Tämä saattaa kuulostaa todella oudolta mutta meidän luokallamme heteroita ja bi-seksuaaleja syrjitään. Homot ovat siinä välillä ja pan-seksuaaliset on syrjijöitä. Noin 65% koko luokastamme sanoo olevansa pan-seksuaalisia. On lisäksi yksi lesbo, kaksi homoa, kaksi bi-seksuaalia ja yksi a-seksuaali. Pan seksuaaliset haukkuvat heteropareja ja sanovat heitä pridevastaisiksi. Bi-seksuaalit menevät samaan lokeroon, sillä me ilmeisesti välitämme liikaa sukupuolesta. Jostain syystä homot ovat täysin ok.
Tämä tuntuu todella pahalle minusta ja toivon usein, että olisin pan. En kuitenkaan voi itse valita seksuaaliuuttani. En halua olla mikään pikkutarkka sukupuolen tiiraaja =(!
Syrjintää;(
Anonyymi
1
304
Vastaukset
- Anonyymi
Homous/lesnous on paljon hyväksytympää kuin biseksuaalisuus. Bi kokee syrjintää joka rintamalta ja on alinta kastia. Aina kuulee miten bi pettää, on tuuliviiri, kaappihomo jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 84689
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460