Saarijärven rattijuopoilla ei ole vaaraa joutua kiinni. Varsinkin syrjäkylillä ajellaan kännissä ilman kiinni jäämisen pelkoa. Poliisien pitäisi valvoa rattijuoppojen ajelua paljon nykyistä tehokkaammin.
Vastaukset 19
- Anonyymi
Mitäs ajat kännissä mene katkolle jos et kykene olla juomatta
- Anonyymi
Ihan normaalia, ei missään muuallakaan sen kummemmin , pitäisi kyllä .
- Anonyymi
Pylkönmäellä ajetaan niin kauan kun sammutan... Ja parin tunnin päästä jatketaan.... Siellä villiä menoa...
- Anonyymi
Niinhän sinä teet juu
- Anonyymi
Samalla tavalla ajellaan Saarijärven muillakin kylillä. Viikonloppuisin lähes kaikki paikkakuntalaiset tuntuvat olevan humalassa auton ratissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tavalla ajellaan Saarijärven muillakin kylillä. Viikonloppuisin lähes kaikki paikkakuntalaiset tuntuvat olevan humalassa auton ratissa.
Sinähän melkonen kyyläri olet mikset soita poliisille häh??
- Anonyymi
Välillä tuntuu siltä, että Saarijärven rattijuipot ovat poliisin erityisessä suojeluksessa.
- Anonyymi
Niin kuin sinäkin
- Anonyymi
Miksi Saarijärveläisillä ylikomisatiolls ei ole ikinä naiskumppaneita?
Ovatko kaikki ylikomisarioty Saarijärveltä homppeppeelli... hyppeli -pomooekleita.....- Anonyymi
Hehehhee jessus sentään mikä kirjoitus virheiden ruumiillistuma hehehehee 🤣 😂..
- Anonyymi
Poliisien pitää valvoa rattijuoppoja, mutta se ei riitä. Saarijärveläisten pitää ilmiantaa rattijuopot. Soitto poliisille riittää.
- Anonyymi
Mikset soita turha se on tänne itkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset soita turha se on tänne itkeä
Soita sinäkin. Minä soitan ilman muuta, jos näen rattijuopon. Kaksi juoppoa on jäänyt kiinni soittojeni ansiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita sinäkin. Minä soitan ilman muuta, jos näen rattijuopon. Kaksi juoppoa on jäänyt kiinni soittojeni ansiosta.
Soitit siis itsellesi sinivuokot
- Anonyymi
Syntyy helposti epäilys, että poliisit suorastaan suojelevat Saarijärven rattijuoppoja. Kuka tahansa voi nähdä rattijuoppoja, joten on ihmeellistä, miksi poliisit eivät näe heitä.
- Anonyymi
Mitä , poliisejako täällä , missä ? Äänekoskella ja Jyväskylässähän he ovat . Hekin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä , poliisejako täällä , missä ? Äänekoskella ja Jyväskylässähän he ovat . Hekin !
Äänekosken poiliisit voisivat ajella nykyistä useammin Saarijärvellä ja pitää juopporatsijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänekosken poiliisit voisivat ajella nykyistä useammin Saarijärvellä ja pitää juopporatsijoita.
Poliisit ei jouda takapajulaan kyttäämään jotain känni ääliöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisit ei jouda takapajulaan kyttäämään jotain känni ääliöö
Taisipa ylläolavan kirjoittaakin kuvatunlainen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494