Kellään kokemuksia yrityksestä?
Talokuntoon kattohuolto
4
344
Vastaukset
- Anonyymi
Huonot!
- Anonyymi
On niitä muitakin kattohuolto yrityksiä ja mikä on kate jos on huopa niin tarvii uuden huovan 20 vuoden päästä. Eipä nuo aaltoilevat peltikatotkaan ole ikuisia. Niistä lähtee kuoriutuun pinnoite 30 vuoden päästä ja sitten se on katon menoa. Betonitiilikatoissa tiilet halkeilee . siinäkin raja menee 30 vuodessa tosin vielä menee 10 vuotta ja niitä myös maalaillaan.Paras olisi savikatto tiilikatto .Niin saa sen 100 vuoden huolettomuuden. Virossahan on tiilikatoista kokemusta. Vanhan kaupungin katotkin on niitä sadan vuoden ikäisiä. Siellä toimiikin suuri juuri savikattotiilien toimittaja Suomen sivutkin.
Kävivät pihalla, ei muka turvallista käydä katolla. 150 euron lasku. Eivätkä suostu poistamaan tai kohtuullistamaan laskua. Hyväksyisin kyllä pienen laskun. Varokaa tätä firmaa. Myös Camini samanlainen.
- Anonyymi
Varmaan sitte hoidat kattosi kuntoon, että siellä pystyy tekemään töitä. Mikä on syy ettet alun perin jo korjannut puutteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211