Vaikuttavin piiskaus

Anonyymi

Olisi mielenkiintoista kuulla millainen piiskaus on tehnyt teihin syvimmän vaikutuksen. Tietenkin sellaiset tarinat on mukavampia lukea, joilla on positiivinen loppu.

Omani tapahtui rippikouluikäisenä, pari vuotta vanhempi veli piiskasi minut kunnolla. En olisi millään uskonut, että hän pystyy pitämään minut mahallaan sylissään ja piiskasi vitsalla niin, että paruin kuin pikkukakara. Minua hävettää vieläkin tuo tapahtuma. Mutta jollakin tavalla olen jämähtänyt tuohon asiaan ja täytyy myöntää, että vielä aikuisenakin tuli usein mieleen, kuinka minun kävisi jos veli koittaisi piiskaamista uudestaan. Veli oli jäntevä ja hyvin nopea, vaikka ei ollut minua suurempi, niin monissa urheilulajeissa hän oli ylivoimainen.

Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen saamaani selkäsaunaan, vaikka en osaa tarkkaan sanoa miksi niin on, ilmeisesti syitä löytyisi useampia.

5

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttavin on tietenkin fantasia piiskauksesta. Se on aina juuri niin täydellinen, kuin sen itsekukin fantasioi. Oikea ei taida yltää koskaan täydellisyyteen.

      • Anonyymi

        Entä jos piiskaaja järjestääkin sellaisen tapauksen, että saaja ei ole osannut edes kuvitella mitään sellaista olevan olemassakaan?

        Uskoisin myös, että jos joku haluaisi väkisin selkäsaunan, niin hän valitsisi fantasian asemasta todellisen piiskauksen.


    • Anonyymi

      Minä naisena yllätyin ja epäröin, kun ihana mieheni ehdotti seuraavaa.
      Halusi antaa piiskaa suoraan pimpalle, kun tähän asti olen tykännyt saada pyllyyn.
      Kuitenkin suostuin kun sovittiin, että tosi kevyesti ensin tunnustellen.

      Niin mies myös toimi. Ensin reisiensisäpuolet ja hyvin varovasti laittoi pajuvitsan pimpalle.
      Hieroi ensin vitsalla ja kevyt näpäytys. Hiukan tuntui oudosti mutta pyysin lisää.
      Samalla mies työnsi sormet sisälle ja etsi g-pisteen, peukalo hyväili klittaa.
      Vitsa naputti pimpanreunoja eikä muuta tarvittu.
      Sain elämäni orkut joka kesti pitkään ja olin ihan kuin poissa todellisuudesta.

      Onko muut kokeillut pimpan päälle vitsaa antaa?

      • Anonyymi

        Kyllä meillä kans nykyään sitäkin leikitään.
        Mutta miehen pitää olla kyllä hyvin varovainen sen vitsan kanssa.

        Annan minäkin sitten miehen pakaroille reipastakin piiskausta vastaavasti.
        Tykkää tietysti siitä, vaikka vitsa kirpaisee.


    • Anonyymi

      Vaikuttavin oli ehdottomasti, kun paras kaverini sai isältään piiskaa ja minä olin näkemässä. Kaveri oli melkoisessa paniikissa ja puhuttelihan tapaus muutenkin, sillä kaveri oli saman ikäinen kuin minä. Loppuen lopuksi ei se mikään hirmuteko ollut, vitsalla paljasta pyllyä vähän räpsittiin.

      Piiskalla olen ollut itsekin monta kertaa, mutta vain tuon yhden kerran pääsin näkemään miltä se oikeasti näyttää, kun joku piiskataan. Eikä asiassa ollut mitään moraalista ongelmaa, koska piiskaaminen oli tuohon aikaan luvallista. Sitä paitsi kaverini olisi härnännyt minua, jos olisi päässyt näkemään minut vastaavassa tilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe