Häirikkö naapuri.

Anonyymi

Mites tuollaisen naapurin (iäkäs papparainen) sais häädettyä, huutelee solvauksia huvikseen ilman syytä naapureille, kyttää joka liikettä, joskus lähtee seuraamaan, valvontakameroita pihalla kuvaa naapureita, kun menevät siinä pihalla, varoituksia saanut useita mut ei vaan häädetä, eli vuokran-antajalle on tärkeämpää se että naapurikiusaaminen jatkuu, kuin se että vuokratuloja tulisi. On meinaan usea kämppä tyhjänä tuossa ollut pitkään näiden naapureiden kiusaamisen vuoksi.
Alle 10 naapuria kypsänä tilanteeseen. Todisteita pitää kerätä enemmän, ehkäpä yhteisvalitus ois ok.

11

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, tuo kuvaushan on ihan no, no. Yhteys poliisiin.

• Anonyymi

Sellaista se kerrostaloelmä,mutta tuo ei ole uskottavaa,että 10 asuntoa tyhjillä.Varmaan heikkohermoisia lähtiöitä.Varmaan on ollut syytä sanoa papparaisella uskoisin.

• Anonyymi

Aloituksen tekijä on uros.

• Anonyymi

Funtsippas et asia kiusaa sinua oikeasti !!!!! Mikä on helpoin ratkaisu ? muutat pois ja valitset asunnon itse sellaisesta hinnakkaasta alueesta mistä puuttuvat yhteiskunnan asuttama väki . Ne tuovat aina ongelmat sillä he ovat niitä itse .

• Anonyymi

No nyt se pappa sai vihdoin kirjallisesti varoituksen ekaa kertaa. Kyllä tämä tästä.

• Anonyymi

Kyllä kanatti tänne selostaa,apu tulikin nopeasti.Huvittaa koko palsta,miksi tälläinen ruikutuspalsta pitää olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kanatti tänne selostaa,apu tulikin nopeasti.Huvittaa koko palsta,miksi tälläinen ruikutuspalsta pitää olla.

Palsta on jotta sinäkin saat tänne ruikuttaa, ja sinähän ruikutat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palsta on jotta sinäkin saat tänne ruikuttaa, ja sinähän ruikutat.

Persees ruikuttaa

• Anonyymi

Truit truit sanoi pappa,naureskeli partaansa.

• Anonyymi

Aloitushan on ihan asiallista palstan aktivointia !!

• Anonyymi

Puhut itsestäsi. Itse kyttäät. Ketään et kiinnosta jos hiljaa olet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      224
      4312
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2777
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1657
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1206
    Aihe