Minulla itsellä ei ole tuota puhelinta, mutta sukulaisella on.
Tarvitsisin tietää, kuuluuko radio siinä kaiuttimen kautta, vai vaatiiko aina kuulokkeet? Kiitos jos tiedät.
Doro 5517 - voiko radiota kuunnella ilman kuulokkeita?
11
1359
Vastaukset
- Anonyymi
Monissa puhelimissa radion käyttö vaatii kuulokkeita, koska johto toimii antennina.
- Anonyymi
Sen minä tiesinkin jo, kiitos vain.
Mutta jos joku tietää tuon mitä aloituksessa kysyin, niin saa kertoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen minä tiesinkin jo, kiitos vain.
Mutta jos joku tietää tuon mitä aloituksessa kysyin, niin saa kertoa.Monissa puhelimissa, joissa radion kuuntelu vaatii kuulokkeiden käyttöä antennina, kaiutin on silti, kuulokkeiden käytöstä huolimatta, kytkettävissä käyttöön radion asetuksista käsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monissa puhelimissa, joissa radion kuuntelu vaatii kuulokkeiden käyttöä antennina, kaiutin on silti, kuulokkeiden käytöstä huolimatta, kytkettävissä käyttöön radion asetuksista käsin.
Doro 5517:n manuaalin mukaan silläkin voi:
Kaiutin
1. Paina Valikko > FM-Radio > Valinta > Kaiutin > Päälle.
2. Valitse Päälle.
3. Säädä äänenvoimakkuutta näppäimillä alas/ylös.
4. Sammuta kaiutin valitsemalla Pois.
https://www.doro.com/fi-fi/shop/mobile-devices/easy-phones/doro-5517-c862b54b/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Doro 5517:n manuaalin mukaan silläkin voi:
Kaiutin
1. Paina Valikko > FM-Radio > Valinta > Kaiutin > Päälle.
2. Valitse Päälle.
3. Säädä äänenvoimakkuutta näppäimillä alas/ylös.
4. Sammuta kaiutin valitsemalla Pois.
https://www.doro.com/fi-fi/shop/mobile-devices/easy-phones/doro-5517-c862b54b/OK. Kiitos.
Nyt kun vielä sattuisi paikalle joku ko. puhelimen omistaja, joka voisi testata asian käytännössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK. Kiitos.
Nyt kun vielä sattuisi paikalle joku ko. puhelimen omistaja, joka voisi testata asian käytännössä.Eikö tuo aloituksessa mainitsemasi sukulainen voi sitä testata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo aloituksessa mainitsemasi sukulainen voi sitä testata?
Minun mielestäni kyllä voisi. Mutta hän on niin arka, ettei edes ole suostunut tekstiviestin laittamista opettelemaan. Tuon kokeilu voi olla hänelle aika vaivalloista. Ja jos tuo ei olisikaan mahdollista, niin tulisi taas uusi pettymys.
Jos tietäisin, että tuo varmaan onnistuu, niin hankkisin vaikka ko. puhelimen itselleni, että voisin puhelimitse "kädestä pitäen" neuvoa.
Asun kaukana hänestä ja hän on paikassa, jossa tavallinen radio ei kuulu. Siksi kysyn. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni kyllä voisi. Mutta hän on niin arka, ettei edes ole suostunut tekstiviestin laittamista opettelemaan. Tuon kokeilu voi olla hänelle aika vaivalloista. Ja jos tuo ei olisikaan mahdollista, niin tulisi taas uusi pettymys.
Jos tietäisin, että tuo varmaan onnistuu, niin hankkisin vaikka ko. puhelimen itselleni, että voisin puhelimitse "kädestä pitäen" neuvoa.
Asun kaukana hänestä ja hän on paikassa, jossa tavallinen radio ei kuulu. Siksi kysyn.Googlasin sen manuaalin. Siellä lukee, että radion kuunteluun tarvitaan yhteensopivat kuulokkeet. Ja vähän alempana lukee, että kuulokkeiden irrottaminen sulkee radion. En tiedä, mistä ylempänä oleva ohje on peräisin?
- Anonyymi
Nettiradio on tätäpäivää..
- Anonyymi
Vaikka jokaisessa puhelimessani on ollut tuo FM kuuntelumahdollisuus, se ei ole toiminut kuin satunnaisesti ja silloinkin huonosti. Käytän siis nettiradiota ja oli hienoa Virossakin kuunnella suomalaisia uutisia puhelimen nettipalvelusta hotellin WiFin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka jokaisessa puhelimessani on ollut tuo FM kuuntelumahdollisuus, se ei ole toiminut kuin satunnaisesti ja silloinkin huonosti. Käytän siis nettiradiota ja oli hienoa Virossakin kuunnella suomalaisia uutisia puhelimen nettipalvelusta hotellin WiFin kautta.
Jep nettiradio on kaikista kätevin. Ei tarvitse kuulokeantenneja ja kuuluukin paremmin. Niissä on myös paljon valinnanvaraa kanavien suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346