Ihan olen nyt kateissa... Mulla on aina kuukautiset tulleet jotenkuten ajallaan, toki kierto on ollut välillä huomattavankin pitkä. Mut toimineet ilman lääkitystä ja mitään välivuotoja ei ole ollut. Kävin lääkärillä noin vuosi sitten teki tutkimuksen ja ultras ja nähtävissä oli kystä jonka hoitoon määräsi diane novat. Jonkin ajan päästä tuosta lääkärissä käynnin jälkeen alkoi aivan mahoton karvan kasvu (ei siis ole aikaisemmin ollut liiallista karvankasvua). Ensin karvoja tuli tosiaan ylähuulen yläpuolelle eli viikset, sen jälkeen reisiin ja käsivarsiin pitkiä ja tosi mies mäisiä karvoja, vatsaan jonkin verran ja nyt viimeisenä pitkiä haituvia alaselkään. niin ja olen normaalipainoinen. Juu tiedetään ne voi ajaa pois....mutta onko mitään tehtävissä? Saman kokeneita? Oletteko saaneet mistään apua?
Pco vai hormonihäiriö? Täh?
Amalia
2473
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Siis alkoiko ne karvat kasvamaan kun aloitit niiden pillereiden syönnin? Syötkö edelleen niitä pillereitä? Jos näin on, kannattaisi ehkä ensimmäiseksi kokeilla pillereiden jättämistä pois.
Aika vaikeeta sanoa....silloin kun kävin lääkärissä en syönyt mitään vasta lääkärin määräyksestä. Söin muutaman kuukauden, mutta keskeytin sivuoireiden vuoksi...tässä vaiheessa riehaantuivat...ja nyt syönyt reilu puoli vuotta ja edelleen jatkuu karvan kasvu vaikka dianan pitäisi siihenkin vaikuttaa vähentävästi...