Nainen valitettavasti

Anonyymi

Sun viimeinen käyttöpäivä on mennyt jo umpeen.

61

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naista ei käytetä ettäs tästä lähtien tiedät sen!

• Anonyymi

Ei haittaa.

• Anonyymi

Ja siksi lähdit karkuun, koska sussahan ei oo riittävästi miestä sellaisesta selviämään.

• Anonyymi

Se kyllää vaatii miestä että on huonon naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kyllää vaatii miestä että on huonon naisen kanssa.

Ja vanheneminenko tekee naisesta "huonon"? 🙄 okkei... 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vanheneminenko tekee naisesta "huonon"? 🙄 okkei... 😆

Kyllä tekee? Naisten suurimmat valtit on nuori ikä ja ulkonäkö. Ei vanhalla naisella tee mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tekee? Naisten suurimmat valtit on nuori ikä ja ulkonäkö. Ei vanhalla naisella tee mitään.

Hyvää matkaa yksinäiseen loppuelämään, elämänkoululainen.. 👏👏👏😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöh. Entä esimerkiksi Tarja Halonen? Suomen presidentilläkö ei tee mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on niitäkin "miehiä" tai otuksia, jotka eivät saa nuorempaa, ei omanikäistä eikä edes vanhempaakaan naista. Juuri ne miehet tällaisia aloituksia tekee tällä palstalla, kun sitä naista näy eikä kuulu eikä tule eikä parisuhteeseen pääse (ainakaan järkevän ja tasokkaan nuoremman, samanikäisen tai vanhemman naisen kanssa). Onhan se ikävä mutta senkin voi oppia hyväksymään. Ehkä siinä olisi peiliin katsomisen paikka, miksi ketään ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten on niitäkin "miehiä" tai otuksia, jotka eivät saa nuorempaa, ei omanikäistä eikä edes vanhempaakaan naista. Juuri ne miehet tällaisia aloituksia tekee tällä palstalla, kun sitä naista näy eikä kuulu eikä tule eikä parisuhteeseen pääse (ainakaan järkevän ja tasokkaan nuoremman, samanikäisen tai vanhemman naisen kanssa). Onhan se ikävä mutta senkin voi oppia hyväksymään. Ehkä siinä olisi peiliin katsomisen paikka, miksi ketään ei kiinnosta.

Naiset noita aloituksia kirjoittaa. Eivät pärjää omilla väittelytaidoillaan palstalla muille, niin pitää yrittää kiusata muita naisia huijaamalla. Joku 30v nainen, oikea sillitahna, jolle fiksumpi nainen sanoi palstalla nasevasti ja nyt sitä suututtaa. Miehet ei kirjoittele tuollaisia. Pikkupojat ja sillitahnat vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule vanha nainen nauttii orgasmiin, hän osaa - toteuttaa sen myös kumppanilla. Kroppa ja pää kunnossa. Elää täyttä elämää ilan velvoitteita ja usein omavarainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. Monet ovat aloittaneet suhteen vielä vanhemmalla iällä ja ovat hyvin onnellisia suhteissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ketään kun ei voi pakottaa välittämään kenestä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöh. Entä esimerkiksi Tarja Halonen? Suomen presidentilläkö ei tee mitään?

No sillä ei kyl oikeesti tee mitään,elelee miedän verovaroilla hulppeaa eläkettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää matkaa yksinäiseen loppuelämään, elämänkoululainen.. 👏👏👏😆

Kouluja käymälläkö täällä onni ja prheelämä aukeaa?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluja käymälläkö täällä onni ja prheelämä aukeaa?!

Keskinmäärin kyllä, paljon paremmin kuin lähikuppilassa työttömänä amiksena tai koulupudokkaana vanhoja naisia arvostellen...🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskinmäärin kyllä, paljon paremmin kuin lähikuppilassa työttömänä amiksena tai koulupudokkaana vanhoja naisia arvostellen...🤔

Amis käy koulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki vanhenee, miehetkin. Ajan juoksulle meistä ei kukaan pärjää! Mutta mikään ei estä tavoittelemasta nuorta naista, paremmin voi onnistaa jos omistat paksun lompakon. Lompakon rakastajia löytyy sitten kyllä...

• Anonyymi

Ei se ikä vaan se "käyttöaste". Jos ihminen on pitänyt/pitää itsestään huoltaan ja arvostaa itseään eikä ole jaellut itseään pitkin kyliä, on sellaisen ihmisen mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla iästä huolimatta paremmat kuin suhteesta toiseen juokseilla ja huonovointisemmilla (nuoremmilla). Huvittaa tuollaiset ikärasistiset aloitukset. Palstaklonkut taas vauhdissa!

• Anonyymi

Olen jo yli nelikymppinen, mutta olen hyvin säilynyt, kiitos terveellisen ruokavalion ja pitkien yöunien. Vasta muutama vuosi sitten minulta kysyttiin papereita! : D

• Anonyymi

Mikset oo jo nukkumassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset oo jo nukkumassa

Kateusko iski?

• Anonyymi

Jotkut teinipamperotki näyttää 40 vuotiailta. Varmaan siksi jotkut keski-ikäiset ukotki niihin haksahtaa.

• Anonyymi

Ilkeillä, vanhoilla miehillä ei tee mitään, kuten aloituksesta selviää.

• Anonyymi

Niin on, mitäs sitten?? Eihän se sun ongelma ole vai onko??

• Anonyymi

Laittakaa ikääntyneet naiset edes se rintamus piiloon, karmean näköistä kun on iho nuorempana pilattu auringonotolla, nyt on sitten kuin virttynyt tiskirätti.

• Anonyymi

Musta vanheneminen on kaunista ja arvokasta. Ei sen ikäiset enää ajattele kuten sinä naikkonen. Ei ne välitä. Niillä on jotain siellä pään sisällä eikä se nahka enää ole niin tärkeää kuin sulle.

• Anonyymi

Sama koskee miehiä, älä yhtään hauku naisia.

• Anonyymi

Älä kato nii ei haittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta vanheneminen on kaunista ja arvokasta. Ei sen ikäiset enää ajattele kuten sinä naikkonen. Ei ne välitä. Niillä on jotain siellä pään sisällä eikä se nahka enää ole niin tärkeää kuin sulle.

Pointti onkin siinä, miksi sitä nahistunutta rintamusta pitää erityisesti paljastella, ei miehetkään tee sitä.

• Onhan se ikävää, että ajattelet vanhemmasta naisesta tuolla tavalla; joko provoten tai oikeesti tosissasi. Tuo ikäjuttu kun on sellainen johon ei itse voi vaikuttaa. Se johtuu suurimmaksi osaksi meidän vanhemmistamme.
      Tiedäthän... Ei minultakaan kysytty, että minä vuonna haluan syntyä...☺️

Minä kuuntelen mielelläni itseäni vanhempia ihmisiä. Arvostan heidän ajatuksiaan, elämänkokemustaan ja elettyä elämää. Parhainta kohtelua ja oppia elämässäni oon saanut monilta ikäihmisiltä.

Viimeinen "käyttöpäivä" kuulostaa oudolta kun puhutaan ihmisestä. Tiedäthän ettei ihminen ole käyttökampe. Vaan inhimillinen ihminen. Mies tai nainen.Nuori tai vanha. Tärkeintä on ihmisyys.
      Hyvää yötä 💫

• Anonyymi

Se on juuri näin.

• Anonyymi

Ei ole. Joku toinen ottaa mielellään omakseen. Jonkun miehen silmissä olen nuori. Katsojastahan se on kiinni.

• Anonyymi

Mulla on mennyt täysin mielenkiinto jälkeenjääneisiin viesteihin täällä. Säälin sinua aloittaja. Voit olla oikeassa, mutta kuka deeku tuollaisia kirjoittaa nettipalstoille?

• Anonyymi

Itse tiedän olevani viehättävä, olin sitten minkä ikäinen tahansa :) Moni nuorempi mies viehättyy meistä milffeistä :) Eräs mies sanoi juuri, ettei halua nuorta naista, koska nainen on kuin viini, paranee vanhetessaan :) Ihan sama, mitä joku katkera peräkammarinpoju kirjoitteee täällä öidensä ratoksi :))

• Anonyymi

Vanhemmat naiset ovatkin juuri oivia panokumppaneita, (eivät yleensä halua sitoutua kun lapset yms) mutta eivät kyllä vaimo ainesta, näin ajatteleepi tämä mies 👋🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovatkin juuri oivia panokumppaneita, (eivät yleensä halua sitoutua kun lapset yms) mutta eivät kyllä vaimo ainesta, näin ajatteleepi tämä mies 👋🏻

Taas turhaa yleistystä, että vanhemmat eivät haluaisi sitoutua. Kyllä ne haluaa, mutta ei paljon nuorempien kanssa, vaan omanikäistensä kanssa.

• Anonyymi

No tuo on itseasiassa kyllä vaan helpotus kuulla, yks vähemmän ainaki noita mielensä pahoittavia, joista pitää sitte huolta kantaa.

• Anonyymi

Ei sellaisia joka asiasta mielensä pahoittajia jaksa.

• Anonyymi

On se. Mutta jos ihan itse hoitelen itseni.. sinne ja takaisin, vasta haudassa makaisin...

• Anonyymi

Niin mies kuin nainen joka näyttää kaljasammiolta.

• Anonyymi

No kaikella on aikansa ja paikkansa. Myös sillä että vuodet vierii ja vauvasta tulee mummo pian. Ei kukaan halua olla nuori ikuisesti.

• Anonyymi

No voi voi. En tarvi käyttäjää. Osaan ihan itse.

• Anonyymi

No on on.

Tajusin sen viimein.

Oksettoo.

• Anonyymi

No sulla ei ole edes mitä käyttää, tuhkamuna

• Anonyymi

Ihanaa! Jess! Mikään ei ole niin ahdistavaa kuin helmassa roikkuvat pampperssit :D Joskus ajattelin, että teetän kyltin otsaat "Kielletty ajosuunta" :) Minua on aina ahdistanut, jos joku on ollut kiinnostunut, en ole ikinä tykännyt, ja minua ei ole koskaan imartanut sellainen, päinvastoin ahdistanut, koska silloin kaikki menee pilalle, kaveruus ei ole miehen kanssa mahdollista, miehet eivät siihen pysty, jos ne ovat ihastuneita.

• Anonyymi

Ei. Oon joghurttia enkä lihaa.

• Anonyymi

Hei Jangsteri!
      Jutellaan kymmenen vuoden päästä uudelleen.

• Anonyymi

Mietin täällä, et mikähän vika sinussa mies itsessäsi mahtaa olla?
      Mikä hiertää siellä pääkopassa, kun täytyy haukkua vieraita naisia!
      Onko joku nainen jättänyt sinut, koska sinussa on jotain vikaa?

• Anonyymi

Kiva. Sittenhän voit jättää rauhaan!

• Anonyymi

Hyvä! Sitten voin olettaa, että pysyt kaukana musta.

• Anonyymi

Tuollaisen tekstin kirjoittaminen on suoranaista misogyniaa, nainen ei ole mikään käyttöesine siinä missä ei mieskään ja ikä ei ole se asia joka määrittää ihmisen ihmisarvon.

• Kyllä toi parasta ennen vuosi mun persposkessa näyttäis olevan reilusti tulevaisuudessa. Mites on omas laita? On tainnu vanheta jo viis vuotta sitten? 🤔

• Anonyymi

Voi kuule... Kun tietäisit. Kyllä mulla alkoi seksielämä vasta kun 40 vuotta täytin 😆Nuoremmat miehet hinkuu pehmeään syliini kun tietävät maineeni hyvänä rakastajattarena. Eläpäs sinä siis siellä omine harhakuvinesi ja vietä kiva kesä. Itselläni se on seksintäyteinen. Innokkaimpia pitää hätistellä jo pois.

• Anonyymi

Ei oo, mut mun käyttöohjeet pitää osata lukea ja patterit pitää osata laittaa oikein päin. Useimmiten tähän pystyy parhaiten mua vähän vanhemmat miehet. 😘

• Anonyymi

Olipa epäkohteliaasti kirjoitettu. En pahimmissa painajaisissanikaan sanoisi miehenä noin kenellekään. Mies sivusta.

• Anonyymi

Luojan kiitos!!!! Viimeinkin saisi olla rauhassa.

• Anonyymi

Miks te vastaatte näihin ääliöprovoihin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      143
      7201
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      120
      2937
    3. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      14
      1787
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      67
      1757
    5. 60
      1374
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      168
      1354
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1199
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      35
      970
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      936
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      914
    Aihe