ilkivalta kuriin

Anonyymi

Alakoulun pihalla paikkoja on sotkettu ja rikottu useaan otteseen. Eikö vanhempia kiinnosta mitä nuoret puuhaavat vapaa-ajallaan?

11

1335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koutosen koulun päässä oleva ”pukukoppi” on potkittu paskaks ja sisäseinät täynnä törkykirjoituksia. Ihmettelen että koulun henkilökunta ei tee asialle mitään. Kivaa kun juuri lukemaan oppineet lukevat alapääsanastoa ja ryssittelyä. Miksi 9-luokkalaisia ei laiteta ITSE maalaamaan ja korjaamaan rakennelmaa???

    • Anonyymi

      Leevit maalaa vain kasvojaan.

      • Anonyymi

        Ai niinkö? Mietipä sanomisiasi


    • Anonyymi

      Nykyään vanhemmat on itsekin sitä ikäluokkaa, joka on pellossa kasvanutta. -70luvulla kotona opetettiin kuria, samoin koulussa. Nykyään lapset ja heidän vanhemmat itkee ja uhkaa valituksilla, ellei heidän omat pikku muruset saa tehä mitä haluaa. Pääasia että ovat pois jaloista kotoa, saa isi ja äiti olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Huomasihan tuon somesta, millaista käytöstä oli ollut siellä pump-radalla. Ja jotku jo pahoitti mielensä, kun paikalla ollut äiti oli ojentanut huonosti käyttäytyviä poikakosseja. Eli joidenkin mielestä on ok, että lapset haistattelee vieraille aikuisille. Ei ihme, että sitten sotketaan paikkoja, kun ei nämä kullannuput opi koskaan tietämään, mikä on oikein ja väärin. Kyllä monella vanhemmalla olisi aika keskittyä lasten kasvattamiseen eikä deittailla niin tiiviisti uusien kumppaneiden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasihan tuon somesta, millaista käytöstä oli ollut siellä pump-radalla. Ja jotku jo pahoitti mielensä, kun paikalla ollut äiti oli ojentanut huonosti käyttäytyviä poikakosseja. Eli joidenkin mielestä on ok, että lapset haistattelee vieraille aikuisille. Ei ihme, että sitten sotketaan paikkoja, kun ei nämä kullannuput opi koskaan tietämään, mikä on oikein ja väärin. Kyllä monella vanhemmalla olisi aika keskittyä lasten kasvattamiseen eikä deittailla niin tiiviisti uusien kumppaneiden kanssa

        Samaa ihmettelin. Mitähän MT potilaita nämä mielensäpahoittelijat oli?


    • Anonyymi

      Lessukakaroita sätkät suussa. Lyökää vain ei ne muuten opi.

      • Anonyymi

        Ei ihme että lestojen lapset voi pahoin kun vanhemmatkin voi pahoin. Emälessuperheissä etenkin kun vanhemmat yrittävät julistaa olevansa muita parempia ja lapset jätetään heitteille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että lestojen lapset voi pahoin kun vanhemmatkin voi pahoin. Emälessuperheissä etenkin kun vanhemmat yrittävät julistaa olevansa muita parempia ja lapset jätetään heitteille

        Köyhien ulina on musiikkia korvilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhien ulina on musiikkia korvilleni.

        Ulinaa lestat pitääkin. Sukusiitos alkaa vaikuttaan


    • Anonyymi

      Karavaani kulkee ja koirat haukkuu😋

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe