Alakoulun pihalla paikkoja on sotkettu ja rikottu useaan otteseen. Eikö vanhempia kiinnosta mitä nuoret puuhaavat vapaa-ajallaan?
ilkivalta kuriin
11
1228
Vastaukset
- Anonyymi
Koutosen koulun päässä oleva ”pukukoppi” on potkittu paskaks ja sisäseinät täynnä törkykirjoituksia. Ihmettelen että koulun henkilökunta ei tee asialle mitään. Kivaa kun juuri lukemaan oppineet lukevat alapääsanastoa ja ryssittelyä. Miksi 9-luokkalaisia ei laiteta ITSE maalaamaan ja korjaamaan rakennelmaa???
- Anonyymi
Leevit maalaa vain kasvojaan.
- Anonyymi
Ai niinkö? Mietipä sanomisiasi
- Anonyymi
Nykyään vanhemmat on itsekin sitä ikäluokkaa, joka on pellossa kasvanutta. -70luvulla kotona opetettiin kuria, samoin koulussa. Nykyään lapset ja heidän vanhemmat itkee ja uhkaa valituksilla, ellei heidän omat pikku muruset saa tehä mitä haluaa. Pääasia että ovat pois jaloista kotoa, saa isi ja äiti olla rauhassa.
- Anonyymi
Huomasihan tuon somesta, millaista käytöstä oli ollut siellä pump-radalla. Ja jotku jo pahoitti mielensä, kun paikalla ollut äiti oli ojentanut huonosti käyttäytyviä poikakosseja. Eli joidenkin mielestä on ok, että lapset haistattelee vieraille aikuisille. Ei ihme, että sitten sotketaan paikkoja, kun ei nämä kullannuput opi koskaan tietämään, mikä on oikein ja väärin. Kyllä monella vanhemmalla olisi aika keskittyä lasten kasvattamiseen eikä deittailla niin tiiviisti uusien kumppaneiden kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasihan tuon somesta, millaista käytöstä oli ollut siellä pump-radalla. Ja jotku jo pahoitti mielensä, kun paikalla ollut äiti oli ojentanut huonosti käyttäytyviä poikakosseja. Eli joidenkin mielestä on ok, että lapset haistattelee vieraille aikuisille. Ei ihme, että sitten sotketaan paikkoja, kun ei nämä kullannuput opi koskaan tietämään, mikä on oikein ja väärin. Kyllä monella vanhemmalla olisi aika keskittyä lasten kasvattamiseen eikä deittailla niin tiiviisti uusien kumppaneiden kanssa
Samaa ihmettelin. Mitähän MT potilaita nämä mielensäpahoittelijat oli?
- Anonyymi
Lessukakaroita sätkät suussa. Lyökää vain ei ne muuten opi.
- Anonyymi
Ei ihme että lestojen lapset voi pahoin kun vanhemmatkin voi pahoin. Emälessuperheissä etenkin kun vanhemmat yrittävät julistaa olevansa muita parempia ja lapset jätetään heitteille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että lestojen lapset voi pahoin kun vanhemmatkin voi pahoin. Emälessuperheissä etenkin kun vanhemmat yrittävät julistaa olevansa muita parempia ja lapset jätetään heitteille
Köyhien ulina on musiikkia korvilleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhien ulina on musiikkia korvilleni.
Ulinaa lestat pitääkin. Sukusiitos alkaa vaikuttaan
- Anonyymi
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569