ulosoton kesto

Anonyymi

hei. haluaisin kuulla kauan teillä on menny maksaessa uo velkoja? itse olen ollut ulosotossa 2 vuotta ja vielä on maksettavaa n.48 000€. Kuukaudessa palkasta lähtee 500€ mahdolliset veronpalautukset. tuntuu niin kaukauselta päästä eroon tuosta velasta

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      7 prosentin viivästyskorolla ilman veronpalautuksia aikaa sinulla menisi 141 kuukautta eli vajaat 12 vuotta. Korkoja tulet maksaneeksi velkojalle vajaassa 12 vuodessa yli 22 000 euroa.

      Moni varmaan sinun asemassasi luistelisi velanmaksusta perusteella että "velanmaksu ei ole kannustavaa". Yhteiskunta jopa tukee tahallisesti työttöminä olevia.

    • Anonyymi

      Mulla velkaa oli noin 66000e ja maksut ulosottoon noin 750/kk, alkoi 2/2014 ja loppuu nyt ensi kuussa (JIHUU). Kerran pitänyt vapaakuukauden ja kerran vuodessa lomarahat jolloin maksu noin 1700e. Veronpalautuksia ei juuri ole ollut.

      Eli meni 7,5v, sulla varmaan tuplasti lisää eli just kun velkas vanhentuu (15v) niin saat ne maksettua, tosi kannustavaa :)

      • Anonyymi

        Olet kyllä maksanut enemmän kuin 750 euroa kuukaudessa veronpalautukset = 9950 euroa vuodessa, ei tuo muuten niin nopeasti olisi lyhentynyt. 7,5 vuoden tahdilla sinun pitäisi maksaa 11 000 euroa joka vuosi. Ja oikeastaan enemmän taulukkomaksut huomioiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä maksanut enemmän kuin 750 euroa kuukaudessa veronpalautukset = 9950 euroa vuodessa, ei tuo muuten niin nopeasti olisi lyhentynyt. 7,5 vuoden tahdilla sinun pitäisi maksaa 11 000 euroa joka vuosi. Ja oikeastaan enemmän taulukkomaksut huomioiden.

        Kai minä sen nyt itse tiedän mitä olen maksanut. Mut juu, about 10 000e/v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai minä sen nyt itse tiedän mitä olen maksanut. Mut juu, about 10 000e/v

        Ja lomarahoista tulee 7,5v aikana jo maksuja se 10 000e. Esim. viime vuoden lomarahoista meni ulosottoon 1753,85e


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai minä sen nyt itse tiedän mitä olen maksanut. Mut juu, about 10 000e/v

        Käytin maksuajan arvioimisessa annuiteettilaskuria, joka toimii kuin junan vessa. Ehkä olet maksanut 1000 euroa uo-miehelle joka vuosi ”luonnossa” extrana. Tämän täytyy olla selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin maksuajan arvioimisessa annuiteettilaskuria, joka toimii kuin junan vessa. Ehkä olet maksanut 1000 euroa uo-miehelle joka vuosi ”luonnossa” extrana. Tämän täytyy olla selitys.

        Ai siis lomakuukautena maksoit 750 euroa 1750 euroa (ei siis pelkkä lomaraha1750 euroa)? Se selittää paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siis lomakuukautena maksoit 750 euroa 1750 euroa (ei siis pelkkä lomaraha1750 euroa)? Se selittää paljon.

        Juu viime vuonna oli lomakuukauden palkka nettona 3600e josta meni uo tuo n. 1750.

        2014 alussa uo oli muistaakseni joku 730e/kk ja tänä vuonna se on ollut 780e eli luonnollisesti summa nousee kun on palkankorotuksia ym.

        Kyllä niistä veloista selviää, vaatii kyllä hyvät ja vakaat tulot, vielä kk ja viimeiset tilitykset velkojille, huhhuijaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe