Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaimolle kunnon kyytiä osa 1

Anonyymi

Ihan heti pitää todeta, että vaimollani (56 v) on ns. viinavittu eli juotuaan viinaa hänen tekee mieli villiä seksiä, jossa minulla on kova työ saada hänet tyydytettyä.

Aikaisemmin, kun lapset vielä asuivat kotona, käytin apuna kurkkua tai kesäkurpitsaa. Nykyään olemme uskaltaneet jo ostaa kotiin erimuotoisia ja erikokoisia vibraattoreita, joita käytän apuna samalla kuin nuolen vaimoani ja työnnön sormen tai kaksi hänen pyllyyn.

Vaimoni suosikki on kuitenkin edelleen kesäkurpitsa. Monesti ruokakaupassa meillä menee eniten aikaa hevi-osastolla, jossa yhdessä vertaamme silmämääräisesti kesäkurpitsoja keskenään. Olen tätä vaimolta kysynyt, että miksi hän edelleen suosii kesäkurpitsaa, vaikka nyt uskallamme makuuhuoneen yöpöydän laatikossa pitää seksilelujakin. Hän on siihen todennut, että esileikki tavallaan alkaa jo ruokakaupassa, jossa yritämme löytää täydellisen kokoista ja muotoista kesäkurpitsaa. Lisäksi häntä kiihottaa myös se, että muut asiakkaat eivät tiedä mitä oikeasti tarkoitamme, kun kaupassa arvioimme kesäkurpitsaa liian ohueksi tai sopivan paksuksi.

Viime aikoina vaimoni on sängyssä pahimmassa kiimassa useamman kerran tokaissut, että olisipa ihanaa, jos kesäkurpitsan tilalla olisikin toisen miehen penis. En ole uskaltanut jälkeenpäin kysyä häneltä, että onko kyseessä seksifantasia vai haluaako hän oikeasti, että joku toinen mies tyydyttäisi häntä samalla kun nuolen hänen klitoristaan.

Viime viikonloppuna olimme naapurin Timon 38-vuotis synttäreillä. Juhlat olivat koronan takia tosi pienimuotoiset. Timon lisäksi siellä oli minä ja vaimoni, yksi toinen pariskunta ja Timon kaksi opiskelukaveria Antti ja Markku.

Ilta oli tosi mukava ja sää suosi meitä. Jossain vaiheessa iltaa Timo sanoi, että nyt kaikki miehet saunomaan. Tässä vaiheessa toinen pariskunta pahoitteli ja sanoi, että heidän pitää valitettavasti jo lähteä. Toisen pariskunnan lähdettyä vaimoni sanoi, ettei hän aio jäädä odottamaan yksin, kun miehet saunovat ja siksi hän tulee myös saunaan.

Ehdotin vaimolleni, että eikö mekin voida jo lähteä kotiin. Vaimoni tokaisi tähän, että voithan sinä jo lähteä, mutta minun tekee mieli saunomaan.

En tietenkään uskaltanut päästä vaimoani yksin kolmen nuoren miehen kanssa saunomaan, koska tiesin miten viina vaikuttaa häneen.

Vaimoni kävi vielä ensin vessassa, kun muut menivät jo saunaan. Yritin vielä tässä vaiheessa kääntää vaimoni päätä sanomalla, että eihän hän voi tulla saunaan neljän miehen kanssa. Vaimoni ei suostunut enää perääntymään. Pyysin häntä pitämään edes pyyhettä ympärillään mutta ei hän suostunut siihenkään.

Itseäni jännitti ihan mielettömästi saunaan meneminen, koska pelkäsin ensinnäkin miten muut miehet reagoivat vaimoni melko reheviin muotoihin ja miten vaimo reagoi nähdessään humalassa neljä alastonta miestä.  

Saunassa Timo ja  Antti istuivat kahdestaan toisella lauteella ja Markku istui yksinään toisella lauteella. Vaimoni huokaisi syvään saunan ovella nähdessään kolme alastonta miestä. Itselleni jäi epäselväksi se, että johtuiko huokaus siitä, että Antilla ja Markulla oli todella miehekkään kokoinen varustus vai jostakin hänen ajatuksistaan.

Ehdotin, että menisimme istumaan Markun kanssa samalle puolelle, mutta tietenkin hän tunki itsensä Timon ja Antin väliin.

Huomasimme kaikki, että vaimoni ei saanut katsetta irti Antin siittimestä ja ei mennyt kauan kuin vaimoni ensin siirsi kätensä Antin reidelle ja siitä aika sujuvasti kyrvälle. Samalla Timo katsoi minua kysyvästi, ennen kuin hän alkoi nuolemaan vaimoni rintoja ja hyväilemään hänen jalkoväliään.

Vaimoni sanoi,  että nyt kaikki suihkun kautta makuuhuoneeseen tosi hommiin. Pakko myöntää, että näky oli tosi kiihottava, kun neljä miestä kyrvät tanassa seurasimme kiltisti vaimoani suihkun kautta Timon makuuhuoneeseen, jossa vaimoni hyppäsi sänkyyn selälleen haarat levällään ja käski minut nuolemaan.

Vaimoni hetken hyväili ja nuoli vuorotellen kolmea, toivottavasti hänelle vierasta kyrpää, ennen kuin hän pyysi Timoa päällensä.

Mutta ei siitä mitään tullut, koska Timon kyrpä paraatikunossa oli suunnilleen samaa luokkaa kuin minulla eli noin 13 senttiä ja vaimoni ehdottomasti vaati, etten lopeta nuolemista.

Vaihdoimme lennosta asentoa ja vaimoni tuli päälleni 69-asentoon, josta Timo ylettyi hyvin työntymään vaimooni samalla kuin nuolin klitorista. Näky oli todella kiimainen ja pyysin vaimoa lopettamaan suihin ottamisen. En nimittäin halunnut laueta ensimmäisenä.

Timolla oli selvästi myös vaikeuksia pidätellä orgasmia ja siksi Antti tuli tilalle. Vaimoni pyysi kuitenkin Anttia lopettamaan, koska tässä asennossa nussiminen isolla kyrvällä kuulemma teki kipeää.

Timo siis jatkoi, mutta vaimoni anukseen, jonne hän oli levittänyt liukastetta. Timo ei tarvinnut kuin pari työntöä ennen kuin hän laukesi vaimoni harmiksi.

Vaimoni nousi Antin päälle ja ohjasi varovasti Antin mahtimelan sisäänsä ja samalla otti Markulta suihin. Näky oli todella irvokas, kun vaimoni pyllystä vielä valui Timon spermaa.

1

5647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimolle kunnon kyytiä osa 2.

      Siirryin hyväilemään vaimoni pyllyä ja ujutin samalla varovasti terskan pään vaimoni spermasta liukkaaseen anukseen. Antti huomasi suunnittelemani ja hän levitti vaimoni pyllyä niin, että kyrpäni upposi melko helposti Timon liukastamaan anukseen.

      Kokemus oli tosi järisyttävä ja näky tosi kiimainen, kun kyrpäni upposi anukseen, josta valui Timon spermaa. Ja entä se tunne, kun tunsin Antin kyrpän jokaisen liikkeen vaimoni vitussa.

      Yritin himmailla ja nauttia tunteesta ja näystä mahdollisimman pitkään. Siirsin käteni vaimoni klitorikselle ja koskin samalla vahingossa Antin kyrpää, joka oli vaimoni nesteistä ihan limainen. Vaimoni menetti tässä kohtaa tasapainonsa ja Antin kyrpä luiskahti ulos. Ajattelematta mitään sen enempää otin Antin kyrvän käteeni ja ohjasin sen takaisin vaimoni vittuun ja samalla vasta tajusin kunnolla, että miten iso ja paksu se oli verrattuna minun kyrpääni.

      Olin hiukan kateellinen Antille ja tietenkin myös Markulle, jolla oli ehkä vielä pikkaisen suurempi kuin Antilla.

      Vaimoni selvästi nautti täysin rinnoin Antin ja minun työntyessämme tasatahtiin kumpaankin reikään. Hyväiltyäni hetken hänen klitoristaan, vaimoni vittu alkoi supistelemaan ja samalla Antilta lensi lasti.

