Haluatko sä mut upeus..

Anonyymi

En tiedä mitä tekisin kanssasi, haluaminen omalta osalta vaan kasvaa ja kasvaa kun äskön nähtiin 🙂

37

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä
      Kunhan et tee samoin mulle kuin entiselle kaivatullesi teit

    • Anonyymi

      Joo, näkemättömyys on parempi jos mitään muuta ei tule, ei näissä fantasioissa jaksa loputtomiin elää.

    • Anonyymi

      Ei varmasti mulle, mutta täytyy avautua omasta fiiliksestä. Mistä tiedän, että omat tunteeni on ennallaan? No siitä kun näin hänet ja hänen lähtiessään pois muljahti rinnassa ja tuli sellainen olo, että pienesti, sisäisesti romahdin. Nenä alkoi vuotamaan. Ei näitä tunteita saa mihinkään poistettua :((

    • Anonyymi

      Kuka näki kenet ja missä?

    • Anonyymi

      Jos nyt jotenkin ihmeessä olisit hän niin kyllä haluan, ihan super paljon haluankin 🤗

      • Anonyymi

        Kuulitko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulitko

        Minäkin kuulin ja taisin vihdoinkin ymmärtää 😅
        - sivusta


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kirjotin yhdelle Sirkelle ja jos joku pahottaa mielensä niin sori.
      Hän on hyvin upea nainen 😊

    • Anonyymi

      Kuulitko

    • Anonyymi

      Voitko nainen istua söpöllä pyllylläsi useammin eri alustoille edessäni?

    • Anonyymi

      Kuulitko

      • Anonyymi

        Kuulin ja haluan, usko jo 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin ja haluan, usko jo 😍

        Uskon kun lähetät numeros kun pyysin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin ja haluan, usko jo 😍

        Kuulitko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kun lähetät numeros kun pyysin!

        meillä on toistemme numerot


    • Anonyymi

      Oletko ap Pohjanmaalta, kun tuo "äskön"?

      • Anonyymi

        Mikä vitun ap , lue kelle kirjotin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vitun ap , lue kelle kirjotin

        Kyllä on ruma suustaan tuo ap mies!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vitun ap , lue kelle kirjotin

        Ap on alkuunpanija eli aloittaja. Sillä pystytään kohdentamaan kommentti anonyymille aloituksen tekijälle, muiden anonyymien seassa. Sinä olet myös anonyymi kirjoittaja, a.k.a ano tai anomuumi, mitä sanoja jotkut käyttää.

        Jos sinä teit tämän aloituksen, silloin sinä olet se ap. Ymmärretty?

        Rekattu tarkoittaa rekisteröityä, eli silloin yhdellä ja samalla nikillä kirjoittava on yksi ainoa henkilö. Koska nikkini näkyy vasemmassa yläkulmassa, olen siis rekisteröitynyt käyttäjä. Ymmärretty?

        Älä vedä pultteja asiasta jota et tiedä. Aina voi kysyä mitä mikäkin tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vitun ap , lue kelle kirjotin

        Ketjun avaajalle osoitin kysymyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjun avaajalle osoitin kysymyksen.

        Nimenomaan nimi voi lukee jossain muuallakin kun alussa vitun ääliö.


      • Anonyymi

        Piirtäminen käy


    • Anonyymi

      Jos me kumpiki halutaan, mikä meitä tässä estelee. Tulevasta ei tiedä koskaan kuitenkaan.

      • Anonyymi

        En osaa sanoa susta Sirke. Mua estää että sä et oo sanonut mitään vuoteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa susta Sirke. Mua estää että sä et oo sanonut mitään vuoteen.

        Sanon vielä sen, että hyvin todennäköisesti sun Sirkesi ei ole täällä palstalla, ellei hän sitä sulle ole suoraan sanonut irl. Täällä ei ketään pysty 100 prosenttisesti tunnistamaan. Muista se, niin vältyt harmailta hiuksilta.

        Irl = in real life toisin sanoen palstan ulkopuolisessa elämässä.


      • Anonyymi

        Haluan kyllä, vaikka esteitä on vaikka muille jakaa. Mutta haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä, vaikka esteitä on vaikka muille jakaa. Mutta haluan.

        Oletko sirke kun ei tää muille ole!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kyllä, vaikka esteitä on vaikka muille jakaa. Mutta haluan.

        Kuulitko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulitko

        Kuulin kyllä ja enkä tiedä kuka olen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin kyllä ja enkä tiedä kuka olen....

        KUULITKO sinä?? miten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUULITKO sinä?? miten on?

        Lupaatko mulle, että et käytä koskaan hepoa

        Siihen kuolee


      • Itse asiassa ei ole vaihtanut, koska en edes tiedä kuka toi Mia ei Miia on, eikä nimi/nimet sano mulle mitään. Palstalle eksyin ensimmäistä kertaa vasta syyskuussa 2020.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Itse asiassa ei ole vaihtanut, koska en edes tiedä kuka toi Mia ei Miia on, eikä nimi/nimet sano mulle mitään. Palstalle eksyin ensimmäistä kertaa vasta syyskuussa 2020.

        Uuuuh! Nätti nimi! :O

        Mennäänkö Laura naimisiin?


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaatko mulle, että et käytä koskaan hepoa

        Siihen kuolee

        Ainoastaan jos ottaa liikaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe