Vittumainen anoppi...

en varmaankaa ainoa...

On tämä vittumaista...
Kaikkeen sitä pitää ihmisen sekaantua perkele... Ostimma vaimon kans hänen kotitalon ja anoop tuli kaupanpäälle, vielä asmisoikeuden kera... Siitä on maininta kauppakirjassa... Aina välillä on ollu vaikeita kausia mutta nyt se kausi on kestänyt jo monta kuukautta. Anoppi kun on niin vittumainen ku vaan ihminen voi olla, huumorintajua ei ole pätkääkään ja mittää mistää ei saisi sanoa mittää, heti vetää herneen perseeseen ja aloittaa sen mykkäkoulunsa ja minun välttelemisen... Jos hän on tulossa keittiöön ja huomaakin minun olevan siellä, kääntyy kantapäillään takasi... Tämä jo osaa olla tosi stressaavaa tällänen ja alkaa jo haitata mun ja vaimoni liittoa... Vaimo on sitä mieltä että yrittää sopia asiat mutta meikäläinen ei perkele ala ketään rukkoileen... En tiedä mitä tässä keksisi... niin ja sitte vielä sekun osaa puhua ja lahjoa lapsetkin puolelleen... Vaimolla on kaksi lasta 16v. tyttö ja 10v. poika entisistä suhteista ja tyttö 5v. on meidän yhteinen... Ei viittis mihinkää muuttaakaan ku tyttöä tulee ikävä, muille on yks vitunhailee... Laittakaa ajatuksianne asiasta... Varmasti en ole ainoa...
Kiitos!

52

19486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähäinen

      sen anopinkutaleen piti saada joku asumisoikeus teidän talossa? Nämä jutut ei koskaan onnistu. Eihän teillä ole mitään rauhaa siellä. Oliko se talo jotenkin kauhean halpa, ku tommonen kotitonttu piti hyväksyä sinne. Ehdotan, että joko sinä tai anoppi häivytte, koska se pilaa joka tapauksessa teidän yhteiselämän ennemmin tai myöhemmin.

    • kokemusta

      otan osaa iloonne
      todenäköisesti anoppi kuolee ennen sinua?
      voin lohduttaa ...
      meillä ainakin kävi näin
      toivossa on hyvä elää
      kumppanillasi voi olla riippuvuus sairaus anoppiin jollei osaa asua muualla?

      • Vellupirinen

        otan osaa iloonne
        todenäköisesti anoppi kuolee ennen sinua?

        No, vaimo jatkaa siitä....

        Varuskuntapastori opetti aikanaan, että puolisoa valittaessa kannattaa anoppikokelas katsastaa, sillä vaimo muuttuu pariin vuosikymmeneen samanlaiseksi.


      • anoppi vaihtoriviin
        Vellupirinen kirjoitti:

        otan osaa iloonne
        todenäköisesti anoppi kuolee ennen sinua?

        No, vaimo jatkaa siitä....

        Varuskuntapastori opetti aikanaan, että puolisoa valittaessa kannattaa anoppikokelas katsastaa, sillä vaimo muuttuu pariin vuosikymmeneen samanlaiseksi.

        Voipa se ukkokin muuttua samanlaiseksi kuin ätinsä.Ikävä kyllä.


    • bbb

      ikävä tilanne kyllä....tekstisi kuulosti niin savolta....itse olen savosta ja oli pakko mainita asiasta.

      • miten kestät?

        Kuulostaa kauheelta!Itse eronnut surkimusmiehestä jotä äiti pitää sankarina.Voi voi ei tuu mitään...


      • sopua
        miten kestät? kirjoitti:

        Kuulostaa kauheelta!Itse eronnut surkimusmiehestä jotä äiti pitää sankarina.Voi voi ei tuu mitään...

        koittakaa nyt vaan sopia ne riitanne.voi vielä tulla aika et ei olekkaan minkäänlaista anoppia.sanoisin että kyllä on syytä sysissä jos on sepässäkin????joten hyvää vappua sulle ja sano anopillekkin vapputerveiset.


