nauroit maha kippurassa sellaisessa tilanteessa, ettei olisi saanut "aikuisten oikeesti" nauraa.
Eli sait osaksesi tuimia ilmeitä ja hymistelyä ja toimit kaikkien eettisten arvon vastaisesti nauramalla vedet silmissä.
Viimeisin tilanne itseltäni oli sellainen, että yhden tapahtuman aikana..vakavahenkinen tilaisuus, katselin yhden tyypin puhelua kännykkään. Hän yritti olla huomaamaton siinä puhellessaan, mutta hän heilutteli käsiään ja vartaloaan kuin vieterilelu...No eihän sitä meikäläinen voinut nauramatta katsella. Toisaalta, täällä netissä olen kyllä katsellut toistenlaisten tyyppien kiemurtelua ja täytyy myöntää naurua silloinkin piisanneen.
Nimimerkillä: Kyllä muuten nauratti.
Milloin viimeksi
55
2791
Vastaukset
- maron
tänään en halua olla ilkiö:)
- maron
epätoivoisena annoin periksi ja kirjoitin pitkän jutun oikein kunnon mokastani, ja kun aioin sen tänne lähettää olikin kone lopettanut rekisteröitymiseni ja niinpä koko juttu katosi. Siinä nyt näette että minun KUULUU olla tänään erityisen kiltti ja asiallinen.
- Jermu
maron kirjoitti:
epätoivoisena annoin periksi ja kirjoitin pitkän jutun oikein kunnon mokastani, ja kun aioin sen tänne lähettää olikin kone lopettanut rekisteröitymiseni ja niinpä koko juttu katosi. Siinä nyt näette että minun KUULUU olla tänään erityisen kiltti ja asiallinen.
kyllä sulle sattuu...hahahahahahaaaa !
Ei vaiskaan...otamme osaa ja keikkee sellaista extreme-pehmoilua...(buahahahahhahahaa) - maron
Jermu kirjoitti:
kyllä sulle sattuu...hahahahahahaaaa !
Ei vaiskaan...otamme osaa ja keikkee sellaista extreme-pehmoilua...(buahahahahhahahaa)viihdytettyä sinua. On aina ilo tuoda toisille iloa:-)
- Jermu
maron kirjoitti:
viihdytettyä sinua. On aina ilo tuoda toisille iloa:-)
jokos voidaan alkaa tapp..siis keskustelut?
- maron
maron kirjoitti:
viihdytettyä sinua. On aina ilo tuoda toisille iloa:-)
ja iljettävä kiltti sivupersoonani on mennyt luultavasti ikuiseen lepoonsa, niin kerron erään oman mokani joka tapahtui jo noin parikymmentä vuotta sitten. Pääsin vihdoin työpaikallani syömään johtajan ja tärkeiden ulkomaisten vieraiden kanssa hienoon ja kalliiseen ravintolaan. Jostakin syystä vain se pihvi jonka tilasin oli varmaankin ylämäkeen kuolleesta härästä, koska oli niin sitkeä, etten siitä tahtonut saada mitään irti, toiset keskustelivat sivistyneesti ja minä onneton taistelin pihvini kanssa puhisten ja naama punaisena, ja miten ollakaan kovat taistelun tulos oli se että iso lihanpala lensi komeassa kaaressa juuri sen kaikista tärkeimman vieraan viinilasiin. Lasi sentään pysy pystyssä, mutta minä sain sellaisen kanamaisen hysteerisen naurukohtauksen joka ei loppunut sitten millään. Koko loppuaterian ajan joka kerran jotakin suuhun laittaessani muistin sen lentävän lihanpalan ja vieraan ällistyneen ilmeen ja taas aloin pyrskimään ihan hervottomasti. Kun päivällinen lopulta oli ohi ja lähdimme kotiin, sain narikasta päälleni väärän takin ja ihmettelin siinä hämärässä eteisessä, että olipas takkini jotenkin outo ja mitäs tuolla taskussakin on - no siellä oli kondomipaketti, jonka tietenkin nostin sieltä näkyville.
On kai turha kertoa etten enää koskaan päässyt johtajani ja hänen vieraidensa kanssa syömään.
Siinäpä se, yksi minun monista "mokistani". - maron
Jermu kirjoitti:
jokos voidaan alkaa tapp..siis keskustelut?
mokani jonka nyt sain tulemaan läpi nettimaailaman - riidellään sitten:-)
- Pitihän se arvata
Kun ensin luin ajattelin että USKOMATONTA,Jermukin joskus voi olla asiallinen ja keskustella normaalisti... kunnes luin aiheen lopun....
MIKSI aina vain haluat haastaa riitaa?- Jermu
tottakai siksi, että kaikille olis jotain luettavaa. Tuollahan tuo Libresaattori vääntää hiki päässä toista ketjua. Häntäkään ei siis unohdettu.
Mutta asiaan. Kerro sellainen oma juttu, miksi jouduit nauramaan ihan kippurassa. - Pitihän se arvata
Jermu kirjoitti:
tottakai siksi, että kaikille olis jotain luettavaa. Tuollahan tuo Libresaattori vääntää hiki päässä toista ketjua. Häntäkään ei siis unohdettu.
Mutta asiaan. Kerro sellainen oma juttu, miksi jouduit nauramaan ihan kippurassa.Siis mielestäsi tappelua haluavillekin pitää olla lukemista? Omituinen ja kypsymätön kanta mielestäni aikuisten palstalla...
No hauskoista jutuista voin kertoa yhden esimerkin:
Sain lukkoseppänä hälyytyksen,eräs mies oli lukitti SISÄÄN asuntoon!Kun tulin paikalle oli siellä polissi joille hän ensin oli soittanut,henkkarit oli tarkastettu,ei olut etsintäkuulutettu tai muutenkaan hämytyyppi... Ulko-oven poliisilukko oli lukittu ja kaveri halusi ulos kämpästä joka ei ollut siis hänen omansa.No kävi selville että hän oli mennyt sinne jonkun tuntemattoman naisen kanssa jatkoille kapakasta,nainen ilmeisesti oli mennyt aamulla töihin ja unohtanut kaverin kämppäänsä ja lukinnut tututtuun tapaan oven,kyllä sekä poliiseille että minulle nauru kelpasi,poliisit lupasivat jopa viedä kaverin poliisiautolla töihin kun oli jo myöhässä! - Jermu
Pitihän se arvata kirjoitti:
Siis mielestäsi tappelua haluavillekin pitää olla lukemista? Omituinen ja kypsymätön kanta mielestäni aikuisten palstalla...
No hauskoista jutuista voin kertoa yhden esimerkin:
Sain lukkoseppänä hälyytyksen,eräs mies oli lukitti SISÄÄN asuntoon!Kun tulin paikalle oli siellä polissi joille hän ensin oli soittanut,henkkarit oli tarkastettu,ei olut etsintäkuulutettu tai muutenkaan hämytyyppi... Ulko-oven poliisilukko oli lukittu ja kaveri halusi ulos kämpästä joka ei ollut siis hänen omansa.No kävi selville että hän oli mennyt sinne jonkun tuntemattoman naisen kanssa jatkoille kapakasta,nainen ilmeisesti oli mennyt aamulla töihin ja unohtanut kaverin kämppäänsä ja lukinnut tututtuun tapaan oven,kyllä sekä poliiseille että minulle nauru kelpasi,poliisit lupasivat jopa viedä kaverin poliisiautolla töihin kun oli jo myöhässä!tuokin hahmo täysin tyytyväinen hänelle heitettyyn luuhun. Häntä ei oltu unohdettu. Tietysti joskus sen vinkuminen käy yli sietorajan, mutta sitten vaan on vähän aikaa hiljaa ja potkaisee sen pois mojovalla potkulla pois räksyttämästä. Hän palaa kyllä feikkaamaan, mutta eihän sekään haittaa.
Tarinasi on aika klassisen hauska. Kukaan ei ollut vahingoittunut tms. Joku kertoi vuosia sitten sen urbaanin legendan siitä mustanaamiopukuisesta tyypistä, joka oli juuttunut kaapin taakse ja rouva odotti sidottuna vuoteessa... - Pitihän se arvata
Jermu kirjoitti:
tuokin hahmo täysin tyytyväinen hänelle heitettyyn luuhun. Häntä ei oltu unohdettu. Tietysti joskus sen vinkuminen käy yli sietorajan, mutta sitten vaan on vähän aikaa hiljaa ja potkaisee sen pois mojovalla potkulla pois räksyttämästä. Hän palaa kyllä feikkaamaan, mutta eihän sekään haittaa.
Tarinasi on aika klassisen hauska. Kukaan ei ollut vahingoittunut tms. Joku kertoi vuosia sitten sen urbaanin legendan siitä mustanaamiopukuisesta tyypistä, joka oli juuttunut kaapin taakse ja rouva odotti sidottuna vuoteessa...Aiheessa "Nyt se katosi" kertaa Celesta palstan sääntöjä ja mm nikkien arvailu ei kuulu täällä nettietikettiin,visaampi jättää vastaamatta provoilijalle,se joka siis "saa viimeisen sanan" mielestään on näistä kahdesta se tyhmempi
- Jermu
Pitihän se arvata kirjoitti:
Aiheessa "Nyt se katosi" kertaa Celesta palstan sääntöjä ja mm nikkien arvailu ei kuulu täällä nettietikettiin,visaampi jättää vastaamatta provoilijalle,se joka siis "saa viimeisen sanan" mielestään on näistä kahdesta se tyhmempi
Mulle ei ole sillä mitään väliä, millä nikillä tuo hahmo tänne ilmestyy. Se roikkuu aikansa mun lahkeessa ja sitten mä hätistelen pois poikkeen. Mulla on hauskaa ja ilmeisesti silläkin on hauskaa. Ketään ei ole loukattu.
- huuhaahahmo
Jermu kirjoitti:
Mulle ei ole sillä mitään väliä, millä nikillä tuo hahmo tänne ilmestyy. Se roikkuu aikansa mun lahkeessa ja sitten mä hätistelen pois poikkeen. Mulla on hauskaa ja ilmeisesti silläkin on hauskaa. Ketään ei ole loukattu.
hauskaa on ollut. Eri käsitys tietysti kuka kenenkin lahkeessa on ollut, mutta yksi kysymys ihan vakavasti tällä kertaa:
Pitäisikö ottaa hieman miedommin vai kelpaako taso?
PS. Etköhän ole erottanut kyykytettävät alatyylin käyttäjät, joita niitäkin näemmä löytyy, meistä uhmakkaista vastarannanhemmoista.
PS2. Saattaisi kyllä olla hubaa heittää läppää ihan kasvotustenkin. xD - Jermu
huuhaahahmo kirjoitti:
hauskaa on ollut. Eri käsitys tietysti kuka kenenkin lahkeessa on ollut, mutta yksi kysymys ihan vakavasti tällä kertaa:
Pitäisikö ottaa hieman miedommin vai kelpaako taso?
PS. Etköhän ole erottanut kyykytettävät alatyylin käyttäjät, joita niitäkin näemmä löytyy, meistä uhmakkaista vastarannanhemmoista.
PS2. Saattaisi kyllä olla hubaa heittää läppää ihan kasvotustenkin. xDP.s.1)Katsos nää säälittävimmät tyypit kitisee heti..Miksi olet täällä. Niiten pitäis sanoa reilusti, että tervetuloa, kuhan oot immeisiksi tai jotain muuta pehmosoopaa.
Eiköhän nykytyyli ole ihan hyvä, kun ei koskaan tiedä mikä on vastaus. Toiset ei ole mahtaneet olleenkaan ymmärtää tappeluksien filo-sohvia.
P.s.2) Eiköhän sellaisenkin vois järjestää, niin loppuu toi iänikuinen nikkien arvuuttelu. Kjäh! - huuhaahahmo
Jermu kirjoitti:
P.s.1)Katsos nää säälittävimmät tyypit kitisee heti..Miksi olet täällä. Niiten pitäis sanoa reilusti, että tervetuloa, kuhan oot immeisiksi tai jotain muuta pehmosoopaa.
Eiköhän nykytyyli ole ihan hyvä, kun ei koskaan tiedä mikä on vastaus. Toiset ei ole mahtaneet olleenkaan ymmärtää tappeluksien filo-sohvia.
P.s.2) Eiköhän sellaisenkin vois järjestää, niin loppuu toi iänikuinen nikkien arvuuttelu. Kjäh!se olla pitää. Täytyy vain välttää loukkaamasta herkimpiä. Sitäpaitsi taitais olla aikalailla tylsempi palsta ilman tuuletusta välillä.
50 , aikuiseen makuun. Jumankekka xD - Jermu
huuhaahahmo kirjoitti:
se olla pitää. Täytyy vain välttää loukkaamasta herkimpiä. Sitäpaitsi taitais olla aikalailla tylsempi palsta ilman tuuletusta välillä.
50 , aikuiseen makuun. Jumankekka xDikäraja noihin juttuihin. Esim. Kielletty 50, koska sisältää rääkymistä ja kyykytystä tosi aikuiseen makuun. Silloin ei vois herkemmät hahmot kitistä mitään.
Taaskaan en ymmärrä mitään.
Vääntäisitkö ystävällisesti minulle rautalangasta, missä kohtaa se riidan haastaminen tapahtui?
- Vai kertoiko Jermu sinusta ja kännykästäsi?
Jos sen kehtasi tehdä, tukistetaan yhdessä.;))- Luepa aloituksen loppu uude...
optimisti-orvokki kirjoitti:
Taaskaan en ymmärrä mitään.
Vääntäisitkö ystävällisesti minulle rautalangasta, missä kohtaa se riidan haastaminen tapahtui?
- Vai kertoiko Jermu sinusta ja kännykästäsi?
Jos sen kehtasi tehdä, tukistetaan yhdessä.;))Jopa Jermu itse tällä kertaa tuntui käsittävän ja vastasi
Luepa aloituksen loppu uude... kirjoitti:
Jopa Jermu itse tällä kertaa tuntui käsittävän ja vastasi
selitystäsi.
Pitää vääntää rautalangasta, tiedäthän. ;))
Yritä edes, äläkä nimittele
# @ % & # !
:))- Jermu
Luepa aloituksen loppu uude... kirjoitti:
Jopa Jermu itse tällä kertaa tuntui käsittävän ja vastasi
Käy katsoon toi Huuhaahahmon vastaukset, niin josko alkais selkenemään tilanne. Ei se ollut mikään oikea oikea tappelus, kuhan sanailtiin ja pitihän tuo hahmo ensin härkkiä esille tuolta puskista. Nou hätä katsos.
Jermu kirjoitti:
Käy katsoon toi Huuhaahahmon vastaukset, niin josko alkais selkenemään tilanne. Ei se ollut mikään oikea oikea tappelus, kuhan sanailtiin ja pitihän tuo hahmo ensin härkkiä esille tuolta puskista. Nou hätä katsos.
Ei pitäisi kysellä tyhmiä ja puuttua asioihin, joihin ymmärrys ei riitä.:)))
- n52
niin vaikeassa tilanteessa kuin ystävän muistotilaisuudessa ja istuimme kahvipöydissä jossa oli kynttilöitä.
Seuralaiseni virsikirja oli liian lähellä liekkiä!!!
Sieppasin sen nopeasti pois ja tunkaisin hätäpäissäni takapuoleni alle!
No onneksi kirja oli pieni tai ahterini..?
Tahtomattani pyrskähtelin hysteerisesti.
Kaiken lisäksi tuo seuralaiseni toljotti täysin hölmönä eikä itse ymmärtänyt miksi revin yhtäkkiä hänen käsistään sen virrenveisuoppaan..
Tiukkapipoisille ilmoitan,että kyseinen tilaisuus oli minulle läheisen henkilön ja hänellä oli loistava huumorintaju joten ehkä....=)- Jermu
Et siis ollenkaan ajatellut tuon kirjaparan tunteita..Siellä se yksin ja hylättynä (ja nurkka hieman kärähtäneenä) jäi tuon takapuolesi alle nyyhkyttämään. Mietippäs vaan, kuinka oma tilanteesi olisi, kun jättiläinen (Naapurin iso Arska) istuisi sinun naamasi päälle. Hyh hyh!
- n52
Jermu kirjoitti:
Et siis ollenkaan ajatellut tuon kirjaparan tunteita..Siellä se yksin ja hylättynä (ja nurkka hieman kärähtäneenä) jäi tuon takapuolesi alle nyyhkyttämään. Mietippäs vaan, kuinka oma tilanteesi olisi, kun jättiläinen (Naapurin iso Arska) istuisi sinun naamasi päälle. Hyh hyh!
lämpöä ja pehmeyttä harvinaisen hetken ja uskon niiden kaikuvan iloaan kaikkein korkeimmalla sillä muisto on ylimmällä...
Arvaappa missä?
Naapurin Arskat on varattuja yksilötasolla joten voin vain haaveilla...
Hyvä ettei täällä ole muuten raato lattialla nyt, sillä meinasin tukehtua äsken nauruun.
(mulla on parastaikaa hurjä köhä)
Siinä sulla olisikin ollut hyvä tarina sitten joskus kerrottavaksi lapsenlapsillesi,että vuonna 2005 mä tapoin yhen akan nauruun kun se ei ymmärtänyt pysyä kaukana...
Kerros nyt yksi lisää itsestäsi ja et ole vastannut panssari juttuun..grrr...
- T.R.maalari.N
oli tuollainen tilanne. Olin jonkun jurytetyn näyttelyn avajaisissa. Avajaistilaisuudessa oli joku taidearvostelija, joka sanoi muutaman sanan jokaisen näyttelyyn osallistuvan kuvantekijän jostain työstä. Oman työni kohdalla, kriitikko puhui kauniisti, motokielestä, kuvan liikkeestä, harmoniasta ja väreistä ... sellaista estetiikan ylistystä jne. Ja kuunnellessano, olin kuolla, pidätettyyn nauruun, koska tiesin mitä kuvaa tehdessäni olin ajatellut. Toivon hartaasti, että punaiset kasvoni ja silmistä valuva vesi ja muutenkin aavistuksen kontrolloimaton hytkymiseni, tulkittiin syväksi liikutukseksi, kauniista sanoista.
Oli muuten oikeasti KAMALA tilanne...
Karttelen tuollaisia julkisia tilaisuuksiam varmaankin osittain siksi, että mielelläni on tapana sellaisissa, minua viedä. Ja impulssikontrollini ei ole, mikään paras mahdollinen...- Jermu
Kontrollin puutehan se päästää toisilta pissatkin housuun. Kyllä tarttee tehdä nyt äkkiä jotain. Ihan mahottomaksi menee tuollainen tyrskiminen, kun toinen on ollut vakavana selittämässä. Niiiiiiiiiiiiiin ! (Tohon kuuluis varmaan sellainen hymistys)
- ossipessi
Itse olen nauranut, niin että lähimmät omaiset luulivat ensin itkemiseksi.
Tapahtui hyvin vaikeassa ja vakavassa tilanteessa, pappi ehdotti jotain virttä laulettavaksi ja kun kukaan ei tunnistanut nimeltä ko virttä, hän rupesi yht'äkkiä ääntään rykimällä hakemaan virren säveltä ja samantien veisaamaan syvällä rintaäänellä.
Ja minä en voinut, ihan totta, pidätellä itseäni, vaan siinä papin ja muun "seurakunnan" silmien alla rupesin hysteerisesti nauramaan ja hytkymään.
Lähimmät omaiset vilkaisivat minua ihmetellen ja meni jokunen aika, kun he tajusivat, että nauroin hysteerisesti, enkä itkenyt, kuten olisi kuulunut.
Pappi ei joko tajunnut tai ei halunnut näyttää tajunneensa tilannetta. En tiedä tänä päivänä, mitä hän todellisuudessa ajatteli.
Lähipiiri kyllä saarnasi tilaisuuden loputtua nauraen minulle, että mitä hittoa varten olin saattanut heidätkin noloon tilanteeseen.
Jälkeenpäin on kyllä monet naurut naurettu, jopa itkut itketty kyseisen tapahtuman tiimoilta.
Anteeksi, kun oli turhan pitkä juttu ja kuiva:)- Jermu
Etkös ole oppinut olemaan kirkossa ihmisiksi..Opiksi ja ojennukseksi laulat tänä iltana vaatekaapissasi tuon virren 15 kertaa.
Terveisin pastori, niin, juuri tuosta kirkosta. - ossipessi
Jermu kirjoitti:
Etkös ole oppinut olemaan kirkossa ihmisiksi..Opiksi ja ojennukseksi laulat tänä iltana vaatekaapissasi tuon virren 15 kertaa.
Terveisin pastori, niin, juuri tuosta kirkosta.Tosi oli tarina.
Tulipa paha juttu tuo laulaminen, kun en muista sitä virttä ollenkaan, kun nauroin vaan.
Oikein puistattaa ajatus, että olisit se pastori juuri siitä kirkosta.
Tosin ko pappi oli nuori ja komea, että tuskin...
Voisinko tehdä jotain muuta laulamisen sijaan vaatekaapissa?:))) - Jermu
ossipessi kirjoitti:
Tosi oli tarina.
Tulipa paha juttu tuo laulaminen, kun en muista sitä virttä ollenkaan, kun nauroin vaan.
Oikein puistattaa ajatus, että olisit se pastori juuri siitä kirkosta.
Tosin ko pappi oli nuori ja komea, että tuskin...
Voisinko tehdä jotain muuta laulamisen sijaan vaatekaapissa?:)))Hah!
Just maanantaina oli tilanne jossa ei olisi pitänyt avata sähköpostia sopimattomalla hetkellä.
Asiakasta odotellassani kävin kurkkaamassa sähköpostiani. Työkaverini oli laittanut kaikille kyselyn kuka on hänen taakseen tuonut repun, kenen se on ja mistä löytynyt. Se nimittäin haisee niin kovasti.
Repesin totaalisesti. Kuka enää kehtaa mennä sanomaan että se on mun reppu, kun kaikille on menny kysely kenen tuo haiseva reppu on. Mitä sitten lie sisältänytkään.
Silmät naurun kyynelistä märkänä kättelin sitten asiakasta ja yritin pinnistellä asiallisen ilmeen kasvoilleni.- Jermu
enemmän.. Heti kun se luuseri-asiakas olis poistunut siitä, niin olisit tekstannut siististi nimikyltin siihen repun sankaan. Tottakai esim. naapuritoimiston tylsä tiukkapipo kelpaa mainiosti. Kylläpä toimiston väelle olisi nauru maittanut.
Jermu kirjoitti:
enemmän.. Heti kun se luuseri-asiakas olis poistunut siitä, niin olisit tekstannut siististi nimikyltin siihen repun sankaan. Tottakai esim. naapuritoimiston tylsä tiukkapipo kelpaa mainiosti. Kylläpä toimiston väelle olisi nauru maittanut.
se reppu ja sanoa että se oli toimitettu väärään osoitteeseen. Että kuuluupi teille.
- Tällainen tapaus
nauroin sisäänpäin eilen oikein kunnolla parin murkkuikäisen toilailuille, tänään ei ole naurattanut kun särkee päähän...
Laitas ne silmäs soukemmalle, ettet vaan mulle hekota...- Jermu
jos en alkanut lukemaan ilkeätä kirjoitustasi nuorista ihmisistä...Noin siinä vaan naureskellaan tämän maan tuleville toivoille..Mistä sitä tietää vaikka siitä tulisi uusi Lenita Airisto tai Matti Nykänen..On kuule näkyvyyttä mediassa ja kultamitaleja...Älä sinä kuule naura toisille. Hyh hyh!
- Tällainen tapaus
Jermu kirjoitti:
jos en alkanut lukemaan ilkeätä kirjoitustasi nuorista ihmisistä...Noin siinä vaan naureskellaan tämän maan tuleville toivoille..Mistä sitä tietää vaikka siitä tulisi uusi Lenita Airisto tai Matti Nykänen..On kuule näkyvyyttä mediassa ja kultamitaleja...Älä sinä kuule naura toisille. Hyh hyh!
No lupaan sitten ,etten enää seuraavalla kerralla naura sisäänpäin vaan annan tulla ihan ulospäin ;)
Minnes se sääli ja myötätunto kipeää päätä kohtaan jäi? Hiukan tapoja, Jermu kulta ja sinustakin kasvaa kelpo nuorukainen... - Jermu
Tällainen tapaus kirjoitti:
No lupaan sitten ,etten enää seuraavalla kerralla naura sisäänpäin vaan annan tulla ihan ulospäin ;)
Minnes se sääli ja myötätunto kipeää päätä kohtaan jäi? Hiukan tapoja, Jermu kulta ja sinustakin kasvaa kelpo nuorukainen...Sulla on kipeä pääkkönen ja sellaista se on. Parannat sen pikapikaa ja tulet sitten tappeleen..
"missä se sääli.." hohhoijaa - Tällainen tapaus
Jermu kirjoitti:
Sulla on kipeä pääkkönen ja sellaista se on. Parannat sen pikapikaa ja tulet sitten tappeleen..
"missä se sääli.." hohhoijaa*sitten minä kiipeän sylkkyyn, saat hoitaa*
nih - Jermu
Tällainen tapaus kirjoitti:
*sitten minä kiipeän sylkkyyn, saat hoitaa*
nihtää mikään täysihoitola ole..>Potkis
- Tällainen tapaus
Jermu kirjoitti:
tää mikään täysihoitola ole..>Potkis
*polle, pollleeee*
Rakkautta, sitähän se kaikki on...
Potki vaan, polle...
tuu ihan hätäsesti mieleen....mut joka aamu ko peilin ohi pyyhkäsen niin tuppaa hymyilyttää...))
- Jermu
Naapurin Pelle-Hermanni siinä vaan ovisilmästä tirkistelee...vai olisko se siltikin ollut peili...?
- taikanainen
kanssa eräässä kylpylässä,vuosi sitten. saavuimme käytävänpäähän, jossa oli ns pariovi, lasinen. siellä oven takana oli paikka, jonne meidän piti mennä, mutta ovi ei auennut..yritimme ensin vetää rivasta, sitten työntää, mutta ei tulosta. Minä salapoliisin oveluudella kurkistinkin lukon kohdalle, sinä oli pieni rako josta näkyi, ettei ovi voinut olla lukossa.
