Laitan aloitukseksi purkkihernekeiton.
"Kertauskurssi": Maistuvimmat valmisruoat
16
85
Vastaukset
- Anonyymi
Eri keitot: kala-, liha- pinaattikeitto ja piikkilankaeste eli silakkalaatikko.
- Anonyymi
Vetouistelijan tavoite milloin nappaa. En enään uistellut mutta kala ruoka eilen kaupassa katselin kala tiskillä ei mieleistä.
Kun taka vuosina kalastin niin fileroitu ahven voitti lohen.
Rantakalana vasta pyydetty elävä muikku pannulla.
Nykyään itse tehty salaatti juureksista ruunaa ruuan,sen voi kehittää huippuunsa, tarpeita löytyy nykyään kaupasta. - Anonyymi
Mustamakkara.
- Anonyymi
Ryynimakkara ja purkkitonnikala.
- Anonyymi
On se kumma, valmis-ruoka maistuu aina suussa pahalle,
mitään niistä ei enään halua syödä, hyii,
enään puuro kelpaa syötäväksi,
sitäkää ei suuria määri voi kerralla syödä,
seki yökkäyttää,
vain muuataman lusikallisen muutaman kerran päivässä,
ja maitoa lisukkeeksi, - Anonyymi
Useimmat eineslaatikot on ihan syötäviä. Mikrokeitot samoin.
- Anonyymi
Toista mieltä,
kaikki maistuu pahalle,
ilmeisesti niissä on säilöntäaineita jotka pilaa ruuan maun,, Anonyymi kirjoitti:
Toista mieltä,
kaikki maistuu pahalle,
ilmeisesti niissä on säilöntäaineita jotka pilaa ruuan maun,,Pidän juustokeitoista, samoin poronkäristys muussilla on hyvää.
Joskus harvoin tilaan sushilajikkeen illaksi, kun yleensä valmistan itse ateriani.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toista mieltä,
kaikki maistuu pahalle,
ilmeisesti niissä on säilöntäaineita jotka pilaa ruuan maun,,Jos mieli tekee valmista niin valitsen hyvän ravintolan, mutta kotiin en valmiita osta.
- Anonyymi
Pinaattikeitto, juusto-porokeitto, kasviskeitot ja monet muutkin ovat hyviä.
Saarioisten silakkalaatikossa ei silakkaa ole juuri mitään,
mutta sen kera syön joskus silakoita marinadissa eli "Suutarinlohta",
jota myy sekä K että S-ketju 300 gramman purkissa.
Perunoita keitän joskus silakoitten seuraksi.
Suutarinlohi ja keitetty kananmuna on hyvää Maalahden limppusiivun päällä.
Helppoa, yksinkertaista ja ihan hyvin menee alas.- Anonyymi
Mua harmittaa, pinaattikeittoki maistuu nykyisin tosi pahalta, jokin ihmeen sivumaksu niissäki, varmaan säilöntäaineet pilaa pinaattikeitonki, ei kiitos enään sitäkää,
puuro parasta, vaikka siihenki yksipuolisena ruokana kyllästyy , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua harmittaa, pinaattikeittoki maistuu nykyisin tosi pahalta, jokin ihmeen sivumaksu niissäki, varmaan säilöntäaineet pilaa pinaattikeitonki, ei kiitos enään sitäkää,
puuro parasta, vaikka siihenki yksipuolisena ruokana kyllästyy ,Proteiini on tosi tärkeää. Puurosta ja leivästä sitä ei saa tarpeeksi.
Kaurapuurokin on melkein sama kuin söisi kauraleivänpalan tai kaksi.
Mikä kumma se nyt sinun suussasi niin oudolta maistuu ?
Voisiko sen maun tehdä joku lääke ?
En maista valmisruuissa sivumakuja, vaikkei se tietenkään kotiruoan makuista ole.
Lisäaineet on tarkoin laissa säädeltyjä.
Syön pakolla, vaikkei maistuisi millekään, syön mausta piittaamatta.
Pakkohan se on saada jotain alas,
ettei vielä huonompaan kuntoon mene.
Ei niitä oikein oo, jos on pakko joku sanoa niin ärtsoppa.
Entä mikä on mielestänne pahin valmisruoka? Mä heitän Atrian kinkku ananas pitsa. Aivan järkyttävää.- Anonyymi
Tapolan savulenkki kylmänä paketista.
- Anonyymi
Se onkin hyvää näin helteellä. Turha kuumentaa.
- Anonyymi
Purkkirokasta tulee aivan aidon veroista, kun keität ensin sipulit ja porkkanat lihaliemiveteen ja lisäät rokkapurkilliset perään plus palvikinkkua. Pippuria ja meiramia maustamiseen ja kermaa tietysti. - Nm. Siipan lempiherkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1207604- 545708
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72763Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081533Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2601155Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3321146Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321031