Moi,
Mulla alkaa rippileiri parin viikon päästä ja se ahdistaa, koska paraskaveri jättäytyi pois leiriltä henkilökohtaisen syyn takia. Nyt tuleva rippileiri pyörii joka päivä ajatuksissa ja se vähän jopa ahdistaa, jos ei ole koko viikolla ketään kaveria kenen kanssa olla ja kaikki on omissa porukoissaan vierailupäivääkään ei voi välttämättä järjestää. En kuitenkaan halua todellakaan jättää leiriä välistä, koska se on kumminkin erään lainen kokemus jonka haluan kokea ja rippimekkokin on jo ostettu. Eihän tälle nyt kukaan mitään oikeen mahda, mutta jos jollain ois tähän jotain lohduttavaa sanottavaa tai vaikka omia kokemuksia tai vinkkejä rippileiriin liittyen niin olisin kiitollinen. En tiedä tuleeko kukaan tätä täällä edes huomaamaan, mutta jos huomasit ja vastasit niin kiitos siitä :)
Rippileiri
2
711
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ollut kaveria rippileirillä. Keksin itselleni tekemistä sen mukaan missä leiri oli. Mm. ongin aika paljon, koska siihen oli mahdollisuus. Mene sillä mielellä, että käytät hyväksi mitä leirillä/alueella on tarjolla ja keksi siitä jotain harrastamista. Muut liittyy mukaan tai ei, kumpikaan ei haittaa, kunhan itsellä on kivaa - se on pääasia.
- Anonyymi
Kävin rippileirin 14, vajaan 15 vuoden ikäisenä kesällä 2016. Olin silloin vielä melko yksinäinen ja kaveripiirini oli hyvin suppea. Leirillä ei ollut ketään läheistä ystävää, yksi samassa huoneessa ollut oli tosin jonkinlainen tuttava ja on edelleen. Kävin leirin silti läpi suuremmitta ongelmitta. Paljon tsemppiä sen käymiseen, leirillä on mukavaa olla kesäaikaan luonnon vihertäessä voimakkaana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933631Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422039Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34891- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30810Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5779- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686