      • vaikea tilanne
        miten kestät? kirjoitti:

        Kuulostaa kauheelta!Itse eronnut surkimusmiehestä jotä äiti pitää sankarina.Voi voi ei tuu mitään...

        Mulla oli kans vähän aikaa sitten sama tilanne.Ostettiin poikakaverini kans suvun talo n.
        3km päästä anoppilasta.Mukana tuli mieheni riitaisat vanhemmat,eivät muuttaneet mutta olivat
        henkisesti läsnä koko ajan.Anoppivanhemmat riitelivät koko ajan ja hakivat turvaa kumpikin pojastaan.Ehdotin,talon myyntiä ja pois lähtemistä,koska talokin on huonokuntoinen.Vastaus oli ei.Poikakaverini on todella kiinni vanhemmissaan,vaikka on jo 40!!
        Minä olin aina huono ja todellakin tämä poika oli aina sankari.Aina kun vanhemmilla oli tilaisuus he
        vittuilivat minulle ja olivat mielinkielin pojalleen!!Jessus miten sairasta porukkaa!


    • vitsi

      ja naurunaiheena oote siis te!! HHHAHAHAHAHAHHAH HAHAH HAHAHAH HHAHAH HHAAAAAHAHAHHA

    • Vain sen johtopäätöksen

      Että vika on sinussa itsessäsi. Ota tosissaan tämä,niin huomaat,mitä voit tehdä.

      Anoppisi vaistoaa,tai tietää,mitä sinä ajattelet,ja poistuu sen tähden. Ja kuitenkin koko ajan odottaa,että sinä sopisit sen kränän.

      Etkö tomppeli tajua,miltä anopistasi tuntuu asua siinä,sinun kulmakurttusi vaikutuspiirissä.

      Etkö voisi keksiä jotakin strategiaa,että voisitte yhdessä nauraa ja nukkumaan mennessä ajatella mukavia toisistanne. Mieti ite.

      • vävy

        niinhän sitä voi kuvitella ku ei tunne henkilöä...


    • nokkeli

      Onpas vittumainen jama siellä teillä. Ei voi muuta sanoa.... tai jos nyt jotain niin onpas vittumainen jama teillä siellä.

      Tästä siis voitte päätellä ettei kannata välttämättä ottaa tosissaan...

      No....
      Love on hyvä syy saada itsensä asumaan anopin kanssa saman katon alle...ehkei rakkaus anoppiin mutta tuohon toiseen HEHEEHEHAA. Anopin ikä on hivenen epäselvä mutta voimmehan arvailla että kyseessä saattaa hyvinkin olla vanha yksilö joka ei enää edes ymmärrä mitä tekee vaikkkka osaisikin syödä, mikä on sikäli hyvin harmiteltavaa että jos kyseinen yksilö on niinkin vittumainen persoona. Mutta muistaa kuitenkin kuinka syödään ja olla veemäinen. No joopa perkele..

      Enpä voi mennä sanomaan mikä kannattaa ja mikä ei.
      Joskus itse tulee mieleen ajatella sitä kokonaisuutta... elämän kokonaisuutta.

      Mitä tältä haluan.
      Mitä haluan sille antaa.

      Itselläni ei ole vielä jälkelöisiä eikä siis kokemusta tältä saralta.

      Niin tärkeää on lähteä välillä pois tuosta elämästä joka tähän asti on elänyt. Edes päiväksi. Unohtaa se kokonaan.

      Muistaa se sitten.



      Tämä elämä on tämä elämä.

      Mitä haluat...

      • vävy

        Anopilla on ikää vasta 68 ja saattaa vittuilissaan elää vielä helposti 10-15 vuotta, jopa enemmän... mutta omaishoitajaksi meidän ei tarvi alkaa kunhan se aika koittaa... saa joku muu vaipat vaihtaa... Olen ottanut asioista juridiselta kantilta selvää, ja kuten eräät tietävät on jo vastailleet ei asumisoikeutta pysty kumoamaan ihan tosta noin vaan... Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille...


      • Olen anoppi
        vävy kirjoitti:

        Anopilla on ikää vasta 68 ja saattaa vittuilissaan elää vielä helposti 10-15 vuotta, jopa enemmän... mutta omaishoitajaksi meidän ei tarvi alkaa kunhan se aika koittaa... saa joku muu vaipat vaihtaa... Olen ottanut asioista juridiselta kantilta selvää, ja kuten eräät tietävät on jo vastailleet ei asumisoikeutta pysty kumoamaan ihan tosta noin vaan... Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille...

        Minä en olisi ilmoisna ikinä suostunut asumaan lasteni perheen kanssa.
        Saa vielä vävyn vaivoikseen.
        Anoppisi on elämäntyönsä tehnyt ja ansaitsi paremmat oltavat kun sinun äkäilysi kohteena oleminen.
        Mietipä tarkkaan eikö asiasta olisi ulospääsyä,varmaan mummokin lähtisi mielellään jos olisi vaihtoehto.
        olen ihan varma että syytä on teissä molemmissa, en usko että saatte ikinä kunnolisia välejä.
        Mutta hommatkaa mummolle vaikka yksiö kirkolta.


      • samassa veneessä
        vävy kirjoitti:

        Anopilla on ikää vasta 68 ja saattaa vittuilissaan elää vielä helposti 10-15 vuotta, jopa enemmän... mutta omaishoitajaksi meidän ei tarvi alkaa kunhan se aika koittaa... saa joku muu vaipat vaihtaa... Olen ottanut asioista juridiselta kantilta selvää, ja kuten eräät tietävät on jo vastailleet ei asumisoikeutta pysty kumoamaan ihan tosta noin vaan... Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille...

        En onneksi asu anopin kanssa samassa talossa. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä melkein 7 vuotta ja kihloissa kuutisen vuotta. Minulle edellisestä avioliitosta jo aikuiset lapset. Mihinkään juhliin tai joulupäivällisiin lapsiani ei koskaan ole kutsuttu muassani. Pidänkin omat juhlat kotonani lapsilleni. Anoppini valittelee miehelleni ettei hän saa omia lapsia koskaan ja olisit nyt valinnut sen ja sen tuon akkasi sijasta. Huvittavinta on että nuo toiset naimaehdokkaatkin ovat jo aikoja sitten naimisissa olevia...
        Ettei paljon naama hymyyn irtoa kun sen hapannaaman näkee. Moiselle kuvatukselle olen erinäiset matot pessyt ja vaatesäkit vienyt ettei eläkkeet ainakaan niihin menisi. Näin se vaan on että kun on ilkeä niin loppuun asti on ilkeä. Ainakaan mun anoppi ei nahkojaan uudeksi luo, eikä varmaan muuksi muutu vaikka saisi uuden miniän. Keksisi se vian siitäkin. Niin vittumainen se on


      • kokemusta on
        vävy kirjoitti:

        Anopilla on ikää vasta 68 ja saattaa vittuilissaan elää vielä helposti 10-15 vuotta, jopa enemmän... mutta omaishoitajaksi meidän ei tarvi alkaa kunhan se aika koittaa... saa joku muu vaipat vaihtaa... Olen ottanut asioista juridiselta kantilta selvää, ja kuten eräät tietävät on jo vastailleet ei asumisoikeutta pysty kumoamaan ihan tosta noin vaan... Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille...

        juu. niin se on . jokaisen pitäisi elämässään tietää ja löytää, mitä elämältä haluaa, eikä kiukutella muille omaa elämätöntä elämää ja olla v...mäinen ja katkera elämälle. siinä saa muutkin ihmiset ärtyisäksi, jos ei oo omaa elämää elänyt vaan roikkuu muissa ihmisissä.itse oon asunut saman katon alla anopin kanssa ja mies oli mamman poika. sitä aikaa kesti melkein 25 v. kyllä siitä ei ollut muuta pakotietä kuin muuttaa pois. hän oli oikein itsetunnon nujertaja.


    • en anoppi

      Jos nyt ensiks koittasit siivota suus kirosanoista..en minäkään viittis kuunnella tollasta puhetta, sekä välttelisin moista herraa..

      • vävy

        Pyydän anteeksi kielenkäyttöäni...


      • hyvä hyvä
        vävy kirjoitti:

        Pyydän anteeksi kielenkäyttöäni...

        Olet jo paremmalla tiellä, kun pahoittelet kielenkäyttöäsi. Odotamme aina, että joku toinen muuttuu. Että saisimme olla turvallisesti niitä v.tun hapannaamoja. Muiden pitäisi olla niitä ystävällisiä aurinkonaamoja. Iloisen ja kohteliaan käytöksen voi aloittaa itsestään. Töykeä ihminen saa töykeän vastaanoton ja päinvastoin. Muutos lähtee meistä itsestämme, joten siivoa ensin oma suusi ja käytöksesi edes lapsesi ja vaimosi lasten vuoksi. Siitä se alkaa..


      • Kokenut
        hyvä hyvä kirjoitti:

        Olet jo paremmalla tiellä, kun pahoittelet kielenkäyttöäsi. Odotamme aina, että joku toinen muuttuu. Että saisimme olla turvallisesti niitä v.tun hapannaamoja. Muiden pitäisi olla niitä ystävällisiä aurinkonaamoja. Iloisen ja kohteliaan käytöksen voi aloittaa itsestään. Töykeä ihminen saa töykeän vastaanoton ja päinvastoin. Muutos lähtee meistä itsestämme, joten siivoa ensin oma suusi ja käytöksesi edes lapsesi ja vaimosi lasten vuoksi. Siitä se alkaa..

        Oli minullakin melko ilkeä anoppi, mutta onneksi
        välimatka oli n. 500 km. Kyllä hän osasi äksyillä
        melko tavalla aina kun tavattiin.

        Minä en hänen mielestään juuri mitään osannut
        tehdä hänelle mieliksi. Mieheni takia en välittä-
        nyt hänen ilkeilyistään. Annoin jutut mennä toi-
        sesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Vietimme
        kesälomiakin yhdessä. Pahoitin mieleni monta
        kertaa, mutta en kyllä antanut anopin huomata sitä.

        Jospa sinäkin tekisit samoin. Kyllä se pikkuhiljaa
        alkaa huomata, että ei ole mitään syytä motkottaa
        ja mököttää. Koeta sinäkin olla huomauttelematta
        hänelle sinua kiusaavista asioista. Ehkäpä vaimosi
        voi kautta rantain jutella äidilleen ja sovitella
        teidän välisiä ristiriitoja.

        Jos rakastat vaimoasi, niin yrität vielä sooloil-
        la jo lapsesikin takia.

        Hyvää jatkoa!
        (Pitikös tämän olla joku vitsiketju?)


    • mulla hyvä

      anoppi.Ehkä osaltaan sen takia kun ei puhu suomen
      kieltä ja elää tarpeeksi kaukana.Siispä ei ole
      valittamista joskus tuntuu että vaihtaisin muijan
      päikseen anoppiin jos se olisi muutaman vuoden
      nuorempi!

    • kaikkee sitä kuulee...

      Niin, mikset yksinkertaisesti mene juttelemaan sen anopin kanssa kyseisestä tilaanteesta?!??!? Siis voi pyhä sylvi, miten jurottajia ihmiset osaavatkaan olla... Ei olisi kovin kummoinen teko ottaa asiaa puheeksi ja selvittää tuo tilanne... Hohhoijjaa..

      • Mielensä pahoittanut

        Ja jos anopeista jatketaan, niin mulla on sellanen anoppi jonka mielestä miniät ei osaa mitään tehdä kun heidän poikansa joutuvat tekemään KAIKKI kotityöt. Ettei perhe kuulemma saisi ruokaa suuhun jos hänen poikansa ei laittaisi ruokaa perheelle. Kyllä mulla nousee savu jo korvista ton anopin takia.Eihän se kyllä niin ole että poika raukka tekee kaikki. Nykypäivänä on vain niin mummokullat, että mieskin voi tehdä kotitöitä niinkuin vaimokin eikä se sitä tarkoita että se tekee KAIKKI.Mulla mies osaa tehdä esim. liharuuat paremmin niin hän tykkää laittaa niitä mutta kun meillä syödään muutakin kun sitä lihaa....Kukahan se meillä siivoaa, leipoo, pesee pyykit, viikkaa vaatteet, mankeloi, hoitaa yleissiisteyden ja paljon paljon muuta...joita ei tässä viitti alkaa luettelemaan.Että niinku pikkusen sille miniällekin arvostusta, mitä meillä vaimorukilla enään tehdään kun on noin MAHTAVIA poikia meille annettu, kyllä ne pärjää keskenäänkin... vai pärjääkö?


    • Voi,Voi

      Voi helvetti mihin helvettiin olet joutunut!!!!!!!
      Sääliks käy!

    • turha kärsiä

      turhaan kärsit! vaihdat akan ja anopin uuteen niin ei tarvii kärvistellä! itse vietin liian monta vuotta vittumaisen nalkuttajan kanssa! kyllä vaihtoehtoja markkinoilta löytyy!

    • Jäävuoren huippu

      No moi,
      En tiedä kuinka aloittaisin sinulle kertomaan, mutta olen 30v. nainen ja kärsinyt anoppini toimeliaisuudesta lähes kaksi vuotta. Siitä lähtien, kun häitä mieheni kanssa aloimme järjestämään. Naimisiin menimme kaikesta kiusasta huolimatta -07, eikä sen jälkeen anopin tekemään kiusaan ole näkynyt loppua. Hän aloitti kiusansa sillä, että mm. hääkutsut kävi kulmista taittelemaan, piilotti postimerkit ettei kutsuja saataisi postiin (yllättäen postimerkit löytyivät vuoden kuluttua siitä paikasta johon olin ne silloin laskenut), perui mm. pitopalvelulle allergiaruuat.. Tänä päivänä kiusa on erityisesti kohdistunut minuun, kaikissa punaisissa vaatteissani on tehtynä somen mentäviä reikiä. Pihaan istuttamani kukat vei omaan pihaansa kukkimaan jne.. hän tulee meille silloin, kun itse olen töissä, saattaa ottaa ja lainata lakanat omaan sänkyynsä, tulee syömään ja käymään vessassa.. Kaiken huippuna se, että ennen häitä yritti mustamaalata minua mieheni silmissä; väitti, että olen vienut hänen kultaisen rannekellonsa. Kuten huomaat, hän inhoaa minua ja yrittää tehdä kaikkensa, että meidän avioliitto menisi pilalle. Sitä en ymmärrä miksi hän toimii näin, mikä on motivaatio tällaiselle järjettömälle kiusalle, mikä tätä naista ajaa tekemään tällaista ja miksi en kelpaa hänelle tällaisena kun olen?
      Joka tapauksessa, tämä anopin aiheuttama kiusa on provosoivaa kiusaa, joka todella on ajanut minutkin miettimään sitä, mitä vaihtoehtoja tässä enää on. Ainoana syntinäni kun pidän sitä, että olen rakastunut hänen poikaansa Pekkaan.

      • cccp rulez

        Kyllä tuollaisen anopin voi lopettaa.


      • hoidon tarpeessa

        Ihan sairas ämmähän tuo on. Alkaa olla jo ympäristölleen vaarallinen. Reikiä tekee punaisiin vaatteisiin! Mitä seuraavaksi? Myrkkyä kahviin?


    • Fasck Mosixix

      sillä se lähtee.

      • Mutta myrkytä hänet hi taas ti.


    • vitsi

      Kyllä nyt naurattaa :-)

    • pojan vaimo

      Kokemusta anopista on 27 vuoden ajalta (mieheni äiti). Anoppi "tarkasti" seurusteluaikana hampaani katseellaan. Sanoi, on sulla hyvät hampaat. Sain monasti kuulla, ettei minulla ole rintoja ollenkaan. (hänellä ne on suuret). Kun lapsemme oli pieniä ja ulkoilimme, kyseli onko niillä tarpeeksi vaatetta päällä.
      Aivan kuin minä en käsittäisi pukea lapsiamme lämpimästi. Hän tietää kaiken, tekee kaiken juuri niinkuin on oikein tehdä, arvostelee tekemisiäni. Ei ollut hyvä sekään kun laitoin kesäkukkia terassille. Nauroi paskamaisesti ja sanoi, ettei ole ennen nähnytkään kuinka kukat kasvavat oikein turpeessa. (=niitä oli hänen mielestään liikaa). Ilmoitti tässä taannoin minulle, että minä olen jo keski-ikäinen. Kun en sitä itse tiedä. ym.ym.ym. Kaikkein parasta on olla tekemisissä anopin kanssa mahdollisimman vähän. Tietäkää, että anopinkieli on pitkä ja terävä.

    • On siinä hyvätkin puolensa. noin vittumaisesti anopista tulee E R I T T Ä I N vittumainen mummo.

    • JK

      VAIN NIN

    • Sano

      Naurettava keskustelu... Ihan totta, kun luen tätä niin alkaa todella hymyilyttämään.

    • k.l

      Hypättiin vain 7 vuotta eteenpäin mutta nimimerkki vaikea tilanne 19.5.2005 klo 10.30 niin oli teksti kuin omasta suustani.Voi kun joskus saisi jutella vastaavan kokeneen kanssa.Pitäisi varmaan perustaa ryhmä anopin kiusaamat :-).Vaikka itse päällä seisoisin mikään ei miellytä anoppia.Hullu ja sairas koko akka.
      p.s eikä aina voi yleistää että riitan tarvitaan kaksi.

    • Tap tap tap! Minä paljon vittumaisempi.

    • Älä mene naimisiin niin anoppikaan ei voi tulla vittumaiseksi.

    • Miksi sitten appiukko ei oie yhtä vittumainen? Yleensä anoppi on jättänyt hänet siihen mennessä.

    • Lopen Kyllästynyt

      Kamala tilanne.. kiinnostaisi tietää mitenhän asia on vuosien saatossa ratkennut? Itse olen anoppia vihaava henkilö.. Entisen anopin kanssa tulen toimeen ja nykyistä en halua koskaan enää nähdä. Alkaa itseäkin kaduttaa koko avioliitto mokoman mammanpojan kanssa joka ramppaa äidillään 2.3 kertaa viikossa. Loppuu sitten joko se tai avioliitto.. tämän takia vihaan miestänikin jo..

    • Paha vävy
    • Oikea vittumaisuuden huippu.

    • Susi

      Tää on joku syytinki asuminen. Olet siihen suostunut. Kestä vaan niinkuin suomalainen mies sen kestää. Vedät viinaa ja anoppi kuolee joskus.

    • pillunsipukka

      Minnoon sotanna jotta kun anoppi kuolloo, niin siitä soap helevetih hyvän hualarin, kun nylykköö. Siinon sepalukser reekähij jo valammiina.

    • K-otsassa

      Kaiken pahan alku ja juuri on anoppi! Ostimme mieheni kanssa ensimmäisen yhteisen asunnon ja ajateltiin pyytää anoppi katsastamaan koti jo ennen sinne muuttoamme, koska olimme niin innoissamme itse siitä. Olisihan se pitäny arvata. Narina alkoi kun ulko-oven avasi.. "eihän teille pääse kylään, kun ei ole ovikelloa", "on se kumma kun ei ole ovessa ovikelloa" jne... kaikki oli sen jälkeen pielessä. Sai hävetä kyllä silmät pääsä, kun välittäjä oli mukana ja alkoi tenttaus. Ostimme huoneiston siis rivitalosta ja yhdessä asunnosta on ollut vesivahinko joka ei ole meidän huoneisto. Anoppi menee tenttaa välittäjää, että kun "tässähän on ollut se vesivahinko, että mitäs sille nyt tehdään ja hinnan alennusta pitäisi saada kun tuon yhden huoneen lattiakin narisee". Ollaan oltu mieheni kanssa 3kk naimisissa ja ei helvetti en kyllä kestä tätä lopun elämää. Ilmoitin miehelleni ettei anopilla ole asiaa meille enää silloin kun olen kotona enkä minä myöskään vieraile enää hänen luonaan. Nyt ymmärrän puheet suksiboxeista anopinkuljetus mielessä jne..ei tässä ole mitään järkeä.

    • Tunnen tuskasi!

      Olen pitkään meinannut kirjoittaa näihin keskustelu palstoille ja purkaa omie kokemuksiani anopistani, mutta en sitten vain ole kuiteskaan mitään pistänyt. lukenut olen paljon vastaavanlaisia tekstejä muiden kokemuksista ja huomaan paljon samaa mitä olen viimeaikoina saannut kokea omasta anopistani ja vielä pahempiakin tapauksia esim. tämä keskustelun aloittaneen anoppi on varsinainen suuri piikki lihassa(kauniisti sanottuna). Oma anoppini myös on varsinainen harakka, ongelmia alkoholin kanssa ja hyvin hyvin huono käsittelemään stressiä ja vihaansa....varsinainen unelma anoppi siis....viimeisin juttu minulle oli nyt se, että hän päätti huutaa minulle puhelimessa vaikka itse yritin keskustella hänen kanssaan ja sanoin että asioista olisi mukava saada puhuttua kuin aikuiset puhuvat, mutta ei huutoa tuli vaan. Hän väittää, että olen viennyt hänen poikansa ja katkaissut välit tyttäreemme. Mieheni soitti hänelle ja kertoi ettei asiat todellakaan ole näin ja sitten anoppi väitti ettei miehenikään välitä hänestä. kaikki tämä anoppini piti hoitaa tietysti kännissä se ihminen kun ei kykene soittamaan selvinpäin jos on jotain sanottavaa ja ne sanomiset hoidetaan huutamalla, eikä kuunnella muita.

    • Kauppakirjat kannattaisi lukea aina tarkoin. Niissä voi pienellä lukea, että Anoppi kuuluu sitten tähän kauppaan mukaan. Ikävä juttu sinänsä. Ei kyllä naurata yhtään, olet melko loukussa nyt ja siinä pysyt niin kauan kuin Anoppi on hengissä. Ehdota hänelle siis Anopille muuttoa vanhain kotiin. Ja muista olla diplomaattinen kanssa, muuten se saattaa alkaa mököttämään enstistä enemmän.

    • ajo-ohjeet stereona

      Millaiset olivat maailman ensimmäiset autostereot? Vaimo etupenkillä ja anoppi takapenkillä.

    • No mikset vaan kylmänviileesti lähe nostelee? Ja ota se 5 vuotias mukaas.

      • Anonyymi

        hehe hauska yksityihkohta huomasin ja jäi sulta huomaamatta kun aloitusviesti on julkaistu 21.4.2005 joten paljon on voinut tapahtua tuossa ajassa.


    • Anonyymi

      Vittumoinen anoppi miullakin! Muutettiin yhtenä syynä Espanjaan sen takia! Kyttäs meitä ja moitti meitä ja eritoten miuta vävyä. Kun lapsi syntyi, niin ensin oli ihan pallo hukassa mitä sen kanssa pitää tehdä, mutta kun annettiin ohjeita, niin alkoi määräilemään. Manipuloi meitä vastaan ja puhui pahaa meistä vanhemmista lapsellemme. Meiltä meni neljän viikon loma Espanjassa melkein pilalle ennenkuin saatiin tytär ymmärtämään että täällä saa nauttia ja on mukavaa. Arvosteli koko ajan ja manipuloi tytärtä. Tytär nyt 21 vuotias ja vieläkin kettuilee, ettei ole koskaan osattu kasvattaa tytärtä oikein!
      Tähän ei tasa tulla loppua, ennenkuin minä, vaimoni tai tytär kuolee. Anoppiaan elää vitutuksella ainakin sata vuotiaaksi!
      Tsemppiä kaikille jotka kokevat samaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe