Kaikki jotka on kokenut/kokee parhaillaan vaippaa yllä

Hei! Miltä vaippa tuntuu yllä kun olen hommaamassa kuten edelisissä jo sanoin/kyselin niin takas tähä joten miltä vaippa tuntuu yllä (kuiva/märkä) kertokaa vähän mielipiteitä kun olen aloittelija tähän hommaan :( (ei ole ollut aikaa/rahaa ostaa aiemin) niin sanokaa mielipiteitä 1-10.
Ja kuinka alottaa "ulostus niihin"?
(Vai häiritteekö nää mun jutut jo kaikkia?)
Aikaa ke 23.6.2021 asti sen jälkeen en enää lue tästä keskustelusta viestejä joten olkaa nopeita
(Snap lolmanlolmanninen) jos haluaa lisä tietoa minusta.

5

2235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko joku sanoa miks kukaan ei kommentoi haluun vaan tietää/ jos haluaa puhuu yksinäisesti niin pitä kommenttiin "mä ilmotan" ja meette snapchat (lolmanlolmanninen) ja laitatte sinne valmiiksi (vaippailija lolman moi)

      Mukavaa kesää kaikille

      • Anonyymi

        Voin vielä lisätä ja sanoa. Sain muuten näitä. Oudolla tavalla, kun tänään siivotessa mulle sanottiin vie roskat. Siellä oli täys laatikollinen avaamattomia 4x18 pakkauksia ja en tiiä oliko ne jollekin hoito lapselle tilattuja (meillä on perhekodissa ollut näitä esim vakavasti kehitysvammasia) Tai sitten oisko ollu tämän perhekodin äidin (tilattuja, koska hänelle on tehty kaksi erittäin vaativaa selkä leikkausta ihme kyllä kävelee ja on melkein täysin kuntoutunut) Mutta iän painaessa 50yli niin tietäjät tietää joo u know. Asiaan piilotin ne varasto tilan kattorakennuksiin oishan ne voinut laittaa ehkä vielä jonnekin jossa ei käydä mutta siellä pimeässä laita nurkassa ei niitä toivotavasti löydä. Ihan hyvin onneks mahtuu koko on xs ja on vähän naftit. (Sitä vaan että toivotavasti ei jäis kiini onhan näitä aika mukavasti yli 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vielä lisätä ja sanoa. Sain muuten näitä. Oudolla tavalla, kun tänään siivotessa mulle sanottiin vie roskat. Siellä oli täys laatikollinen avaamattomia 4x18 pakkauksia ja en tiiä oliko ne jollekin hoito lapselle tilattuja (meillä on perhekodissa ollut näitä esim vakavasti kehitysvammasia) Tai sitten oisko ollu tämän perhekodin äidin (tilattuja, koska hänelle on tehty kaksi erittäin vaativaa selkä leikkausta ihme kyllä kävelee ja on melkein täysin kuntoutunut) Mutta iän painaessa 50yli niin tietäjät tietää joo u know. Asiaan piilotin ne varasto tilan kattorakennuksiin oishan ne voinut laittaa ehkä vielä jonnekin jossa ei käydä mutta siellä pimeässä laita nurkassa ei niitä toivotavasti löydä. Ihan hyvin onneks mahtuu koko on xs ja on vähän naftit. (Sitä vaan että toivotavasti ei jäis kiini onhan näitä aika mukavasti yli 60

        Siis 1per18 x4 :D silleen loogisemmin nyt korjattu. En nyt ala muuta sanomaan mutta uusimpaan päivittelin tän kuumotus ajatuksen (fetissi kielitaidon opiskelija lapsi) ja tossa taisin avata olennaisen asian


    • Juu olen tän jutun kirjoittaja ja sanon että kiitos edes yhdestä kommentista

      • Anonyymi

        Lolz kyl näit vanhija ainakin löytyy. Mutta tuun aina aikaasiin aamusta ja illasta (miksköhän) kattelee juttuja mutta meinaa väsyttää jo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1362
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      613
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe