ollen paljonn lukenutt tätä sivua ja miten täälä suhtadutan kehitysvammaisiin
minulla on keskivaike kehtysvama ollen 8 vutian tasola hekisestti minnun älykys osamärä on noinn 47
ymmärrän sittä kun monett halu rajotaa itse märämistä olen sama mielttä etä joisttakin asijoistta saa päätää itse ja joissakin tarvii tukekea minula on tuetu itsemäräminen saan päätä mitä vaateita laitan pääleni eli laitankko vaika mekon saan päätää itse saan itse vallita mitä ruokka teen
vaattet ja isomat ostokset teen minun oma ohjajan kanssa
minnusta on värin sanoa vaika etä on älylisestti 8 vutian tasola koskka 8 vutias voi ola vaika älykys osamärä 120 muta minnä ollen hekisestti 8 vutian tasola ja minnun älykkys osamärä on 47.
minnä ymmärän erilaisuteni ja sen eten voi saadda lapssia ja etten voi olla suhtesa kenenkän normalin kansa.
tykän leikiä nukeila ja prinsesa leikejä ja tykän disni elokuvistta ja minnun on hyvä ola täälä ja minula on kavereitta jotka ovat kansa keskivaikesti kehtysvammaisia nuorria naisia.
ollen kohteliass ja kuniottan ohjajia jotkka meitä auttaa ja tulkkee ja ohjaa ja kunioitan kavereittani.
minnun ei piddä suhtatua 8 vutiana muta ei aikusena naisennakan.
ollen iloinen ja posittivinen minnun älykys osamärä voisi olla myöss 28 joloin olisin vaikesti kehitysvammainen enkkä pystysi täne kirjotaman pärjän hyvin älykyspisteilä 47 jonna
kehitysvammaus keskivaikesti kehitysvammaisenn nuorenn naisen näkö kulmastta
Anonyymi
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
lissän vilä tähän sen etä asene vamma tartuu keskivaike kehtysvamma ei tartu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37712466Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2655469Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2163974Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2312807Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov182030Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191864Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167930Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273895No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74802Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59766