Alakoulun pihalla paikkoja on sotkettu ja rikottu useaan otteseen. Eikö vanhempia kiinnosta mitä nuoret puuhaavat vapaa-ajallaan?
ilkivalta kuriin
11
1335
Vastaukset
- Anonyymi
Koutosen koulun päässä oleva ”pukukoppi” on potkittu paskaks ja sisäseinät täynnä törkykirjoituksia. Ihmettelen että koulun henkilökunta ei tee asialle mitään. Kivaa kun juuri lukemaan oppineet lukevat alapääsanastoa ja ryssittelyä. Miksi 9-luokkalaisia ei laiteta ITSE maalaamaan ja korjaamaan rakennelmaa???
- Anonyymi
Leevit maalaa vain kasvojaan.
- Anonyymi
Ai niinkö? Mietipä sanomisiasi
- Anonyymi
Nykyään vanhemmat on itsekin sitä ikäluokkaa, joka on pellossa kasvanutta. -70luvulla kotona opetettiin kuria, samoin koulussa. Nykyään lapset ja heidän vanhemmat itkee ja uhkaa valituksilla, ellei heidän omat pikku muruset saa tehä mitä haluaa. Pääasia että ovat pois jaloista kotoa, saa isi ja äiti olla rauhassa.
- Anonyymi
Huomasihan tuon somesta, millaista käytöstä oli ollut siellä pump-radalla. Ja jotku jo pahoitti mielensä, kun paikalla ollut äiti oli ojentanut huonosti käyttäytyviä poikakosseja. Eli joidenkin mielestä on ok, että lapset haistattelee vieraille aikuisille. Ei ihme, että sitten sotketaan paikkoja, kun ei nämä kullannuput opi koskaan tietämään, mikä on oikein ja väärin. Kyllä monella vanhemmalla olisi aika keskittyä lasten kasvattamiseen eikä deittailla niin tiiviisti uusien kumppaneiden kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasihan tuon somesta, millaista käytöstä oli ollut siellä pump-radalla. Ja jotku jo pahoitti mielensä, kun paikalla ollut äiti oli ojentanut huonosti käyttäytyviä poikakosseja. Eli joidenkin mielestä on ok, että lapset haistattelee vieraille aikuisille. Ei ihme, että sitten sotketaan paikkoja, kun ei nämä kullannuput opi koskaan tietämään, mikä on oikein ja väärin. Kyllä monella vanhemmalla olisi aika keskittyä lasten kasvattamiseen eikä deittailla niin tiiviisti uusien kumppaneiden kanssa
Samaa ihmettelin. Mitähän MT potilaita nämä mielensäpahoittelijat oli?
- Anonyymi
Lessukakaroita sätkät suussa. Lyökää vain ei ne muuten opi.
- Anonyymi
Ei ihme että lestojen lapset voi pahoin kun vanhemmatkin voi pahoin. Emälessuperheissä etenkin kun vanhemmat yrittävät julistaa olevansa muita parempia ja lapset jätetään heitteille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että lestojen lapset voi pahoin kun vanhemmatkin voi pahoin. Emälessuperheissä etenkin kun vanhemmat yrittävät julistaa olevansa muita parempia ja lapset jätetään heitteille
Köyhien ulina on musiikkia korvilleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhien ulina on musiikkia korvilleni.
Ulinaa lestat pitääkin. Sukusiitos alkaa vaikuttaan
- Anonyymi
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416