Olen saanut uuden keppi hevosen enkä ole keksinyt sille nimeä. Se on vaalea ja sillä on valkoiset hiukset.
Saa olla eri maalaisiakin mutta suomennokset pitää laittaa samaan viestiin.
Uusi keppihevonen
4
449
Vastaukset
Auttakaa minua pliis
Ja jos on pitkä nimi niin voisitteko keksiä myös kutsuma nimen ja rotuakin kaipailen tässä on kyllä liikaa pyydetty mutta voisitteko auttaa minua pliide.
- Anonyymi
50 vuotta sitten lapsena oli naapurissa suomenhevonen nimeltä Leimu.
Oli työhevosena.
- Anonyymi
Miun keppihevonen on nimeltään Pluto. Ei se koira vaan planeetta. Laita nimeksi pleto niin ollaan samiksii. Iskä sanoi että laittaa Pluton makkaratehtaalle kun se viihtyy liian hyvin minun jalkojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-226656Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935859Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1023870- 1263832
- 1331633
- 571517
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301432- 381249
- 451223
- 271207