minun mielestäni hääyön voisi viettää parkkipaikalla tai siwan edessä kumpikin paikka on erittäin eksoottisia...
Vastaukset 2
- morsian-05
Kiitos mielipiteestänne.
- hääyöstä
minun kokemus "romanttisesta" hääyöstä oli sellainen että kun menimme huoneeseemme (hää paikkamme)niin,sängyt olivat eri seinillä.Siitä sitten minä laitoin sängyt yhteen että olisi edes vähän parisängyn tuntua.Kun olin saanut sängyt jotenkuten hyvin yhtee niin mieheni rojahti sängylle vaatteet päällä ja sammui siihen paikkaan.Minä yritin ulos hääpuvustani,mistä tippui ainakin kilo riisiä lattialle....??Ja aikani siinä sitten touhuttuani hääpuvun kanssa,kömmin sänkyyn,missä mieheni jo kuorsasi täyttäpäätä.Kyllä oli ihanaa kuunnella sitä "konsertti" ja yrittää nukkua...!Se siitä ihanasta,romanttisesta hääyöstä.....!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202482Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401682Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6651102- 1081022
- 71982
- 98936
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk85780Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33746- 90732