      Vaimoni siirtyi onnellinen ilme kasvoillaan sängylle Antin viereen selälleen niin, että hänen paljaaksi ajettu eritteitä valuva vittunsa oli todella hyvin esillä. En ollut vielä lauennut ja en pystynyt vastustamaan enää yhtään pidempään kiusausta vaan työnsin kyrpäni vaimon spermaa valuavaan vittuun, joka oli todella märkä ja liukas. Pitkitin nussimista niin pitkään kuin mahdollista, mutta en kestänyt pitkään kun näin vaimoni hapuilevan Markun ja Antin kyrpää suuhunsa, vaan laukesin vaimoni pillun perukoille.

      Hetken hengähdettyään vaimoni aneli minua nuolemaan klitorista ja ohjaamaan Markun kyrvän pilluunsa. Tein työtä käskettyä ja otin Markun kyrvän oikeaan käteeni ja samalla vasemmalla levitin vaimoni häpyhuulia erilleen. Ihailin hetken näkyä, jossa Markun kyrpä sentti sentiltä upposi yhä syvemmälle ja syvemmälle vaimoni vittuun. Vilkaisin nopeasti vaimoani, joka edelleen nuoli ja hyväili Antin kyrpää.

      Jatkoin vaimoni nuolemista samalla kun Markun kyrpä jatkoi porautumista yhä syvemmälle ja syvemmälle vaimoni märkään vittuun. Tällä kertaa onnistuin nuolemaan vaimoani ilman mitään ongelmia, joihin törmättiin aikaisemmin kun Timo yritti työntyä vaimooni lähetyssaarnaaja-asennossa samalla kun nuolin vaimoni klitorista.

      Vaimoni ulisi nautinnosta ja samalla tunsin, kun vaimoni levitti pyllyyni liukkaria ja pyöritteli sormeansa pyllynreiälläni.
      Hän on monesti aikaisemminkin pyynnöstäni tehnyt samaa, kun olen nuollut häntä. Tunne oli kihelmöivä ja kyrpäni kovettui uudestaan. Lopetin hetkeksi nuolemisen ja katsoin vaimoani ja näin, että vaimoni kädet hyväilivät edelleen Antin kivikovaa kyrpää. Säikähdin toden teolla ja katsoin taakseni, että kenen sormet oli perseessäni ja huomasin, että ei siellä ollut sormi ensinnäkään vaan Timo sovitteli kyrpäänsä anukseeni.

      Pyysin Timoa heti lopettamaan ja tässä vaiheessa vaimoni katsoi, että miksi korotin ääntäni. Tajuttuaan mitä oli tapahtumassa, vaimoni rauhoitteli minua ja sanoi, että onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä onko anuksessasi sormeni, dildo vai Timon kyrpä.

      Rauhoituin ja pyysin Timoa jatkamaan. Olihan nyt oiva tilaisuus vertailla dildoa ja oikeaa kyrpää ja varsinkin, kun vaimonikaan ei pahastunut ajatuksesta, että Timo korkkaisi minut. Näky oli varmaan Antista kiihottava, koska hänellä lensi lasti vaimoni rinnoille ja ei mennyt kauaa kuin Markulta lensi lasti vaimoni pilluun.

      Siirryin tässä vaiheessa 69-asentoon vaimoni päälle jotta hän pystyi ottamaan minulta suihin samalla kun Timo jatkoi minun perseeni nussimista ja minä jatkoin vaimoni todella märän ja liukkaan vitun nuolemista.

      Tunne oli taivaallinen. Timon kyrpä liikkui hitaasti edestakaisin pyllyssäni ja vaimoni otti suihin samalla. Halusin pitkittää nautintoa mahdollisimman pitkään ja siksi pyysin vaimoa hetkeksi lopettamaan. Ei kuitenkaan mennyt kauaa kun tunsin, että Timo oli ihan laukeamispisteessä ja ilmeisesti vaimonikin huomasi tämän ja siksi hän otti kyrpäni taas suuhunsa ja ilmeisesti työnsi Timon pyllyyn pari sormea, koska Timo voihkaisi nautinnosta. Tämän seurauksena Timolta lensi lasti perseeseni ja minulla lensi lasti vaimon suuhun.

      Mitkä synttärit. Kerrankin oli sellainen tunne, että vaimoni tuli kunnolla tyydytettyä.

      Sovimme, että mennään kaikki viisi viettämään Antin mökille kunnon juhannusviikonloppua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe