Voidaanko pitää kädestä

Anonyymi

Juhannuksena, kultaseni? 🙂

30

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      riippuu varmaan siitä nähdäänkö me jos niin ilman muuta 😊 ja tietysti vain jos olisit juuri hän 😆

      • Anonyymi

        Kyllä me nähään 👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️👁️


      • Anonyymi

        Kyllä me nähdään 😄👁👁
        Sivusta


    • Anonyymi

      Katsoin tuossa yhden videon koskien avioliittoa ja nyt on sellainen olo, että minun pitää aikuistua aika paljon vielä, että voin olla sille naiselle semmoinen hyvä kädestäpitäjä. Ihmiset leikkivät tulella kun eivät pitäydy raamatullisessa avioliitossa. Eivät ajattele mitä vahinkoa sellainen leikkiminen aiheuttaa muille.

      • Anonyymi

        Ihminen ei ole erehtyväinen eikä täydellinen. Kaikki sinun tekosi, sanasi ja ajatuksesikin on syntiä. Olet ihan samalla tasolla, kuin me kaikki muutkin. Älä heitä ensimmäistä kiveä. Mutta hyvä, jos olet pohtinut asioita ja omaa elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole erehtyväinen eikä täydellinen. Kaikki sinun tekosi, sanasi ja ajatuksesikin on syntiä. Olet ihan samalla tasolla, kuin me kaikki muutkin. Älä heitä ensimmäistä kiveä. Mutta hyvä, jos olet pohtinut asioita ja omaa elämääsi.

        Puhumattakaan niistä suhteista jotka eivät ole avioliittoja vaan jotain ihme sekoilua. Ihan ansaitusti maailma tulee tuomituksi. Jos sinä olet uskova, sinun tulisi kanssani inhota syntiä ja olla mielistynyt siihen mikä on oikeaa. Niin kauan kun näin ei ole, älä tule opettamaan minua. Sinulla ei ole mitään auktoriteettiä. Ainoastaan Jumalan lakia rakastavalla ihmisellä on auktoriteetti puhua siitä mikä on hyvää ja mikä pahaa. Oletan, kun kerran noin suutut tuosta, että olet oman avioliittosi purkanut. Miksi et pyydä Jumalalta anteeksi sitä ja käänny Hänen puoleensa, että Jeesus opettaisi sinua, ettet enää mitään niin pahaa tekisi? Miksi olet mieluummin vääryyteen mielistynyt ja yrität tapella Jumalan käskyjä vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan niistä suhteista jotka eivät ole avioliittoja vaan jotain ihme sekoilua. Ihan ansaitusti maailma tulee tuomituksi. Jos sinä olet uskova, sinun tulisi kanssani inhota syntiä ja olla mielistynyt siihen mikä on oikeaa. Niin kauan kun näin ei ole, älä tule opettamaan minua. Sinulla ei ole mitään auktoriteettiä. Ainoastaan Jumalan lakia rakastavalla ihmisellä on auktoriteetti puhua siitä mikä on hyvää ja mikä pahaa. Oletan, kun kerran noin suutut tuosta, että olet oman avioliittosi purkanut. Miksi et pyydä Jumalalta anteeksi sitä ja käänny Hänen puoleensa, että Jeesus opettaisi sinua, ettet enää mitään niin pahaa tekisi? Miksi olet mieluummin vääryyteen mielistynyt ja yrität tapella Jumalan käskyjä vastaan?

        ...
        Malakia 2:15-17
        "Ottakaa siis vaari hengestänne älkääkä olko uskottomat nuoruutenne vaimolle. Sillä minä vihaan hylkäämistä, sanoo Herra, Israelin Jumala, ja sitä, joka verhoaa vaatteensa vääryydellä, sanoo Herra Sebaot. Siis ottakaa vaari hengestänne älkääkä olko uskottomat. Te väsytätte Herran puheillanne. Mutta te sanotte:'Miten väsytämme?' Siten, että sanotte:'Jokainen, joka pahaa tekee, on hyvä Herran silmissä, ja niihin hänellä on mielisuosio'; tahi:'Missä on tuomion Jumala?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei ole erehtyväinen eikä täydellinen. Kaikki sinun tekosi, sanasi ja ajatuksesikin on syntiä. Olet ihan samalla tasolla, kuin me kaikki muutkin. Älä heitä ensimmäistä kiveä. Mutta hyvä, jos olet pohtinut asioita ja omaa elämääsi.

        Korjaus: Siis on erehtyväinen 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan niistä suhteista jotka eivät ole avioliittoja vaan jotain ihme sekoilua. Ihan ansaitusti maailma tulee tuomituksi. Jos sinä olet uskova, sinun tulisi kanssani inhota syntiä ja olla mielistynyt siihen mikä on oikeaa. Niin kauan kun näin ei ole, älä tule opettamaan minua. Sinulla ei ole mitään auktoriteettiä. Ainoastaan Jumalan lakia rakastavalla ihmisellä on auktoriteetti puhua siitä mikä on hyvää ja mikä pahaa. Oletan, kun kerran noin suutut tuosta, että olet oman avioliittosi purkanut. Miksi et pyydä Jumalalta anteeksi sitä ja käänny Hänen puoleensa, että Jeesus opettaisi sinua, ettet enää mitään niin pahaa tekisi? Miksi olet mieluummin vääryyteen mielistynyt ja yrität tapella Jumalan käskyjä vastaan?

        Luuletko, että tänne synnytään virheettömänä ja synnittömänä? Sillä hetkellä, kun vedät ilmaa keuhkoihisi, olet pelkkä ihminen. Et sen enempää.
        Minua ei saa suuttumaan sinun puheellasi. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        Kaksi silmää, yksi suu.
        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että tänne synnytään virheettömänä ja synnittömänä? Sillä hetkellä, kun vedät ilmaa keuhkoihisi, olet pelkkä ihminen. Et sen enempää.
        Minua ei saa suuttumaan sinun puheellasi. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

        Kaksi silmää, yksi suu.
        Hyvää yötä.

        Ok :"Kaikki sinun tekosi, sanasi ja ajatuksesikin on syntiä. "

        "Älä anna vääräätodistusta."

        Jokin ei nyt täsmää. Minä sanoin "oletan", koska näytät ottavan tämän niin henkilökohtaisesti.

        Ja joo, ei kukaan ole synnitön blaablaa. Se ei tarkoita että synneissä, joista satavarmasti pääsee eroon Jeesuksen avulla, jos itse tahtoo, olisi jotain puolustamista.

        Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Tietysti rakas mies, jos hankitaan letkukäsi, joka yltää minne vaan.

      • Anonyymi

        En ole sun rakas, joten lopeta tuo vainoaminen!


    • Anonyymi

      Toivottavasti ❤️
      n-m

      • Anonyymi

        Samaa toivon. m>n


    • Anonyymi

      Joo ❣ se ei rasita ja on hiljaista toimintaa.

    • Anonyymi

      Yök!

    • Anonyymi

      Missä ajattelit??? 😊

    • Anonyymi

      Mä pidän käestä kiinni. Jos saan.

      • Anonyymi

        Käestä vai kädestä?

        Pitäkää vaan käestä te kaikki muut. Tää aloitus oli selkeesti mulle 😉


    • Anonyymi

      Se oli kyllä mielenkiintoinen Kokko. Sinne oli laitettu H kirjain palamaan. Muuten voisin luulla heitä, mutten kuitenkaan. Ainakaan suoraan.

      • Anonyymi

        Kuka polttaa H-kirjaimen? Miksi?


    • Anonyymi

      Kyllä mä uskaltaisin kyytiisi tulla ;)

      • Anonyymi

        Ootko ollut joskus kyydissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ollut joskus kyydissä?

        en ooo :DD


    • Anonyymi

      Aivan varmasti sinä pidät jotakuta kädestä, juhannuksena ja kaikkina tulevinakin juhlapäivinä. Minä se en ole.

    • Ois kyl kiva löytää ihan vaan seuraa jussiksi. Ei aina tarvi mitää panojuttuja olla

      • Anonyymi

        Ei ole panojuttuja tai oikeammin sanottuna rakastelua tänä Juhannuksena, ei! Ei kyllä yhtään mukava juttu 😓


    • Anonyymi

      Juhannus on kyllä niin ihanaa ja romanttista aikaa 🥰😍🥰 Rakkauden aikaa . . .

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen raamattupiiri tämä paikka on?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe