Olisi mielenkiintoista kuulla millainen piiskaus on tehnyt teihin syvimmän vaikutuksen. Tietenkin sellaiset tarinat on mukavampia lukea, joilla on positiivinen loppu.
Omani tapahtui rippikouluikäisenä, pari vuotta vanhempi veli piiskasi minut kunnolla. En olisi millään uskonut, että hän pystyy pitämään minut mahallaan sylissään ja piiskasi vitsalla niin, että paruin kuin pikkukakara. Minua hävettää vieläkin tuo tapahtuma. Mutta jollakin tavalla olen jämähtänyt tuohon asiaan ja täytyy myöntää, että vielä aikuisenakin tuli usein mieleen, kuinka minun kävisi jos veli koittaisi piiskaamista uudestaan. Veli oli jäntevä ja hyvin nopea, vaikka ei ollut minua suurempi, niin monissa urheilulajeissa hän oli ylivoimainen.
Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen saamaani selkäsaunaan, vaikka en osaa tarkkaan sanoa miksi niin on, ilmeisesti syitä löytyisi useampia.
Vaikuttavin piiskaus
5
1393
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttavin on tietenkin fantasia piiskauksesta. Se on aina juuri niin täydellinen, kuin sen itsekukin fantasioi. Oikea ei taida yltää koskaan täydellisyyteen.
- Anonyymi
Entä jos piiskaaja järjestääkin sellaisen tapauksen, että saaja ei ole osannut edes kuvitella mitään sellaista olevan olemassakaan?
Uskoisin myös, että jos joku haluaisi väkisin selkäsaunan, niin hän valitsisi fantasian asemasta todellisen piiskauksen.
- Anonyymi
Minä naisena yllätyin ja epäröin, kun ihana mieheni ehdotti seuraavaa.
Halusi antaa piiskaa suoraan pimpalle, kun tähän asti olen tykännyt saada pyllyyn.
Kuitenkin suostuin kun sovittiin, että tosi kevyesti ensin tunnustellen.
Niin mies myös toimi. Ensin reisiensisäpuolet ja hyvin varovasti laittoi pajuvitsan pimpalle.
Hieroi ensin vitsalla ja kevyt näpäytys. Hiukan tuntui oudosti mutta pyysin lisää.
Samalla mies työnsi sormet sisälle ja etsi g-pisteen, peukalo hyväili klittaa.
Vitsa naputti pimpanreunoja eikä muuta tarvittu.
Sain elämäni orkut joka kesti pitkään ja olin ihan kuin poissa todellisuudesta.
Onko muut kokeillut pimpan päälle vitsaa antaa?- Anonyymi
Kyllä meillä kans nykyään sitäkin leikitään.
Mutta miehen pitää olla kyllä hyvin varovainen sen vitsan kanssa.
Annan minäkin sitten miehen pakaroille reipastakin piiskausta vastaavasti.
Tykkää tietysti siitä, vaikka vitsa kirpaisee.
- Anonyymi
Vaikuttavin oli ehdottomasti, kun paras kaverini sai isältään piiskaa ja minä olin näkemässä. Kaveri oli melkoisessa paniikissa ja puhuttelihan tapaus muutenkin, sillä kaveri oli saman ikäinen kuin minä. Loppuen lopuksi ei se mikään hirmuteko ollut, vitsalla paljasta pyllyä vähän räpsittiin.
Piiskalla olen ollut itsekin monta kertaa, mutta vain tuon yhden kerran pääsin näkemään miltä se oikeasti näyttää, kun joku piiskataan. Eikä asiassa ollut mitään moraalista ongelmaa, koska piiskaaminen oli tuohon aikaan luvallista. Sitä paitsi kaverini olisi härnännyt minua, jos olisi päässyt näkemään minut vastaavassa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057