Ihan vaan kysymys

Hei! Ei teillä sattuisi olemaan tietoa kuinka iso on libero up&go 7 koko ilman muovia/ paljon ne v@ip@t vie tilaa (eli saako ne ihan reppuun (repun koko on n.30cmx20cmx15cm) huom! Kijat pitää mahtua mukaan ) onko kellään ideoita/tietoa. Arvostaisin sitä todella paljon ps. Onko ketään vaippailioita viiala akaassa tai toijala akaassa haluaisin tietää ja saada kavereita ja asiasta voit laittaa snapchatissa minulle nimellä Lolman Lolmanninen niin sitten snappi soimaan vaan muutes en vastaa puheluihin enkä muihin viesteihin! Jos mahollista niin antakaa vähän ideoita täyttämisen suhteen ja siihen pajon noi liberot imee k##ta tai p##kaa haluan nopeita vastauksia .

1

448

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei näköjää kellään oo tietoo täytyy sit varmaa ostaa ihan summa mutikassa ja toivoo et mahtuu jos kaikki ei mahu niin annan ilmaseks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi toinen nimi?

😊
      Ikävä
      118
      1470
    2. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1454
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      201
      975
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      331
      895
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      235
      847
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      743
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      707
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      681
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      611
    Aihe