Gracy Catissä tympeää palvelua

Anonyymi

Lähdettiin tutustumaan Kristiinankaupungin pihoihin. Ei olisi pitänyt. Menimme syömään Gracyyn ja saimme niin ylimielistä palvelua mies tarjoilijalta kyseisessä paikassa ettei mitään halua kaupunkiin toiste., jos tuo on tavallista suhtautumista turisteihin. Siirryimme Jungmanniin . Siellä oli ystävällistä henkilökuntaa ja hyvää ruokaa. Kuitenkin tuo gracy cat jäi ikävästi mieleen.

12

4531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseinen herra oli vielä ilmeisesti paikan omistaja, no näin täällä meilläpäin näköjään turisteja palvellaan.

    • Anonyymi

      Pysy vaan poissa. Ei tommosta ruikuttajaa tänne kaivata.

      • Anonyymi

        Näimkö Moukkalan ravitolotsija herkistyi pyytämän antteeksi ? 🤯


    • Anonyymi

      Pysykää köyhät poissa, ei teitä tänne kaivata. Täällä käy kyllä kunnon asiakkaitakin.

    • Anonyymi

      Piharapahtumaan myytiin 10 euron ranneketta. Puurarhoja ei ollut paljoakaan. Enimmäkseen oli pihakirppiksiä. Eli myytiin pääsylippuja kirppiksille. Mikä pettymys. Hyvä myidenkin tietää

      • Anonyymi

        Nyt myyt tietää. Kiitos siitä.


    • Anonyymi

      paras ravintola koko kaupungiss.

      • Anonyymi

        Joo ruoka on hyvää,mutta palvelussa parantamisen varaa paljonkin. Ja varmasti AP oli suomalainen.


    • Anonyymi

      Crazy Catin palvelu on kyllä erittäin tympeää😄 Omistajapariskunnan molemmilta osapuolilta, en ymmärrä miksi pitää olla ravintolayrittäjä jos se noin vittumaista hommaa on..

    • Anonyymi

      Paikallinen leirintä alue yrittäjä terrorisoi kaupungilla laittamassa kätyrinsä herättelemään karavaanareita

    • Anonyymi

      Olisit kussut nurkkaan vessassa. Niin minä teen aina

    • Anonyymi

      Tuo ravintolan omistaja on kuulemma aina SUOMENKIELISIÄ KOHTAAN todella tympeä!!!!!

      Mutta RUOTSINKIELIESIÄ EI!!!!!

      Eli suosittelen kaikkia suomalaisia äänestämään jaloillaan, jos ja kun rahamme eivät kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe