Kaikki jotka on kokenut/kokee parhaillaan vaippaa yllä

Hei! Miltä vaippa tuntuu yllä kun olen hommaamassa kuten edelisissä jo sanoin/kyselin niin takas tähä joten miltä vaippa tuntuu yllä (kuiva/märkä) kertokaa vähän mielipiteitä kun olen aloittelija tähän hommaan :( (ei ole ollut aikaa/rahaa ostaa aiemin) niin sanokaa mielipiteitä 1-10.
Ja kuinka alottaa "ulostus niihin"?
(Vai häiritteekö nää mun jutut jo kaikkia?)
Aikaa ke 23.6.2021 asti sen jälkeen en enää lue tästä keskustelusta viestejä joten olkaa nopeita
(Snap lolmanlolmanninen) jos haluaa lisä tietoa minusta.

5

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko joku sanoa miks kukaan ei kommentoi haluun vaan tietää/ jos haluaa puhuu yksinäisesti niin pitä kommenttiin "mä ilmotan" ja meette snapchat (lolmanlolmanninen) ja laitatte sinne valmiiksi (vaippailija lolman moi)

      Mukavaa kesää kaikille

      • Anonyymi

        Voin vielä lisätä ja sanoa. Sain muuten näitä. Oudolla tavalla, kun tänään siivotessa mulle sanottiin vie roskat. Siellä oli täys laatikollinen avaamattomia 4x18 pakkauksia ja en tiiä oliko ne jollekin hoito lapselle tilattuja (meillä on perhekodissa ollut näitä esim vakavasti kehitysvammasia) Tai sitten oisko ollu tämän perhekodin äidin (tilattuja, koska hänelle on tehty kaksi erittäin vaativaa selkä leikkausta ihme kyllä kävelee ja on melkein täysin kuntoutunut) Mutta iän painaessa 50yli niin tietäjät tietää joo u know. Asiaan piilotin ne varasto tilan kattorakennuksiin oishan ne voinut laittaa ehkä vielä jonnekin jossa ei käydä mutta siellä pimeässä laita nurkassa ei niitä toivotavasti löydä. Ihan hyvin onneks mahtuu koko on xs ja on vähän naftit. (Sitä vaan että toivotavasti ei jäis kiini onhan näitä aika mukavasti yli 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin vielä lisätä ja sanoa. Sain muuten näitä. Oudolla tavalla, kun tänään siivotessa mulle sanottiin vie roskat. Siellä oli täys laatikollinen avaamattomia 4x18 pakkauksia ja en tiiä oliko ne jollekin hoito lapselle tilattuja (meillä on perhekodissa ollut näitä esim vakavasti kehitysvammasia) Tai sitten oisko ollu tämän perhekodin äidin (tilattuja, koska hänelle on tehty kaksi erittäin vaativaa selkä leikkausta ihme kyllä kävelee ja on melkein täysin kuntoutunut) Mutta iän painaessa 50yli niin tietäjät tietää joo u know. Asiaan piilotin ne varasto tilan kattorakennuksiin oishan ne voinut laittaa ehkä vielä jonnekin jossa ei käydä mutta siellä pimeässä laita nurkassa ei niitä toivotavasti löydä. Ihan hyvin onneks mahtuu koko on xs ja on vähän naftit. (Sitä vaan että toivotavasti ei jäis kiini onhan näitä aika mukavasti yli 60

        Siis 1per18 x4 :D silleen loogisemmin nyt korjattu. En nyt ala muuta sanomaan mutta uusimpaan päivittelin tän kuumotus ajatuksen (fetissi kielitaidon opiskelija lapsi) ja tossa taisin avata olennaisen asian


    • Juu olen tän jutun kirjoittaja ja sanon että kiitos edes yhdestä kommentista

      • Anonyymi

        Lolz kyl näit vanhija ainakin löytyy. Mutta tuun aina aikaasiin aamusta ja illasta (miksköhän) kattelee juttuja mutta meinaa väsyttää jo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe