Windows 11 on tulossa! Ameriikkalaisen suurimman ohjelmistoyrityksen Microsoftin Windows uusiutuu! Tuskin maltan odottaa. Windows 10 oli jo täydellinen mutta Windows 11 liitää kuin kultainen kotka kohti taivaan sineä! Kiitos Bill Gates. Kiitos. Kiitos.
Kyyneleet silmiin
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Billi jätti Microsoftin kun vaimo jätti Billin.
- Anonyymi
Kotiverkon printterin kytkeminen W10'iin poisti muiden koneiden pääsyn printterille.
- Anonyymi
Win10 onkin jo muinainen käyttis. Yhtä vanha kuin win95 oli xp:n julkaisun aikaan. Valtaosa käytti jo 2k:ta tai me:tä ja osa roikkui vielä 98se:ssä kun xp julkaistiin.
- Anonyymi
Tämä liikuttava ilouutinen kannattaa nostaa etusivulle! Tuskin maltamme edes odottaa tuota päivää, jolloin saamme Windows 11 tietokoneisiimme!
- Anonyymi
Olen kuullut, että myös siellä peräkammareissa ylistetään Windows 11 käyttöjärjestelmää, mutta se vaietaan julkisesti, jottei mitään syrjintää ala esiintymään linuksyhteisössä.
- Anonyymi
Peräkammareiden tubutus ei kiinnosta Linux-yhteisöä...
- Anonyymi
Millä tavalla se uusiutuu kuin numeron puolesta?
- Anonyymi
kiitos lasku- gates kun rahastat kaksu- ohjelmistoillasi suomen valtiota. kiitos danke schön vielen danke kiitos kun viet rahani kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184351Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421931- 771525
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161490- 1591483
- 10881
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106767
- 64753