku sukulainen sen osti.
        Porissa vanhat talot ei paljoa maksa, jollei ole talo ole melkeen uusi ja Kokemäenjoen rannalla.

        Jep, ja uusi hulppea talo maksoi melkeen 700 000€ ,kertoi Aki jossain lööpeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se entisestä saanut, kun vajaa 200 000€ ja siitäkin oli vielä velkaa, vaha 1942 rakenettu talo, jonka Manninen vähän korjasi, sisältä ja teki terassit ympäri taloa, hiekkatien varrella lähes 10 km keskikaupungista.
        Tölli oli kauan myynnissä ja lopulta joku sukulainen sen osti.
        Porissa vanhat talot ei paljoa maksa, jollei ole talo ole melkeen uusi ja Kokemäenjoen rannalla.

        Aki ja Rita yrittivät kovasti myydä taloa julkisuudella ja omalla julkisuusarvollaan. Ainakin kolme juttua iltapäivälehdissä ja varmaan hinnoissa julkkulisää. Ei siis mennyt kaupaksi ja sukulainen osti? Ostiko pyyntihintaan vai saiko alennusta eli normihintaan?

        Mutta ikäväähän tuo on, että lapsella yritetään pysyä julkisuudessa kiinni. Kun Donna on 10 vee ja kokenut somen ja netin käyttäjä niin onko innoissaan kun iskä ja äiskä ovat menneet kertomaan hänen asioistaan, kun itse ollut vielä puolustus- ja puhekyvytön omista asioistaan? Rita voisi sitten aikanaan avautua vaikka Akin eturauhasasioista ja Aki Ritan menopaussista. Ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi. Toivottavasti jättävät pottatreenit vuotamatta someen, jos ja kun typy 2 vee kulkee vielä vaipoissa.


    • Anonyymi

      Onnen ja sen toisen määrä elämässä on vakio. Nyt heillä on sitä onnet mittaamattoman paljon.

    • Anonyymi

      Mikä ihmelapsi tämä on . Luulevatko he, että heillä on jokin maailman lapsi. Joka on kaiken huomion keskipisteenä.

      Lapsia syntyy ja jokainen lapsi on sellainen kun on. Liikaa vahtaavat tätä ainokaista pesämunaansa. Kyseessä ei ole mikään erikoislapsi vaan ihan tavallinen pentu.

      Joka ei ole edes erikoisen näköinen vaan ihan tavallinen pullea lapsi.
      Vanhat vanhemmat, jotka eivät osaa kasvattaa ja lellivät sen piloille.

      Isällä pienet munat ja äiti luulee olevansa maailman napa.

      Mistä näitä uusavuttomia kasvattajia syntyy?

      • Anonyymi

        Noh noh!! Eipä tuota kukaan ole seppä syntyessään. Itsellekkin oli kauhea yllätys kun ensimmäinen lapseni itki koliikkiaan yötäpäivää kuukausia. Omat kuvitelmat kun olivat varsin ruusuisia lapsiarjesta. Tsemppiä Mannisen perheelle. Kateelliset ilkeyksiään kirjoittelee!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh!! Eipä tuota kukaan ole seppä syntyessään. Itsellekkin oli kauhea yllätys kun ensimmäinen lapseni itki koliikkiaan yötäpäivää kuukausia. Omat kuvitelmat kun olivat varsin ruusuisia lapsiarjesta. Tsemppiä Mannisen perheelle. Kateelliset ilkeyksiään kirjoittelee!!!!

        Kaikki lapset ei oo koliikki mutta voi olla muuta tai ei ole. Lapset voi lähteä yhtä äkkiä kävelemään tai juoksee jonnekin sitten ne lyö itsensä johonkin niin se rasittaa eniten hoitajia .


      • Anonyymi

        Jokainen lapsi on vanhemmilleen ihmelapsi, varsinkin ,kun sen saaminen on vaikeaa.


      • Anonyymi

        Nyt on lapsella potkupyöriä kaksin kappalein,mutta rahat loppuneet vissiin kypärän kohdalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on lapsella potkupyöriä kaksin kappalein,mutta rahat loppuneet vissiin kypärän kohdalla

        On kai, kun ovat kolmen talon loukussa velkaa rutosti.


      • Anonyymi

        Olipa hyvästi sanottu.se on juurikin näin .


    • Anonyymi

      Kastettu vauva siis lapsi Jeesuksen uskoon . Paskaako tästä maailmasta mutta seuraavaan pääsee vain Jeesuksen uskolla.

    • Anonyymi

      Miksi näistä Mannisista pitää kirjotella kaikkee pahaa ? Typerää tuollanen! Kyllä jotain sieltä päänupista puuttuu kun pitää tämmöstä paskaa kirjottaa.

    • Anonyymi

      Tää akka on kova puhuun pano hommista, yleensä ketkä puhuu niin siitä ei tu mitään. eiköhän tuo äijäki syönny pillereillä pallit siihe kuntoo että siitä ei ole mihkää. pimeetä porukkaa.

    • Anonyymi

      🥔🥔🥔

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1194
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      52
      716
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      588
    Aihe