Laitan aloitukseksi purkkihernekeiton.
"Kertauskurssi": Maistuvimmat valmisruoat
16
158
Vastaukset
- Anonyymi
Eri keitot: kala-, liha- pinaattikeitto ja piikkilankaeste eli silakkalaatikko.
- Anonyymi
Vetouistelijan tavoite milloin nappaa. En enään uistellut mutta kala ruoka eilen kaupassa katselin kala tiskillä ei mieleistä.
Kun taka vuosina kalastin niin fileroitu ahven voitti lohen.
Rantakalana vasta pyydetty elävä muikku pannulla.
Nykyään itse tehty salaatti juureksista ruunaa ruuan,sen voi kehittää huippuunsa, tarpeita löytyy nykyään kaupasta. - Anonyymi
Mustamakkara.
- Anonyymi
Ryynimakkara ja purkkitonnikala.
- Anonyymi
On se kumma, valmis-ruoka maistuu aina suussa pahalle,
mitään niistä ei enään halua syödä, hyii,
enään puuro kelpaa syötäväksi,
sitäkää ei suuria määri voi kerralla syödä,
seki yökkäyttää,
vain muuataman lusikallisen muutaman kerran päivässä,
ja maitoa lisukkeeksi, - Anonyymi
Useimmat eineslaatikot on ihan syötäviä. Mikrokeitot samoin.
- Anonyymi
Toista mieltä,
kaikki maistuu pahalle,
ilmeisesti niissä on säilöntäaineita jotka pilaa ruuan maun,, Anonyymi kirjoitti:
Toista mieltä,
kaikki maistuu pahalle,
ilmeisesti niissä on säilöntäaineita jotka pilaa ruuan maun,,Pidän juustokeitoista, samoin poronkäristys muussilla on hyvää.
Joskus harvoin tilaan sushilajikkeen illaksi, kun yleensä valmistan itse ateriani.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toista mieltä,
kaikki maistuu pahalle,
ilmeisesti niissä on säilöntäaineita jotka pilaa ruuan maun,,Jos mieli tekee valmista niin valitsen hyvän ravintolan, mutta kotiin en valmiita osta.
- Anonyymi
Pinaattikeitto, juusto-porokeitto, kasviskeitot ja monet muutkin ovat hyviä.
Saarioisten silakkalaatikossa ei silakkaa ole juuri mitään,
mutta sen kera syön joskus silakoita marinadissa eli "Suutarinlohta",
jota myy sekä K että S-ketju 300 gramman purkissa.
Perunoita keitän joskus silakoitten seuraksi.
Suutarinlohi ja keitetty kananmuna on hyvää Maalahden limppusiivun päällä.
Helppoa, yksinkertaista ja ihan hyvin menee alas.- Anonyymi
Mua harmittaa, pinaattikeittoki maistuu nykyisin tosi pahalta, jokin ihmeen sivumaksu niissäki, varmaan säilöntäaineet pilaa pinaattikeitonki, ei kiitos enään sitäkää,
puuro parasta, vaikka siihenki yksipuolisena ruokana kyllästyy , - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua harmittaa, pinaattikeittoki maistuu nykyisin tosi pahalta, jokin ihmeen sivumaksu niissäki, varmaan säilöntäaineet pilaa pinaattikeitonki, ei kiitos enään sitäkää,
puuro parasta, vaikka siihenki yksipuolisena ruokana kyllästyy ,Proteiini on tosi tärkeää. Puurosta ja leivästä sitä ei saa tarpeeksi.
Kaurapuurokin on melkein sama kuin söisi kauraleivänpalan tai kaksi.
Mikä kumma se nyt sinun suussasi niin oudolta maistuu ?
Voisiko sen maun tehdä joku lääke ?
En maista valmisruuissa sivumakuja, vaikkei se tietenkään kotiruoan makuista ole.
Lisäaineet on tarkoin laissa säädeltyjä.
Syön pakolla, vaikkei maistuisi millekään, syön mausta piittaamatta.
Pakkohan se on saada jotain alas,
ettei vielä huonompaan kuntoon mene.
Ei niitä oikein oo, jos on pakko joku sanoa niin ärtsoppa.
Entä mikä on mielestänne pahin valmisruoka? Mä heitän Atrian kinkku ananas pitsa. Aivan järkyttävää.- Anonyymi
Tapolan savulenkki kylmänä paketista.
- Anonyymi
Se onkin hyvää näin helteellä. Turha kuumentaa.
- Anonyymi
Purkkirokasta tulee aivan aidon veroista, kun keität ensin sipulit ja porkkanat lihaliemiveteen ja lisäät rokkapurkilliset perään plus palvikinkkua. Pippuria ja meiramia maustamiseen ja kermaa tietysti. - Nm. Siipan lempiherkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483