Kova aurainen

Anonyymi

vieraat puhuvat karmasi

tuntemattomat keskustelevat keskenään
sanoilla, jotka tulevat sinusta
koska aurasi yltää heihin tai energia
ja he ilmaisevat mitä ajattelevat
ja ajattelevat he sitä, mitä sinulla on mielessäsi
ja tunteissa, mutta ennen kaikkea karmassasi
eikä vain nykyhetkessä, vaikka Heureka!
mennyt sijaitseekin kuin kovalevyllä nykyisessä
On siis vain yksi aikamuoto - nykyisyys.

Mutta kyse, että mitä järkeä, että puhumattakin selvää
mitä joku kovaaurainen ihminen viestittää ympäristöön.

Mitä mä saan siitä?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos vain vieraat eivät tai toimisivat vielä karmansi mukaan
      mutta miten paljon pitää ajatellakkaan että tajuaa
      jos vieraat toimivat karmasi mukaan, että
      osaat estää heitä jos karma on huono
      riittäkö järkeä

    • Anonyymi

      "Mutta kyse, että mitä järkeä, että puhumattakin selvää
      mitä joku kovaaurainen ihminen viestittää ympäristöön. Mitä mä saan siitä?"

      Aurajuustoa!

      • Anonyymi

        Hei sinä elokapinalainen! Todella rohkeaa ja kunnioitettavaakin toimintaa tuoda mielipiteensä näyttävästi esiin. Tosi ikävää että poliisisedät vei teidät putkaan mutta siihen on syynsä: kotiulottuvuutemme Telluksen Suomen maassa laki on sama kaikille ja myös teidän täytyy sitä noudattaa. Siitäkin huolimatta vaikka kotiplaneettamme ajautuisi ilmastokaaokseen nykyisiä lakeja ja asetuksia noudattamalla. Mikäli näin sattuisi käymään, on se niin tarkoitettu etkä voi sille yhtään mitään. Jos haluat muuttaa lakia, hakeudu kansanedustajaksi. Jos et saa tarpeeksi kannatusta, on sekin niin tarkoitettu etkä voi sille yhtään mitään. Kaikki tämä on universumiin koodattu. Näin se vaan menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sinä elokapinalainen! Todella rohkeaa ja kunnioitettavaakin toimintaa tuoda mielipiteensä näyttävästi esiin. Tosi ikävää että poliisisedät vei teidät putkaan mutta siihen on syynsä: kotiulottuvuutemme Telluksen Suomen maassa laki on sama kaikille ja myös teidän täytyy sitä noudattaa. Siitäkin huolimatta vaikka kotiplaneettamme ajautuisi ilmastokaaokseen nykyisiä lakeja ja asetuksia noudattamalla. Mikäli näin sattuisi käymään, on se niin tarkoitettu etkä voi sille yhtään mitään. Jos haluat muuttaa lakia, hakeudu kansanedustajaksi. Jos et saa tarpeeksi kannatusta, on sekin niin tarkoitettu etkä voi sille yhtään mitään. Kaikki tämä on universumiin koodattu. Näin se vaan menee.

        Juurikin näin! Kapina-apina-öyhötys keskellä Manskua ei todellakaan auta asiaan, päin vastoin! Ympäristöliikkeet vain menettävät kannatustaan kun tavallisten ihmisten elämää häiritään tämmösillä tempauksilla! Valtaan voi nousta jotain ihan muuta kun vihreät arvot nähdään ärsyttävänä elämää rajoittavana öyhötyksenä!


      • Anonyymi

        Iso kiitos ylläpidolle!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2310
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1791
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      167
      1670
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1148
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      76
      1072
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe