mulla oli pienenä laskeutumaton kives ,lääkäri huomasi sen ja sanoi äidilleni etttä saunassa illalla voi koittaa kiskoa niitä alaspäin ,tuli sauna päivä ,mentiin perhe saunaan minä äiti ja isosisko ja löylyteltiin sisko istui ylälauteilla ja äiti alhaalla ja jalat auki ,otti mut siihen väliin ja alkoi hieromaan mun pusseja alaspäin ,nolotti ja sisko katseli ,illalla kun mentiin nukkumaan sisko kysyi miltä se tuntui kun äiti piti niitä kädessään sanoin mua hävetti ,mutta jotenki pidin siitä ,no sisko kysyi voiko hänkin tehdä niin jos se auttaisi siihen että menis paikalleen ja suostuin mut äidille ei saanu kertoa mentiin peiton alle ja sisko aloitti sen hieromisen ,,sisko otti mun kädestä kiinni ja ohjasi jalkoväliinsä hymyillen ja sanoi hiero sääkin ,,aloin kosketella hänen jalkoväliä ja hän työnsi mun sormen sisäänsä ja liikutti sitä siellä ,mun muna alkoi kovettua ja sisko hieroi sitä edestakaisin ja kävi niiknun kävi äidille eikerrottu ja meidän yhteinen salaisuus
laskeutumaton kives
Anonyymi
0
3893
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810