Ihmettelimme, nykimme ja työnsimme, sitten sieltä oven takaa käytävältä näytti tulevan mies, me muka muina miehinä seisoskelimme kytäten samalla miten äijän käy... hän tuli ovelle ja tempaisi sen......seinän sisään...hitto,liukuovi, eikä me tajuttu. Voi luoja että oli paha olla siinä kun piti pitää suu kiinni ja vedet valuivat silmistä, mies katsoi meitä aika pitkään ja puisteli vielä päätään, silloin repesi, minulta pääsi melkein karjaisu, nauru ei pysynyt millään opilla enää sisällä...- Jermu
monta tuntia jälkeenpäin, kun analyseerattiin taas naisten touhuja siinä saunaosastolla..Ei siinä mitään, ihan kiva kylpylä se oli..Kjäh!
- taikanainen*
Jermu kirjoitti:
monta tuntia jälkeenpäin, kun analyseerattiin taas naisten touhuja siinä saunaosastolla..Ei siinä mitään, ihan kiva kylpylä se oli..Kjäh!
hemmolta nimittäin tipahti muovikassi kun säntäsi pakoon sitä julmettua naurua, luuli että hänelle nauretaan..Siinä kassissa oli lippalakki ja silkkitakki........hih
- T.R.maalari.N
taikanainen* kirjoitti:
hemmolta nimittäin tipahti muovikassi kun säntäsi pakoon sitä julmettua naurua, luuli että hänelle nauretaan..Siinä kassissa oli lippalakki ja silkkitakki........hih
..ei saa tappaa toisia nauruun;))
- Jermu
taikanainen* kirjoitti:
Hyvä veto, reilu tunnustus! Kjäh! (Katselen uimapukuasi, jonka unohdit saunan eteiseen..Se on nyt variksenpelätillä...sopii just!)
- taikanainen*
Jermu kirjoitti:
Hyvä veto, reilu tunnustus! Kjäh! (Katselen uimapukuasi, jonka unohdit saunan eteiseen..Se on nyt variksenpelätillä...sopii just!)
mitäs tästä sanot?.....
Sinäkö olit se outo hiipari naisten pukuhuoneessa, jota tyttöjen kans ihmeteltiin.... - Jermu
taikanainen* kirjoitti:
mitäs tästä sanot?.....
Sinäkö olit se outo hiipari naisten pukuhuoneessa, jota tyttöjen kans ihmeteltiin....tyyppi oli se "eikös vaan"-hahmo. Liian naisellinen miesten puolelle, mutta ehkä liian möreä ääninen naisten puolellekkin...Se rupes laitteleen jotain 50 kylttiä siihen meidän saunan ovelle, niin me heitettiin se ulos..Tais tulla sitten teidän puolelle ihmetteleen tylsiä aiheita?
- punasusi
Voi jeesus näitä viestejä. Jos todella olette aikuisia ihmisiä (epäilen), niin eikö teillä ole muuta tekemistä? tämä ei ole normaalia
- munasusi
tuosta nitro
- Jermu
Jeesus-palsta on toisaalla. "muuta tekemistä..." Siis muuta tekemistä, kun palkka tulee ja täällä kaikki hommat pyörii eteenpäin..Muuta tekemistä???Ookkona ihan täysillä mukana...tää on sitä muuta tekemistä.
- merliNelli
mieleenpainuvin hetki..olin eräässä kokouksessa ja olin laittanut uuden kännykän kameroineen ja multimediaviesteineen...toki kännykkä oli äänettömällä ja sain multimediaviestin.Innoissani raplasin puhelimen auki ja sitten repesi..tuli armaan siippani kuva ja äänikin oli mukana..:DDD
En tiedä kuuluisiko tämä moka osastolle mutta kaikki purskahtivat nauruun.Ainoana minä en vain pystynyt lopettamaan pärskähtelyä, loppupuolella kokousta sain jo huomattavan kiukkuisia katseita...se oli tukala paikka. - n52
väärästä ovesta väärään aikaan ja jouduin tilanteeseen jossa oli sexy paikalla.
Minä pyrskähtelin taas ja yritin jotenkin sopertaa,että halusiko minut joku paikalle?
Hysteerisen naurun huippu oli lähellä!
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu715774Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274877Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182996- 1792417
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1852081- 172056
- 1031511
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3071278- 681194
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171176