ilkivalta kuriin

Anonyymi

Alakoulun pihalla paikkoja on sotkettu ja rikottu useaan otteseen. Eikö vanhempia kiinnosta mitä nuoret puuhaavat vapaa-ajallaan?

11

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koutosen koulun päässä oleva ”pukukoppi” on potkittu paskaks ja sisäseinät täynnä törkykirjoituksia. Ihmettelen että koulun henkilökunta ei tee asialle mitään. Kivaa kun juuri lukemaan oppineet lukevat alapääsanastoa ja ryssittelyä. Miksi 9-luokkalaisia ei laiteta ITSE maalaamaan ja korjaamaan rakennelmaa???

    • Anonyymi

      Leevit maalaa vain kasvojaan.

      • Anonyymi

        Ai niinkö? Mietipä sanomisiasi


    • Anonyymi

      Nykyään vanhemmat on itsekin sitä ikäluokkaa, joka on pellossa kasvanutta. -70luvulla kotona opetettiin kuria, samoin koulussa. Nykyään lapset ja heidän vanhemmat itkee ja uhkaa valituksilla, ellei heidän omat pikku muruset saa tehä mitä haluaa. Pääasia että ovat pois jaloista kotoa, saa isi ja äiti olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Huomasihan tuon somesta, millaista käytöstä oli ollut siellä pump-radalla. Ja jotku jo pahoitti mielensä, kun paikalla ollut äiti oli ojentanut huonosti käyttäytyviä poikakosseja. Eli joidenkin mielestä on ok, että lapset haistattelee vieraille aikuisille. Ei ihme, että sitten sotketaan paikkoja, kun ei nämä kullannuput opi koskaan tietämään, mikä on oikein ja väärin. Kyllä monella vanhemmalla olisi aika keskittyä lasten kasvattamiseen eikä deittailla niin tiiviisti uusien kumppaneiden kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasihan tuon somesta, millaista käytöstä oli ollut siellä pump-radalla. Ja jotku jo pahoitti mielensä, kun paikalla ollut äiti oli ojentanut huonosti käyttäytyviä poikakosseja. Eli joidenkin mielestä on ok, että lapset haistattelee vieraille aikuisille. Ei ihme, että sitten sotketaan paikkoja, kun ei nämä kullannuput opi koskaan tietämään, mikä on oikein ja väärin. Kyllä monella vanhemmalla olisi aika keskittyä lasten kasvattamiseen eikä deittailla niin tiiviisti uusien kumppaneiden kanssa

        Samaa ihmettelin. Mitähän MT potilaita nämä mielensäpahoittelijat oli?


    • Anonyymi

      Lessukakaroita sätkät suussa. Lyökää vain ei ne muuten opi.

      • Anonyymi

        Ei ihme että lestojen lapset voi pahoin kun vanhemmatkin voi pahoin. Emälessuperheissä etenkin kun vanhemmat yrittävät julistaa olevansa muita parempia ja lapset jätetään heitteille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme että lestojen lapset voi pahoin kun vanhemmatkin voi pahoin. Emälessuperheissä etenkin kun vanhemmat yrittävät julistaa olevansa muita parempia ja lapset jätetään heitteille

        Köyhien ulina on musiikkia korvilleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhien ulina on musiikkia korvilleni.

        Ulinaa lestat pitääkin. Sukusiitos alkaa vaikuttaan


    • Anonyymi

      Karavaani kulkee ja koirat haukkuu😋

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe