Eläkeläisnainen muistelee.

Anonyymi

Olin ollut joitain vuosia eläkkeellä ja leskenä mieheni kuoleman jälkeen. En uskonut enää elämässäni olevan muuta seksiä kuin itsetyydytys. Mutta niin vain kävi että elämääni tuli melkein poikieni ikäinen mies ja aloimme nautinnollisen suhteen. Ei meitä haitannut ikäeromme vaikka se toikin juttuun hieman "bizarren" ja tuhman kielletyn hedelmän maun. Niin se on, että kun on halua niin löytyy keinot.
Yhtenä juhannuksena lähdimme telttaretkelle.
Paikka oli hänen tiedossaan ja kyllä se olikin hieno. Erämainen joki ja hieno tasainen niitty sen rannalla täydellisessä luonnonrauhassa. Pystytimme laavun ja pistimme makuupussit avattuna lämpiämään ja sitten ruuanlaittoon. Syömisen jälkeen lepäsimme hetken. Sitten hän kaivoi repustaan petanguepelin. Olin hieman ihmetellyt sen mukaan ottamista mutta kai se tuli ajankuluksi mukaan. Pelasimme muutaman kierroksen ja sitten hän ehdotti uusia sääntöjä. Hävinnyt joutuisi riisumaan yhden vaatteen.
Minä ilahduin. Pääsisimme eroon hiostavista vaatteista ja saisimme olla alasti ja nauttia keskikesän auringosta.
Olimme aika tasaväkisiä ja pian olimme kumpikin alasti. En ollut enää pitkään aikaan välittänyt ikääntyneen vartaloni ulkonäöstä. Hän sanoi jo ihan alussa että hänestä tärkeintä on miten kantaa vartalonsa, ujostelematta ja itsevarmana.
Hänen kullinsa oli jo kivassa erektiossa.
Sitten astuivat voimaan uudet säännöt. Voittaja saisi suudella toista minne haluaa.
Niinpä peli jatkui taas tasaväkisenä. Ensin tietysti suudelma suulle ja tiukka halaus. Oli hieno tuntea hänen kova kullinsa vatsaani vasten. Sitten seuraavilla kierroksilla suudelmat nänneille, hänelle myös. Kohta sainkin ottaa hänen kullinsa suuhuni ja minäkin sain ihanat nuolemiset pimpsaani.
Silloin en enää kestänyt vaan tartuin hänen sojottavaan kulliinsa ja vedin hänet leiriimme ja sanoin että, "noniin, nyt sitten nussitaan".
En tarvinnut paljoakaan esileikkiä kun olin valmis ja kostea. Useamman vuoden kokemuksella osasimme ajoittaa orgasmimme ja laukesimma taas yhtäaikaa.
Iltakahvin jälkeen alkoi aurinko laskea metsän taakse. Hän sai idean, että mentäisiin läheiselle kukkulalle katsomaan auringonlaskua. Vaatimuksena oli että tehtäisiin se alastomina. Vaikka matkaa oli vain vähän, oli jotenkin jännää kulkea alastomana. Kukkulan päällä oli kivi jolle istuuduimme ja nautimme lintujen laulusta ja auringon viime säteistä.
Äkkiä hänet valtasi voimakas halu. Kulli koveni täyteen mittaansa ja aloimme suudella ja hyväillä toisiamme kiihkeästi. Istuin edelleen kivellä kun hän alkoi kielileikin pimpsassani. Halu valtasi minutkin.
Hän tuli jalkojeni väliin, työntyi sisääni ja otti minut nopeasti ja rajusti siinä kiven päällä. En ollut varmaan ikinä tullut itse niin nopeasti kuin silloin. Tutisevin jaloin kapusimme leiriimme ja siirryimme unten maille.

1

12091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana kertomus ja se että kun on eläkkeellä ei se haittaa seksielämää välillä
      vaan tuntuu että meikäläisten ikäisiä naisia ei enää kiinosta tai sitten haluavat
      nuorta kullia ymmärettävää tietenkin kun saa kovaa tiedän kun olen bi
      t. 70v bi mies pks

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe