taitaa miisalla olla rahapula kun keksii tuollaisia tarinoita koomikoista...asia taitaa olla tpisin päin , koomikot eivät kiinnostuneet miisasta siinä mielessä ja tämä on kosto..miisa todisteitä pöytään...vaikka itse en usko et näin olisi tapahtunut...miksi vasta nyt julkisuuteen? varmaan siksi kun hedberg ei ollut vielä kovin rikas, tai jotain
miisa nuorgam
38
4962
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnon huomionhakuinen ämmä!! Muistan aiemmankin tän samaisen akan selittämän jutun jossa itse julkaisi vähäpukeisia kuvia ja sit ruikuttu kun niihin reagoitiin
- Anonyymi
Työhän ootte ihan idiootteja. Vaijentaminen on yhtä paha kuin kähmiminen. Hyi teitä rakkikoirat. Miisaa uskon aivan varmasti. Kohta kertovat muutkin.
- Anonyymi
Miisa oletko rahapulassa kun tuollaista väität..olisit silloin ilmoittanut tuosta jos on jotain tapahtunut..älytöntä lehtien palstoilla tuommoista itkeä vuosien jälkeen..
Olet yksi sensaation hakuinen tyyppi. HÄPEÄ - Anonyymi
Kukaan ei keksi tällaisia, vieläpä nimeltä mainiten. Miehet tietysti kieltävät kaiken, kun kantti ei kestä totuutta. Miehet ovat sillä tavalla reppanoita, että vaikka olisi todistaja paikalla, niin yhä kielletään. Hyvä, että naiset kertovat tällaisesta. Naiset, kertokaa nimillä kaikki miesten aiheuttama häirintä.
- Anonyymi
Kun Miisa täyttää 80 vuotta, miesten ahdistelu ei enää häiritse, päinvastoin. No väärinhän tuollainen käytös on puolin ja toisin. Kyllä känniset naisetkin osaavat ahdistella.
- Anonyymi
Sinulla on varmasti läjä tutkimuksia liitteinä, jotka todistavat, että miehet valehtelevat naisia enemmän, ja lähestulkoon aina.
- Anonyymi
Taisi osua, kun koirat haukkuu. Vanha keino yrittää hiljentää. Senhän arvaa ketkä kirjoittelee alatyylisesti, sinnehän heidän kourat hamuaa. Tuo kirjoittelutapa on oiva osoitus.
No, haukkukaa nyt mua! - Anonyymi
Miksi tätä vanhenevaa neitosta oikeastaan kenenkään tekee mieli kiusoitella hänen väittämällään tavalla. Häpeämätöntä saattaa myös tämä uusi kumppani pulaan vain sen tähden että halusi pitää hauskaa. Ei kai saamelaislähtöiset tylleröt tuollaisia ole.
Hakee huomiota kaikin keinoin!
- Anonyymi
On sääli, että tämmöinen asia otetaan vasta vuosien jälkeen esiin. Näitä on hirveän vaikea todistella jo heti tuoreeltaan ilman ulkopuolisia todistajia saati pitkän ajan kuluttua. On helppo kiistää ja vedota muistamattomuuteen.
Toivottavasti on kättä pidempää. Muuten on vain sana sanaa vastaan, jolloin ei ole voittajia.- Anonyymi
Joskus pittää ootella että tulee enemmän tapauksia, jotta uskotaan. Vänkääjät kun kieltää kaiken. Pääasia että edes joskus tulee ilmi.
- Anonyymi
Missä on nyt on #metoo liike ja lynkkaus kuten tehdiin vain epäilyjen takia Metsäkedolle ja Kasmirille Tanssii Tähtien Kanssa ohjelmassa jossa siis pelkkien epäilyjen takia potkittiin em. henkilöt välittömästi ohjelmasta ulos ja jopa YLE laittoi Kasmirin musiikin boikottilistalle (= vaikutus suoraa tuloihin) ja lopulta selvisi että itse asiassa esim. Kasmir oli itse uhri (salakuvauksen kohde)?
Tai entä tapaus Aku Hirviniemi, tuomio kahdesta seksuaalisesta ahdistelusta , missä nyt on paheksujat ja #metoo porukka vaatimassa Hirviniemen poistamista TV ohjelmista ja kansalaisadressi vaatimassa Hirviniemen postamista kokonaan TV:stä?
Onhan tuomio miljoona kertaa pahempi asia kuin vain pelkkä huhu tai epäily, eikö #metoo porukka?- Anonyymi
Niin, mitä sitten?
- Anonyymi
Hirviniemi todettiin syyttömäksi noihin ahdisteluihin, joten en nyt tiedä voinko nyt sanoa mitään juuta tai jaata tähän tapaukseen, kun on muutenkin niin monimutkainen juttu.
- Anonyymi
Kertokaas nyt, miten tällaisella voisi rahastaa. Kun minulla on nyt vähän rahapula. Ihan kamalan vaikea uskoa, että kukaan keksii tällaista. Etenkin, kun vastaanotto on tämän tyylistä, kun tälläkin palstalla. Mitä "valehtelija" tästä hyötyy?
- Anonyymi
Valitettavasti Miisa ei ole ainoa, joka on joutunut kokemaan seksuaalista häirintää kyseisiltä ukoilta.
- Anonyymi
Luin asiasta jutun ensin IS:sta, jossa oli tämän Nuorgamin kaksi twiittiä aiheesta ja kummankin äijän lyhyet haastattelut (17.6 alkuilta/ilta.)
Sen jälkeen luin Twitteristä noin 30 ensimmäistä twiittiä aiheesta, jossa jokainen kommentoija piti Nuorgamin jokaista sanaa 100%:n absoluuttisena totena ja totuutena ja tuomitsivat sen perusteella molemmat miehet.
Noin puolet myös haukkuivat miehet ties miksi sioiksi ja kusipääpervoiksi.
Olin täysin hämilläni.
Lyhyt twiitti ilman mitään perusteluja ja kukaan (niistä 30stä) ei edes epäile, että se ei välttämättä olisi 100%n totta.
Onko niin, että kun kuka tahansa kirjoittaa someen mitä tahansa, niin se on 100% totta?
Aivan varmasti ei ole!
Onko se, että Nuorgam kirjoittaa mitä tahansa 100%n totta?
Näemmä.
Muussa maailmanajassa olisi itsestäänselvää, että en ole kummankaan puolella, enkä sano yhtään mitään mikä on totuus, mutta tässä maailmanajassa minun on se tähän erikseen kirjoitettava. Eli en väitä itse asiasta ja henkilöiden tekemisistä yhtään mitään.
Se on hyvin outoa, ja saa ajattelemaan, että ihminen on tuhoamassa ihmisyyden tästä maailmasta valtavalla (somen) voimalla.- Anonyymi
Tuo kirjoituksesi on 0%:sti totta.
- Anonyymi
sana sanaa vastaan tilanne. tuollaiset miisukset saa sen aikaiseksi että moni ilmoittaa: jos tänne tulet esim. töihin, vaikkapa koomikkojen keikalle niin täällä on joka paikassa tallentava videovalvonta jotta voidaan tarkistaa mitä tapahtui/sanottiin
- Anonyymi
Eipä vaan ole. Kamerat on vaan parissa paikassa, jotka tiedetään, Ei paikkoissa jotka ovat esiintyjien yksityisiä saa kuvata. Joten ei onnistunut tämäkään väite.
- Anonyymi
Joskus tuon tyyppisten juttujen taustalla voi olla se että kostetaan se että ei ole saatu jotain.
- Anonyymi
Niin on. Ei ole saatu olla rauhassa.
- Anonyymi
https://mobile.twitter.com/miisanuorgam/status/1405762930721755136/photo/4
Kattokaas tuota kuvaa. Miksi alemmassa viestikuplassa ei ole kahta sinistä väkästä- Anonyymi
No oisko sen takia, kun viesti on vastaanotettu, ei lähetetty.
- Anonyymi
Todisteet tiskiin tai anteeksipyyntö Hedbergille.
- Anonyymi
Miksi todisteet pitäisi tiskata ja kuinka se tehdään. Tiskikoneellako?
- Anonyymi
voi luoja. mistä näitä kumpuaa
- Anonyymi
Haloo 😬😬😬😬ukko Tinderistä ja lapsen tekoon 💃💃💃👌👌👌🌧️🌧️🌧️😬😬😬😴😴😴😴😴
- Anonyymi
Jos Miisa puhuu totta, niin onhan toi Hedbergin käytös todellakin tuomittavaa. Jos ei niin Miisa on sitten syyllinen kunnialoukkaukseen. Tosin yks todistaja kyllä Miisan syytöksiin löytyy. Ja omasta mielestäni noiden pitäisi käsitellä nämä asiat oikeudessa, ennekin tuomitaan joku syylliseksi johonkin. Tämä tapaus on muutenkin todella monimutkainen et mulla ei oo mitään suoraa mielipidettä tähän. Kuitenkin oon sitä mieltä että ahdistelun uhrien pitäisi saada oikeutta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841390Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 901115
- 81975
- 82971
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v68866Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841