Doro 5517 - voiko radiota kuunnella ilman kuulokkeita?

Anonyymi

Minulla itsellä ei ole tuota puhelinta, mutta sukulaisella on.

Tarvitsisin tietää, kuuluuko radio siinä kaiuttimen kautta, vai vaatiiko aina kuulokkeet? Kiitos jos tiedät.

11

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monissa puhelimissa radion käyttö vaatii kuulokkeita, koska johto toimii antennina.

      • Anonyymi

        Sen minä tiesinkin jo, kiitos vain.

        Mutta jos joku tietää tuon mitä aloituksessa kysyin, niin saa kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen minä tiesinkin jo, kiitos vain.

        Mutta jos joku tietää tuon mitä aloituksessa kysyin, niin saa kertoa.

        Monissa puhelimissa, joissa radion kuuntelu vaatii kuulokkeiden käyttöä antennina, kaiutin on silti, kuulokkeiden käytöstä huolimatta, kytkettävissä käyttöön radion asetuksista käsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monissa puhelimissa, joissa radion kuuntelu vaatii kuulokkeiden käyttöä antennina, kaiutin on silti, kuulokkeiden käytöstä huolimatta, kytkettävissä käyttöön radion asetuksista käsin.

        Doro 5517:n manuaalin mukaan silläkin voi:

        Kaiutin
        1. Paina Valikko > FM-Radio > Valinta > Kaiutin > Päälle.
        2. Valitse Päälle.
        3. Säädä äänenvoimakkuutta näppäimillä alas/ylös.
        4. Sammuta kaiutin valitsemalla Pois.

        https://www.doro.com/fi-fi/shop/mobile-devices/easy-phones/doro-5517-c862b54b/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Doro 5517:n manuaalin mukaan silläkin voi:

        Kaiutin
        1. Paina Valikko > FM-Radio > Valinta > Kaiutin > Päälle.
        2. Valitse Päälle.
        3. Säädä äänenvoimakkuutta näppäimillä alas/ylös.
        4. Sammuta kaiutin valitsemalla Pois.

        https://www.doro.com/fi-fi/shop/mobile-devices/easy-phones/doro-5517-c862b54b/

        OK. Kiitos.

        Nyt kun vielä sattuisi paikalle joku ko. puhelimen omistaja, joka voisi testata asian käytännössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OK. Kiitos.

        Nyt kun vielä sattuisi paikalle joku ko. puhelimen omistaja, joka voisi testata asian käytännössä.

        Eikö tuo aloituksessa mainitsemasi sukulainen voi sitä testata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuo aloituksessa mainitsemasi sukulainen voi sitä testata?

        Minun mielestäni kyllä voisi. Mutta hän on niin arka, ettei edes ole suostunut tekstiviestin laittamista opettelemaan. Tuon kokeilu voi olla hänelle aika vaivalloista. Ja jos tuo ei olisikaan mahdollista, niin tulisi taas uusi pettymys.

        Jos tietäisin, että tuo varmaan onnistuu, niin hankkisin vaikka ko. puhelimen itselleni, että voisin puhelimitse "kädestä pitäen" neuvoa.

        Asun kaukana hänestä ja hän on paikassa, jossa tavallinen radio ei kuulu. Siksi kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni kyllä voisi. Mutta hän on niin arka, ettei edes ole suostunut tekstiviestin laittamista opettelemaan. Tuon kokeilu voi olla hänelle aika vaivalloista. Ja jos tuo ei olisikaan mahdollista, niin tulisi taas uusi pettymys.

        Jos tietäisin, että tuo varmaan onnistuu, niin hankkisin vaikka ko. puhelimen itselleni, että voisin puhelimitse "kädestä pitäen" neuvoa.

        Asun kaukana hänestä ja hän on paikassa, jossa tavallinen radio ei kuulu. Siksi kysyn.

        Googlasin sen manuaalin. Siellä lukee, että radion kuunteluun tarvitaan yhteensopivat kuulokkeet. Ja vähän alempana lukee, että kuulokkeiden irrottaminen sulkee radion. En tiedä, mistä ylempänä oleva ohje on peräisin?


    • Anonyymi

      Nettiradio on tätäpäivää..

      • Anonyymi

        Vaikka jokaisessa puhelimessani on ollut tuo FM kuuntelumahdollisuus, se ei ole toiminut kuin satunnaisesti ja silloinkin huonosti. Käytän siis nettiradiota ja oli hienoa Virossakin kuunnella suomalaisia uutisia puhelimen nettipalvelusta hotellin WiFin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka jokaisessa puhelimessani on ollut tuo FM kuuntelumahdollisuus, se ei ole toiminut kuin satunnaisesti ja silloinkin huonosti. Käytän siis nettiradiota ja oli hienoa Virossakin kuunnella suomalaisia uutisia puhelimen nettipalvelusta hotellin WiFin kautta.

        Jep nettiradio on kaikista kätevin. Ei tarvitse kuulokeantenneja ja kuuluukin paremmin. Niissä on myös paljon valinnanvaraa kanavien suhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe