menkka mokia

Anonyymi

voiko tytöt/naiset kertoa omia menkka mokia tänne? mä voin alottaa apua :D eli siis joskus olinkohan 11v koulussa meil oli liikkaa ja oli vaaleet penkit mihin piti istuu jostain syystä ja mul oli tietty menkat sillon. no en tiiä mikä mun ongelma oli laittaa paperii alushousuihin siteen sijasta!! :<< no kuitenki sit olin istunu siin penkil ja olin niinku sillee et koko luokka perjaatteessa näki mut, no sit nousin siit penkistä ja mun penkis oli sellasii veri läiskiä. sit pari poikaa kattoo mun penkkii sillee :o tollasel ilmeen. yritin seistä siin mun penkin ees ettei niit veri läskii nähtäis. sit mulle huudettii ”siirrä sitä pulpettia” pari kertaa. sit kelasin pääs ”en voi siirtää ku sit ne veri läiskät näkyy!” no sit seisoin vaa siin pulpetin ees ja kaikki katto mua ku en siirtäny. no sit meijän ope vaa huus et pitää mennä maahan makaa ja sit alkaa hyppimää! arvatkaa kuinka hirveä tunne oli!!! no sit se paperi oli tietty valunu mun pikkuhousuista ties minne jalkoihin eikä mul ollu mitää suojaa enää. oli ihan kauheeta! sit saatii istuu takas niille penkeille ja mä vas käsillä yritin peittää niit veri läiskii ku mun vieres oleva tyttö katteli niitä koko ajan. haha kertokaa te teijän menkka mokia!

2

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai kauheeta! No tää ei tapahtunut mulle mut mun kaverille, kun oli vika tunti. Siltä oli tullu läpi, mut onneks ei ollu enää kouluu jäljellä. Mun toinen kaveri lainas sille sit siteen kun mulla ei ollu mukana ja kaikki ok!👍

• Anonyymi

Ei vitsi miten pahoja! Toivottavasti mulle ei käy noin!🥺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe