Helena Ahti-Hallberg esiintyy ihan omana itsenään tv:ssä Emil-poikansa kanssa. Helenahan tunnetaan valovoimaisena TTK-tuomarina ja Emil on ollut mm. Salkkareissa Onni ”Tale” Taalasmaan roolissa. https://www.suomi24.fi/viihde/helena-ahti-hallberg-liikuttuu-emil-pojan-sanoista-ja-vaikka-en-ole-sita-sulle-aaneen-sanonut?s24
Upea Helena Ahti-Hallberg ja Emil-poika yhdessä tv:ssä: "Ja vaikka en ole sitä sulle ääneen..."

8
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Tyypillinen ryppyinen lähiövalas.
- Anonyymi
Nyt nyt suu vaan soikeaksi, eipäs haukuta on kaunis hoikka nainen.
- Anonyymi
Katsoitko samaa kuvaa ollenkaan? Vai peiliä ?
- Anonyymi
Upeita aitoja olivat molemmat. Kyynel tuli silmään täälläkin ihana oli Emilin kirje äidilleen.
- Anonyymi
Kyllä heillä on upea omakotitalo ja koiriakin näytti olevan 3 kappaletta ainakin näkyvissä.
- Anonyymi
Epäilyttävän olonen miehimys!
- Anonyymi
Martinan katsoja luvut on nouseet jo 11000- tuhanteen katsojamäärään, kokkaa äidille ohjelmassa.Todella Todella hyvin.👍
- Anonyymi
Hellu sekaantunut johonkin merenelävään??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787