Mites tuollaisen naapurin (iäkäs papparainen) sais häädettyä, huutelee solvauksia huvikseen ilman syytä naapureille, kyttää joka liikettä, joskus lähtee seuraamaan, valvontakameroita pihalla kuvaa naapureita, kun menevät siinä pihalla, varoituksia saanut useita mut ei vaan häädetä, eli vuokran-antajalle on tärkeämpää se että naapurikiusaaminen jatkuu, kuin se että vuokratuloja tulisi. On meinaan usea kämppä tyhjänä tuossa ollut pitkään näiden naapureiden kiusaamisen vuoksi.
Alle 10 naapuria kypsänä tilanteeseen. Todisteita pitää kerätä enemmän, ehkäpä yhteisvalitus ois ok.
Häirikkö naapuri.
11
164
Vastaukset
- Anonyymi
No, tuo kuvaushan on ihan no, no. Yhteys poliisiin.
- Anonyymi
Sellaista se kerrostaloelmä,mutta tuo ei ole uskottavaa,että 10 asuntoa tyhjillä.Varmaan heikkohermoisia lähtiöitä.Varmaan on ollut syytä sanoa papparaisella uskoisin.
- Anonyymi
Aloituksen tekijä on uros.
- Anonyymi
Funtsippas et asia kiusaa sinua oikeasti !!!!! Mikä on helpoin ratkaisu ? muutat pois ja valitset asunnon itse sellaisesta hinnakkaasta alueesta mistä puuttuvat yhteiskunnan asuttama väki . Ne tuovat aina ongelmat sillä he ovat niitä itse .
- Anonyymi
No nyt se pappa sai vihdoin kirjallisesti varoituksen ekaa kertaa. Kyllä tämä tästä.
- Anonyymi
Kyllä kanatti tänne selostaa,apu tulikin nopeasti.Huvittaa koko palsta,miksi tälläinen ruikutuspalsta pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kanatti tänne selostaa,apu tulikin nopeasti.Huvittaa koko palsta,miksi tälläinen ruikutuspalsta pitää olla.
Palsta on jotta sinäkin saat tänne ruikuttaa, ja sinähän ruikutat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta on jotta sinäkin saat tänne ruikuttaa, ja sinähän ruikutat.
Persees ruikuttaa
- Anonyymi
Truit truit sanoi pappa,naureskeli partaansa.
- Anonyymi
Aloitushan on ihan asiallista palstan aktivointia !!
- Anonyymi
Puhut itsestäsi. Itse kyttäät. Ketään et kiinnosta jos hiljaa olet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039