Onko tallentavia paljon tarjolla vai pitääkö hankkia vielä tallentava digibox?
Televisio hankinnassa
12
795
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla olikin jo ketju... katselempa sitä ensin :I
- Anonyymi
olikin vanha ketju :(
- Anonyymi
Eipä noita marketeissa myynnissä olevia tallentavia boxeja kovin montaa ole, yksi ainoa malli Topfieldia ja yksi Finluxia. Sitten on satshop ja compusat jotka myy kanssa tallentavia bokseja.
Tallentavia telkkareita on aikalailla tarjolla mutta niissäkin on omat puutteensa.- Anonyymi
eihän aloittaja pokseja etsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän aloittaja pokseja etsi
Ehkä ei mutta kerroin nyt kuitenkin ne vaihtoehdot!
- Anonyymi
Ja nuokin markettien boxit taitaa ulkonäön perusteella olla ihan sama laite, nimi vaan muutettu ja toiseen tarvii osta usb-levy erikseen.
- Anonyymi
Boksien puolella tarjonta on heikkoa ja laatu vielä heikompaa. Taitaa enigma-boksit (Vu ym) olla ainoat joita kannattaa edes harkita.
Telkkareista melkein kaikki? on tallentavia, mutta jos haluat tehdä samaan aikaan muutakin (tai tallentaa kahta ohjelmaa samaan aikaan) tarvitset enemmän kuin yhden virittimen. Tuplavirittimiä on Suomen markkinoilla Samsungin, Sonyn ja Panasonicin telkkareissa, mutta ei suinkaan kaikissa malleissa.
Omaan käyttöön tuplaviritin on riittänyt hyvin, varsinkin kun ohjelmia voi katsoa jälkikäteen myös kanavien omista nettipalveluista.- Anonyymi
Kyllähän yksivirittimisellä tv:lläkin voi tallentaessa tehdä muutakin kuin katsoa tallennettavaa kanavaa. Esim. omalla halpis-korealaisella voi katsoa samalla aiempia tallennuksia, blurayta tai vaikka yle-areenaa.
- Anonyymi
Ainakin pitää hommata tv:n kaveriksi usb-kovalevy, harvemmin taitaa olla telsuissa sisäistä tallenninta vaikka tallennusmahdollisuus yleensä onkin. Ja sama koskee kai noita peruskaupoista vielä löytyviä digiboksejakin. Kunnon digibokseille ei nähtävästi ole enää markkinoita kun porukka katsoo nettipalveluista.
Itse ostin 1 terasen usb-hd:n (vajaat 50€) tv:n taakse, ja enimmäkseen on toiminut sen mitä tarvii ihan kelvollisesti. Välillä jättää tallentamatta tai tallentaa muuta kuin piti (ehkä ohjelmaoppaan sekoilua?).- Anonyymi
Kaverini osti myös tallentavan tv:n ja siihen kovon mutta ei saatu sitä tallennusta koskaan pelaamaan vaikka monta kertaa yritettiin joten hän osti sitten tallentavan boksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverini osti myös tallentavan tv:n ja siihen kovon mutta ei saatu sitä tallennusta koskaan pelaamaan vaikka monta kertaa yritettiin joten hän osti sitten tallentavan boksin.
Jos tv:ssä luvataan olevan tallennusominaisuus ja se ei toimi, niin silloinhan tuotteessa on vika. Ainakin aiemmin telkkareissa oli vaatimuksena omalla virtalähteellä oleva kovalevy, mutta nuo nykyiset pienet 2,5" levyt taitaa olla sen verran virtapihejä ja telsujen usbit tehokkaampia että toimii yleensä ihan usb-virralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tv:ssä luvataan olevan tallennusominaisuus ja se ei toimi, niin silloinhan tuotteessa on vika. Ainakin aiemmin telkkareissa oli vaatimuksena omalla virtalähteellä oleva kovalevy, mutta nuo nykyiset pienet 2,5" levyt taitaa olla sen verran virtapihejä ja telsujen usbit tehokkaampia että toimii yleensä ihan usb-virralla.
Samsungin telkkareissa tuo ajastetun tallennuksen jumittelu on ominaisuus.
Valmistajakin sen tietää ja on myöntänyt, mutta ei osanne tehdä asialle mitään.
Samsungissa siis ajastettu tallennus ulkoiselle kovalevylle onnistuu silloin kun kone on sillä tuulella, ihan arpapeliä sen kanssa.
Kun katselun aikana nappaa tallennuksen käyntiin niin se toimii kyllä.
Muilla merkeillä ei taida olla vastaavaa haastetta, joten ihan tavallinen telkkari ja siihen muutaman kympin kiintolevy niin tallentava setti on siinä.
Nykyään kun tosiaan melkein kaiken löytää sitten kanavien nettipalveluista jos alkuperäinen meni ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279