Uuraisten kepulaiset ovat vielä henkisesti ja älyllisesti maalaisliittolaisia, vaikka maalaisliitto muutti nimensä keskustaksi jo yli puoli vuosisataa sitten. Maalaisliittolaisina kepulaiset ajattelevat vain erilaisia yhteiskunnan maksamia tukia. Se ei ole ihmekään, silää suomalainen viljelijä saa suurimman osan tuloistaan tukiaisina. Tuottavaa työtä tekevät suomalaiset maksavat siis verotuksen kautta viljelijöiden palkat.
Uuraisten kepulaiset ovat maalaisliittolaisia, mielessä vain maatalous- ja aluetuet
Anonyymi
3
108
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan kuinka maalaisliittolaiset puhuivat pelkästään maidon rasvaprosenteista. Kepulaistyen jutut taitavat olla edelleen samaa tasoa.
- Anonyymi
Traktorin piti olla Ferguson ja kaíkki maatalouteen liittyvät tutteet piti ostaa Hankkijalta. Osuuskauppa menetteli hätätilanteessa.
- Anonyymi
Maataloustuet on uuraislaisten pääelinkeino kuten on ollut vuosikymmeniä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161