Hankin Kiinan reissua varten ruokavaliokortin, jossa lukee rajun allergian vuoksi välttämäni ruoka-aineet kiinaksi perinteisellä (Hong Kong) ja yksinkertaisella (Manner-Kiina) kirjoituksella. Hyvin toimi joka paikassa, ja olo oli turvallinen. Suosittelen allergikoille ja esim. kasvissyöjille (www.menudata.fi). Laitoin muita Kiinan matkavinkkejä Aasia-palstalle, jos kiinnostaa.
erityisruokavalio reissussa
Huhtikuu 2005
2
646
Vastaukset
- Maailmanmatkaajatar II
Ai jai, että ruokavaliokortti.
Ja kaikki antoivat juuri sinulle sopivaa ruokaa?
Onneksi nautin matkustamisesta, siis minä;)- Allergikko
Niin Matkatar, tasan eivät käy onnen lahjat. Olen itse kokenut parikin kertaa hengenvaarallisen anafylaksian ja päässyt sairaalaan juuri ja juuri ajoissa. EpiPenin tehostakaan ei voi olla aina varma. Eipä se allergiakohtaus kyllä Suomessakaan ole ollut miellyttävä kokemus saati sitten jos se sattuisi ulkomailla, jossain missä ei osata tai pystytä sitä hoitaa. Preventio on paras lääke. Nauttikaa elämästänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741